Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תופעת גניבת רכבי אספנות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אשמח לשמוע על המוצר המוגמר כשתסיימו א-ב-ל אני לא מבין איך יהיה פתרון אם אף אחד לא מוכן להכנס לשטחים בישביל להוציא את הרכבים. הגנב יפתח במרדף בתוך הארץ ולשוטרים אין זכות לא לירות בו ולא לירדוף אחריו תוך סיכון חיי אדם וגם כשהרכב כבר מגיע לאיזה מחסן אז אף אחד לא מוכן להכנס לרמאללה/azza... ולהוציא אותו. איפה הפתרון בדיוק?

לא צריך לנסות ולהמציא את הגלגל מחדש, הפתרון הוא נורא פשוט: קודם כל שיתנו לשוטרים במדינה הזאת זכות לירות בגנבי רכב ולא רק אחרי שהגנב עולה עליו עם האוטו והורג אותו והדבר השני זה שכשאיתוראן אומרים שהרכב נמצא במקום מסויים אז שיכנסו ויחזירו את האוטו ולא יגידו שלא נכנסים לשם מסיבות כאלה ואחרות. וכמובן שיתחילו לבדוק את הרכבים שנכנסים לשטחים לעזזל, ולא רק את הרכבים שיוצאים משם.

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני אשמח לשמוע על המוצר המוגמר כשתסיימו א-ב-ל אני לא מבין איך יהיה פתרון אם אף אחד לא מוכן להכנס לשטחים בישביל להוציא את הרכבים. הגנב יפתח במרדף בתוך הארץ ולשוטרים אין זכות לא לירות בו ולא לירדוף אחריו תוך סיכון חיי אדם וגם כשהרכב כבר מגיע לאיזה מחסן אז אף אחד לא מוכן להכנס לרמאללה/azza... ולהוציא אותו. איפה הפתרון בדיוק?

לא צריך לנסות ולהמציא את הגלגל מחדש, הפתרון הוא נורא פשוט: קודם כל שיתנו לשוטרים במדינה הזאת זכות לירות בגנבי רכב ולא רק אחרי שהגנב עולה עליו עם האוטו והורג אותו והדבר השני זה שכשאיתוראן אומרים שהרכב נמצא במקום מסויים אז שיכנסו ויחזירו את האוטו ולא יגידו שלא נכנסים לשם מסיבות כאלה ואחרות. וכמובן שיתחילו לבדוק את הרכבים שנכנסים לשטחים לעזזל, ולא רק את הרכבים שיוצאים משם.

 

אם את גלעד שליט לא מוציאים , ושיש למדינה מידע בדיוק היכן הוא נמצא ,ומשיקולים כאלה ואחרים לא משחררים אותו , לדוגמא - תביעת ענק נגד המדינה בשמו ובשם משפחתו , עלויות טיפולים לכל החיים וגם סיכון חיי אדם בשיחרורו , ומלחמה על דעת הקהל למה לא עשו את זה לפני , ככה שלצערי המדינה תעדיף לקבל אותו מת ח"ו , ימים יגידו שצדקתי (עוד 20 שנה מישהו יפתח את הפה כמו בכל פרשיה שהייתה במדינה , וחבל שזה רק באיחור)

 

אז כמו שהזכרתי לעיל רכב שנגנב לא מזיז למדינה מעבר למסים החדשים על חלפים ובעלי מקצוע בפרויקט הבא!

 

וכדי להמחיש את זה קצת יותר אז כמו שרובכם שמעתם שלפני כחצי שנה נגנב לקצין משטרה בכיר מכשיר פלא פון מהרכב שלו (ולא היו בו פרטים חשובים לדבריו) תוך 3 שעות נמצא המכשיר באיזור התחנה מרכזית אצל עובד זר כשהו פרוץ לרשת תקשורת אחרת .

 

אז עכשיו אתם תגידו ,כשלכם נגנב מכשיר סלולארי למה התיק נסגר? הרי יש להם את האמצעים לאתר אותו ( זו משטרה לא? בשביל זה יש לה תקציבים? למנוע פשע ? לאתר חשודים? ) איפה כל זה? ולמה לקצין משטרה בכיר מאתרים תוך 3 שעות ואתה אזרח פשוט שמשלם בסביבות ה 3000 +- על מכשיר צריך שוב לשלם על עוד מכשיר + ביטוח שזה כבר לא כדאי !

 

זה אומר שהמדינה מתנהלת כמדינת חלם ואף אחד לא יוציא את הרכב שלך שנגנב, למעט אדם בעל קשרים אדוקים עם המשטרה או אולי קצת שוחד :wink: כמו במדינות עולם שלישי .

 

המלצתי להרכיב מצלמה נסתרת לא רק בשביל גניבות הרכבים אלא גם נגד שכנים סוררים וצרי עין שלפעמים קצת מזיקים פיזית אחרי שמתלוננים ברשויות שהרכב מפריע,(מוכר לרובינו) !

