Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל, תודה על התגובות.

אני בהחלט בוחן לעומק את מה שכל אחד השקיע ורשם לי.

מחר אני איסע לטכניון ואני אברר לגבי נושאים שיעזרו לי להחליט לאן אני מעוניין להמשיך מפה.

 

תודה :).

שונא גזענים !.

פורסם

לא משנה מה תלמד, העיקר שתהיה טוב בזה.

 

ידידה שלי סיימה את המכינה המדוברת (לא שילמה שכ"ל), אבל מדובר על מישהי שלא קיבלה 99 ב5 יח"ל. לדעתי תוותר על זה.

מלגות תמיד תוכל לקבל (מהעיריה, קרנות, גופים שונים).

משכנתא זה קל

פורסם

מתעלק על השרשור.

לכל הסטודנטים (והסטודנטים לשעבר) , שלמדו הנדסת תוכנה או הנדסת מחשבים , מישהו יכול לומר לי מהו החלק של המתמטיקה בתואר? אם אפשר תגובה ממש מפורטת (לא שאני מציב תנאים , שוט חשוב לי לשמוע בדיוק מה קורה שם) , וכמה זה חשוב לבנאדם שעוסק במקצוע להיות בקיא בנושא המתמטיקה. זה הדבר היחיד שמרתיע אותי בלימודים לתואר הזה

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

השנתיים הראשונות מאוד מתמטיות. שאתה לומד משהו שקשור מחשבים, אתה לומד את זה דרך המתמטיקה. שאתה לומד פיזיקה, אין לך מושג מה בעצם אתה מחשב, אתה רואה רק נוסחאות עם מלא אותיות יווניות.

 

אתה לא צריך לבוא עם ידע מוקדם במתמטיקה, את מה שצטרך לדעת כבר תאסוף לאורך הדרך. אבל אתה כן צריך לדעת שאתה מסוג האנשים שרואים אינטגרל או מטריצה של NXN ולא מקבלים רעד בלתי מוסבר בברכיים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אתה צריך הרבה ראש למתמטיקה.

גם הרבה מאוד מהידע הנבנה הלאה דורש הבנה של המתמטיקה שתלמד במהלך התואר כדי שתבין את התיאוריה ואח"כ תיישם לפרקטיקה.

 

כמו כן כמעט כל ראיון עבודה שהייתי בו - היו בו שאלות תיאורטיות בנושאי סיבוכיות , מבני נתונים ואלגוריתמים שבונים ישירות על ידע מתמטי.

 

יש גם מקצועות "שחורים" - אבל לא הדברים המעניינים.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

וכמה המתמטיקה הזו דומה או מבוססת על מתמטיקה שלומדים בפסיכומטרי או בבית ספר , למשל?

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

5 יחידות מתמטיקה הם הבסיס.

סוגרים באינפי א (או חדוא) בשבועיים שלושה ראשונים את כל הבסיס ומשם ממשיכים.

לגבי אלגברה - כנ"ל - מישרים קצת קו עם מטריצות שחלק למדו וחלק לא למדו ומשם ממשיכים ואחרי שבועיים כבר רצים על חומר חדש.

 

לגבי פסיכומטרי - זה אוסף טריקים וחסכון בזמן - אין בזה באמת רמה מתמטית.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

בפסיכומטרי לא מלמדים אותך מתמטיקה אלא שיטות לחישוב מהיר ואינטואיציה מתמטית, אין לזה קשר לחומר שתלמד בהנדסה. אולי פה ושם זה יעזור לך לחשב אחוזים של פקטור :lol:

 

המתמטיקה של התיכון היא הבסיס של מה שתלמד בהמשך. זה כמו שתשווה פורד מודל T לפורד פיאסטה מודל 2011. ברור שהפיאסטה מבוססת על המודל T, אבל מאז ועד הפיאסטה עברנו לא מעט.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אם אתה מחפש את "הכסף הגדול" אז אתה ממש לא בכיוון. נכון במקצועות ההנדסה השכר הממוצע יפה מאוד אבל זה רחוק מלהיות הכסף הגדול.

 

אז איפה נמצא הכסף הגדול?

 

 

במקצוע הנוכחי שלי קשה לי להאמין שבנאדם בעל תואר בהנדסת תוכנה עולה עליי במשכורת (כנראה שגם לא המנהלים למיניהם),

אבל אני כן רוצה ללמוד ולעשות תואר, כי אף פעם אין לדעת מה יהיה מחר.

 

אני אוהב מחשבים ותמיד אהבתי מחשבים ותיכנות, למדתי כמה שפות תיכנות לבד ואני מתחבר לזה ואוהב את האתגר שבתיכנות.

מתמטיקה זה פחות אני, אבל עד היום זה לא הפריע לי לתכנת.

 

איזה מקצועות לדעתך יכולים להכניס הרבה יותר כסף?

פורסם

רופא פלסטיקאי מומחה.

שר בממשלה.

 

הכסף במחשבים לא רע - אם אתה טוב.

אם לא - אתה אולי תספיק לקבל כמה שנים של חסד בשכר לא רע ואח"כ תיפלט מהשוק , או תשאר תקוע עד גיל 40 בתפקידים נמוכים ואז תיפלט מהשוק.

 

בשביל "כסף גדול" לרוב צריכים ליהיות או:

א. מבריקים מאוד

ב. בעלי מזל

ג. קצת משניהם.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מסכים עם הפסקה האחרונה של ליביו.

 

אני אף פעם לא מבין את האנשים שרושמים "כסף גדול" ולא נוקבים במספר. אל תתביישו לנקוב מספר ולהראות את הרצונות שלכם.

 

יש כאלו שמתכוונים ל30000- ויש כאלו שמתכוונים ל-100000 וישנם בכלל את אלו שכסף גדול נחשב, מבחינתם, שווה ערך ל-15000.

×
×
  • תוכן חדש...