Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב, היו לי 2 בעיות ברכב

1.הטורים קפצו כל הזמן במיוחד כשהגיר ב D ואני בעצירה מלאה

2.בבוקר כשהאוטו קר כל הזמן צריך להשאיר את הרגל על הגז אחרת האוטו נכבה ורק אחרי רבע שעה הוא מתייצב

 

הייתי אצל שני חשמלאי רכב ובוצעו הדברים הבאים:

הראשון:

1. הוחלף חיישן טמפ' (200 ש"ח)

2. החולף חיישן מצערת (רק החיישן הוחלף -נלקח ממצערת של רכב אחר 350 ש"ח)

התקלה נמשכה - ן

3. החלפתי מייצב טורים חדש BOUSH ש"ח 700

 

יש לציין שלפני שבוע הקויל הלך -- החלפתי לקויל תחלפי חברת BS ש"ח 350

המצב כרגע:

בבוקר האוטו עדיין נכבה עד שאחרי רבע שעה הוא מתייצב על טורים 9 , הקפיצות פחתו

הופיעה תקלה חדשה : במהלך נסיעה האוטו מדי פעם קופץ, מקרטע איכשהו בולם את עצמו זה עובר כשאני נותן פול גז

החשמלאי השני אומר שיש שאסור היה להחליף רק את החיישן של המצערת , היה צריך את כל המצערת

ואומר שיש להחליף את חוטי ההצתה ואת המצתים - יש לציין שהחלפתי אותם לפני כ 7 חודשים

החוטים עלו לי 120 ש"ח לא זוכר איזה חברה , ו 4 מצתים תוצרת צרפת

השאלות שלי :

1.האם זה היה נכון להחליף רק את החיישן , האם באוטו זה אפשר לבצע ניקוי מצערת?

2.איזה חוטי הצתה לקנות , BERU לא מוצא , יש תחליף אמרקאי שהחשמלא ממליץ עליו שעולה 250 ש"ח +-

3.אני לא כל כך מרוצה מהקויל שהותקן, בקויל הישן האוטו היה מתניע מהפעם הראשונה. מה עדיף BERU חדש או משומש מקורי

תודה

פורסם

ישנה בעיות עם בתי המצערת, לא זוכר אם זה גם בדגם שלך.

הפיתרון הוא או ניקוי אחת לכמה חודשים או החלפה לחדשה.

כמו כן אני מציע לך להחליף את צינורות הוואקום, אולי אחת מהם קרועה.

לאחר הניקוי יש לתת לנתק את המינוס מהמצבר ל10 דקות ולהחזירו.

לאחר מכן להדליק ולא לגעת ברכב למשך 10 דקות עד שהמחשב יקרא נתונים מההתחלה.

 

אם איני טועה לרכבך מומלצים מצתי בוש, בעלי 3 אלקטרודות.

חוטי הצתה ב150 ש"ח הם כנראה תוצרת BS.

ממליץ לך לשים חוטי הצתה של BERU.

 

קויל- תשים או BERU או חברה גרמנית בשם FEDI(או FEBI אם איני טועה).

 

בדוק מחירים וחלפים אצל רפי חלקים

035131000

או אצל שלמה:

036880884

 

כמו כן- גש למוסך על מנת לקבל חוות דעת מקצועית לפני שאתה מחליף חלקים על דעת עצמך.

מוסך רון הוא המוסך המומלץ לרכבך.

קובי

  • ספונסר פורום
פורסם

התסמינים האלו שאתה מתאר מתאימים מאד לתקלה במייצב הסלד של המנוע

שממוקם על יחידת ההזרקה .

אותו כנראה בסוף החלפת, השאלה היא איזה בעיות יצרו בדרך לפתרון הבעיה המקורית

שלדעתי היא מההתחלה תקלה במייצב הסלד .

זה נכון שאת חיישן מצב המצערת ה TPS לא כדאי להחליף לבד בגלל הכיוונון המדוייק שבינו

לבין פרפר המצערת ,אותו כיוון מבוצע במפעל ההרכבה של היחידה ולא ניתן לכוונו במוסך .

כמו כן מהיכרות עם הרכב הזה ,החיישן הזה בדרך כלל לא מתקלקל ואני מאמין ששגו באיבחון כאן .

לעיניין החוטים ,כדאי להתקין רק חוטים מקוריים או כאלו של ברו ,עלות סט של ברו אצלנו במוסך

היא כ 350 שח לפני מעמ .

לגבי הסליל גם כאן ההיתי ממליץ ללכת על חלק איכותי אבל אם כבר קנית חלק אחר אז אני חושב שכדאי להישאר

איתו ואני לא חושב שהוא קשור לבעיות שאתה מחפש .

אתה צריך איבחון מקצועי במקום להחליף סתם חלקים ,תנסה להיכנס למוסך אחר .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

לפי התיאור שלך לבעיות הנ"ל יכולות להיות סיבות נוספות, כמו יניקת אוויר לא מבוקרת שנובעת מצינורות וואקום קרועות/מנותקות, תקלה במשאבת דלק, חיישן כמות אוויר לקוי, תכנס למוסך מורשה או מכון דיאגנוסטיקה שיתחבר אם סורק תקלות ויראה את מקור הבעיה.

×
×
  • תוכן חדש...