Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרצתי חיפוש ולא הצלחתי לימצוא תשובה לשאלתי

יש לי סיאט איביזה שנת 2000, יש לה מערכת בקרת הקלים כמו שרובכם יודעים

והכל כולל הכל נמצא בקופסא אחת

גם הרדיו,גם המזגן, גם המסך, בקיצור...

יש פה אולי חבר'ה שכבר היה להם ניסיון אם הרכב ועשו התקנת מערכת ברכב כזה?

כעיקרון אחת האפשרויות זה פשוט להוסיף רדיו דיסק ולחבר אליו רמקולים

זה ברור

אבל המליצו לי על מקום שזה מתחת להגה ואני אישית לא היתי רוצה לשים אותו שם

יש אולי למישהו עוד הצעות חוץ ממתחת להגה?

תודה על העזרה..

פורסם

הוא נתן לך את התשובה, מתחת למושב הנהג או בתא הכפפות.

זה מה שעושים במצב הזה...

 

השאלה היא במה אתה לא מרוצה מהמערכת?

אתה רוצה להגביר?כניסות?

כי לדבר האלה יש פתרונות אחרים בעלות זהה או נמוכה מרדיו דיסק נוסף ובתוצאות יותר נעימות לדעתי..

פורסם
לא ניראה לי שעזרת

אפשר מקומות טיפה יותר הגיוניים?

 

נראה לי שתחפס אוטו קצת יותר הגיוני במצב הנוכחי. ובכל זאת את המסך של המזגן ניתן לפרק ואז יהיה לך מקום, לא בטוח שהמזגן ימשיך לעבוד אבל שווה לנסות.

×
×
  • תוכן חדש...