 

אני צבעתי את הרום כרמל שלי לפני כשנה בערך והרכב שוכן בתוך חניה סגורה (תריס חשמלי) וכשההוצאתי אותה:wink: בשביל לנקות את הריצפה שכני המבוגר (60+) שרט את רכבי לכל אורכו עם צרור מפתחות נזק של אלפי שקלים , אבל מה שהוא לא ידע שיש עין שרואה אותו , עין יותר פקחית מהעין הרעה שלו !

 

ומה שאני אומר הוא שלפעמים יש אנשים רעים ולאו דווקא גנבים שכואב להם נורא שרואים רכב יפה עד כדי כך שהם לא ישנים לילות מקנאה ,ואנשים כאלה לא חסרים רק צריך לתפוס אותם עם ה... ביד .

 

וכל אמצעי מיגון צריך למגן (אפילו מוקש מתחת לריפוד הכיסא).

פורסם
אני אשמח לשמוע על המוצר המוגמר כשתסיימו א-ב-ל אני לא מבין איך יהיה פתרון אם אף אחד לא מוכן להכנס לשטחים בישביל להוציא את הרכבים. הגנב יפתח במרדף בתוך הארץ ולשוטרים אין זכות לא לירות בו ולא לירדוף אחריו תוך סיכון חיי אדם וגם כשהרכב כבר מגיע לאיזה מחסן אז אף אחד לא מוכן להכנס לרמאללה/azza... ולהוציא אותו. איפה הפתרון בדיוק?

לא צריך לנסות ולהמציא את הגלגל מחדש, הפתרון הוא נורא פשוט: קודם כל שיתנו לשוטרים במדינה הזאת זכות לירות בגנבי רכב ולא רק אחרי שהגנב עולה עליו עם האוטו והורג אותו והדבר השני זה שכשאיתוראן אומרים שהרכב נמצא במקום מסויים אז שיכנסו ויחזירו את האוטו ולא יגידו שלא נכנסים לשם מסיבות כאלה ואחרות. וכמובן שיתחילו לבדוק את הרכבים שנכנסים לשטחים לעזזל, ולא רק את הרכבים שיוצאים משם.

 

 

מסכים עם כל מילה!:evil::?

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
וכל אמצעי מיגון צריך למגן (אפילו מוקש מתחת לריפוד הכיסא).

מוקש זה קצת מוגזם, אבל יש עוד שיטה "אקטיבית", מנסיון, זה עובד... (אבל לא נסיון שלי, ומי שיעשה כזה דבר, על אחריותו בלבד).

קויל רגיל של רכב, מוציא 20000 וולט. אפשר לבנות מעגל שכשדלת נפתחת הוא מקבל מתח, ואז חוט חשמל אחד חשוף בריפוד של הכיסא, סוגר מעגל ופורק אותו. מכה ישירה למקום מאוד מאוד מאוד כואב.

 

 

אסף.

פורסם
מוקש זה קצת מוגזם, אבל יש עוד שיטה "אקטיבית", מנסיון, זה עובד... (אבל לא נסיון שלי, ומי שיעשה כזה דבר, על אחריותו בלבד).

קויל רגיל של רכב, מוציא 20000 וולט. אפשר לבנות מעגל שכשדלת נפתחת הוא מקבל מתח, ואז חוט חשמל אחד חשוף בריפוד של הכיסא, סוגר מעגל ופורק אותו. מכה ישירה למקום מאוד מאוד מאוד כואב.

 

 

אסף.

 

ענק :lol:

 

גנב מפויח

אז קמים בבוקר ורואים גנב מוטל על הרצפה וממתין לצילומים :-D

פורסם

למי שלוקח את הבדיחה ברצינות, אני אשאל מה יקרה כשתשכחו לכבות את המערכת, או כשהילד שלכם יתיישב באוטו, ומה יקרה אם עקב תקלה היא תופעל תוך כדי נהיגה בכביש מהיר.

 

אפילו מערכות שמשביתות את המנוע הן שנויות במחלוקת - מערכות שמשביתות את הנהג הן לא אופציה.

:turn-l:
פורסם

אהבתי את רעיון הקויל,

 

ואפשר לפרק אותה מייד כשנכנסים לרכב,

 

הרי אתה לא נוסע עם סנדל ? עם שרשרת וכד'

 

למה להשאיר את זה ?

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

חברים יקרים,



 

למען גילוי נאות אתחיל ואומר כי אני מנכ"ל חב' רב בריח איתור לוויני שהינה בעלת מערכת האיתור סקיילוק

בבעלותי כ 7 רכבי אספנות וכמי שנמנה כחולה באותה מחלה מן הסתם אני סובל מאותה הבעיה.

 

מכת הגנבות בקרב רכבי האספנות הולכת וגוברת, כמוה גם הצורך לשמור על היקר לנו מכל.

 

ממש לאחרונה שוחחתי על כך עם נחום קדמיאל ואף ציינתי בפניו כי פיתחנו מערכת איתור העונה על הצרכים והמגבלות

 

היו בפני שתי אופציות :



אופציה אחת - להציג את המערכת בפני החברים ולמכור אותה לכל המעוניין.

