Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות F1- מירוץ מונטה קרלו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עכשיו נשאר לשמוע את הרכילויות בשביל להבין מה היתה הסיבה לאצבע המשולשת,

 

כי ב RTL אמרו ש -

 

"שנלסתה שפרנכיגן וברטריכן האוסשאפן דר-גרנדן פאקן אלנוסו .."

 

:roll:

 

דני G.

פורסם
ואם כבר מירוץ מונטה קרלו האחרון...

מסתר שמישהו סיים אותו "קצת" יותר עשיר ממה שהוא היה לפני המירוץ...

http://www.motocar.co.il/motocar/news/news.asp?id=3366&news_day=

 

פרסמו היום בעיתון עסקים של מעריב , על התקרית עם היהלומים של שטיינמץ על מכוניות יגואר ...

 

סיפור דיי מצחיק :p

שבסופו הקמצן (שלא רצה לבטח את היהלומים בגלל פרמיית ביטוח גדולה) אכל אותה בגדול . :D

 

picture_198.jpg

Picture.jpg

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם
מצטער הייתי הרבה זמן בצבא מה לעשות... משהו באמת רואה את המירוצים או שאתם לוקחים את כל המידע מכתבות?

 

מן הסתם לא תמיד מזדמן לכולם לראות בגלל לוח הזמנים של קיום המירוצים (אחר הצהריים ביום הכי עמוס בשבוע),דווקא הפעם הזדמן לי אבל יש משהו מעוות בלראות מירוץ עם פרשנות שבמקרה הטוב מזכירה סרט כחול ובמקרה הרע בהרבה את השנאה רבת הימים לשפה של רוצחים.

מתי יורוספורט ירים את הכפפה?

×
×
  • תוכן חדש...