אופציה שניה- לשלב את הכוח של חברי המועדון ביחד עם הקשרים שיש לנו כחברת איתור אל מול חברות הביטוח ולנסות ביחד להביא לחברי המועדון פתרון כולל לבעיית הגנבות, הן ביטוחי והן מיגוני.

ליתר דיוק מדובר במגוון פתרונות- מפתרון מכני כדוגמת הרב"ל ( למי שזוכר מנעול ידית ההילוכים ) שעדיין נמכר באלפים בחו"ל והוא אף זמין לרכישה בארץ, דרך פתרון אזעקת ביפר כפי שכבר ציינו בשרשור ועד מערכת איתור ייעודית אותה פתחנו, עליה אינני רוצה לפרט בשלב זה.

 

נחום כאמור "הרים" את הכפפה למרות ניסיונות כושלים בעבר עם חברת איתורן ופוינטר , לכן לנחום ולשאר חברי הועד הנבחר תהיה זכות ראשונים בהחלטה כיצד אם בכלל ניתן יהיה לשתף פעולה בקידום הנושא.



 

אבקשכם להמתין בסבלנות עד אשר נסגור את כל הפינות לרווחת חברי המועדון.

 

 

וכשאין שידורים מה תעשו?

זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי.

פושעים ניזונים מסלחנותה של החברה הסובלנית.

פורסם
אני אשמח לשמוע על המוצר המוגמר כשתסיימו א-ב-ל אני לא מבין איך יהיה פתרון אם אף אחד לא מוכן להכנס לשטחים בישביל להוציא את הרכבים. הגנב יפתח במרדף בתוך הארץ ולשוטרים אין זכות לא לירות בו ולא לירדוף אחריו תוך סיכון חיי אדם וגם כשהרכב כבר מגיע לאיזה מחסן אז אף אחד לא מוכן להכנס לרמאללה/azza... ולהוציא אותו. איפה הפתרון בדיוק?

לא צריך לנסות ולהמציא את הגלגל מחדש, הפתרון הוא נורא פשוט: קודם כל שיתנו לשוטרים במדינה הזאת זכות לירות בגנבי רכב ולא רק אחרי שהגנב עולה עליו עם האוטו והורג אותו והדבר השני זה שכשאיתוראן אומרים שהרכב נמצא במקום מסויים אז שיכנסו ויחזירו את האוטו ולא יגידו שלא נכנסים לשם מסיבות כאלה ואחרות. וכמובן שיתחילו לבדוק את הרכבים שנכנסים לשטחים לעזזל, ולא רק את הרכבים שיוצאים משם.

 

 

לא צריך שיתנו לשוטרים אישור-צריך שיתנו לנו את האישור

אנחנו כבר נוריד כמה

זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי.

פושעים ניזונים מסלחנותה של החברה הסובלנית.

פורסם

גם שוטרים טועים לפעמים (אין יותר טוב מהאמת)אך אל לנו לשכוח שהם מנסים להגן עלינו ועל רכושינו ,רכבים (ואולי גם רכבי אספנות),חשדות יש,הוכחה אחת גם יש (הקורבט שנצבעה לצהוב).אני לא מרחם על גנבים שמקבלים מכות משוטרים,אל תשכחו את השוטר שגנב רכב תקע לו מברג בראש.

אני לא עושה הכללות אבל ה"שוהה הבלתי חוקי"הזה בא מבית צוריף שתושביו השתתפו בהרג 35 מטובי בחורינו (שיירת הל'ה),ויום למחרת עוד השחיתו את גופותיהם.שיירה זו יצאה רגלית ב-15.1.1948 מהמושבה הר טוב ונשאה אספקה רפואית תחמושת ונשק לגוש עציון הנצור,אך לצערינו לא היגיעה ליעדה כיוון שהתגלתה ליד הכפר הערבי בית צוריף והסוף הטראגי ידוע.

פורסם
כמה רעיונות:

 

BC050A.jpg

 

we-dont-dial-911-2.jpg

fun_insured-by-mafia1-thumb-large.jpg

אם מישהו היה חכם במדינה...

4uovzis.jpg

 

 

 

גדול אהבתי בייחוד את האחרון של המישטרה :lol:

.u.s not just vegas baby

 

if it's not a corvette it's just a car

פורסם

בסופו של דבר כל רעיון למניעת גניבה חשוב ,אבל אם כבר קרה עדיף שזה יהיה מתועד ,ומזווית צילום גם לתפוס מ"ס רכב של גרר, אם והרכב יועד לשיפוץ עתידי וגרריסט שהוא נרקומן לברזל יאבד את רשיון הגרירה שלו זה יחסוך המון גניבות בעתיד וגם יש סיכוי לראות פיצוי כספי על הרכב. (לפעמים הרכב נגרר ע"י ערייה או משטרה ככה שזה יחסוך גם לחץ מיותר לחפש במגרשי הברזל למינייהם)


×
×
  • תוכן חדש...