Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קאמרו VS מוסטאנג


focus RS
שימו לב! השרשור הזה בן 4979 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

 

אז ככה, אני וחברתי היינו 3 חודשים בארה"ב ובשביל לטייל צריך אוטו, אז שכרנו קרייזלר 300 לחודש ויאללה לטייל,

 

 

c300.jpg

 

באמת אחלה אוטו נוח מפנק והכול! אבל לא באנו לדבר על רכבים "משעממים" אז הרכב השני ששכרנו היה במקרה או יותר נכון בעזרת הבחורה החביבה מחברת השכרת הרכב שנתנה לנו לקחת את הרכב הזה מבלי שהזמנו אז הסוג רכב הזה! בכל מקרה זה היה שברולט קאמרו 2011 :)

 

camarof.jpg camaror.jpg

 

הרכב השלישי היה פורד מוסטאנג 2011

 

mustangf.jpg mustangbt.jpg

 

אז איך אפשר לא לעשות השוואה!?!? :)

 

הקאמרו:

camaroin.jpgcamarob.jpg

האוטו מדהים ביופיו באמת הוא נראה כל כך מרשים ובאמת לכל מקמום שנסענו כל הזמן היו מבטים וגם אנשים פנו אליי לא פעם, בחור בן 70-80 בערך ניגש אליי בניו-אורלינס ואמר לי ש"זאת השבי היפה ביותר שהוא ראה מזה 30 שנה!!" וכל מיני שאלות בחניה בדיסני וכאלה, לאוטו יש סאונד מדהים! בעיקר מכיוון האגזוזים, מוסיף המון לחוויה.

 

בקיצור לנתונים: מנוע 312V6 3.6 L כ"ס, אוטומטי 6 הילוכים ולמי שרוצה יותר מידע שיכנס לאתר שברולט ארה"ב, זאת גרסאת ה-1LT

המוסטאנג:

mustangc.jpg

mustang1r.jpg

 

האוטו אכן יפה (לדעתי פחות מהקאמרו!) אבל כמעט ולא מושך תשומת לב כמו הקאמרו, למוסטאנג אין שום סאונד יפה מהאגזוזים אבל מהמנוע יש גם יש:) המנוע נשמע מאוד בשרני.

נתונים:מנוע V6 3.7 L עם 305 כ"ס , אוטומטית 4 הילוכים בגרסא בסיסית כמובן.

התנהגות:

 

קאמרו: האוטו חזק! לא מטורף אבל חזק, יש כוח באמת בכל הילוך ומהירות, אגב הורדת והעלאת הילוכים היא מההגה + ו- מאוד נוח! אגב כשמורידים הילוכים הרכב עושה גז ביניים! אז אני לא יודע אם זה אוטומטי רגיל או רובוטי!? לגבי ההתנהגות כביש, היא מאוד טובה! לא נהגתי מטורף אבל מרגישים שהאוטו אוחז טוב! יותר טוב מהמוסטאנג !.

 

מוסטאנג:האוטו חזק וזריז! את האמת לא ממש מרגישים הבדל, אולי אם היה לי את שניהם באותו הזמן הייתי מרגיש,ההילוכים הם כאמור אוטומטים אבל רק 4 הילוכים ואני לא מבין למה?!, אין העברת הילוכים מההגה למה?! וההילוכים עוברים פחות חלק בהורדת הילוכים מהקאמרו, לאוטו אחיזה טובה אבל פחות מהקאמרו, היו פשוט סיבובים שהקאמרו עברה בלי למצמץ ועם המוסטאנג האוטו קצת התפתל לו.

 

הגה:

 

קאמרו: מתכוונן למעלה למטה פנימה והחוצה, ההגה דיי קשה גם בחניה וגם ב70 מייל לשעה! האוטו בכלל מרגיש קצת כבד יותר! בצורה טובה כן?! אני אהבתי את זה!.

 

מוסטאנג: מתכוונן מעלה ומטה בלבד, ההגה מאוד רך והאוטו מרגיש כמו פורד פוקוס ולא רכב ספורט! אכזבה מבחינתי!.

 

גיר:

 

קאמרו: כבר כתבתי קצת אבל אני יוסיף, העברת הילוכים מהירה, לגיר יש מצב S ,ספורט, שבו הוא מושך יותר את ההילוכים ולא ממהר להעביר להילוך גבוה כשעוזבים את הגז, ברגע שלוחצים על + או – אז אתה במצב "ידני" שלא מעביר לך הילוך כשאתה מגיע לגובל!.

 

מוסטאנג:שוב כבר כתבתי ואני יוסיף, בסך הכול הגיר עושה את העבודה אבל מורגש חיסרון לעומת הקאמרו.

 

 

אבזור:

 

קאמרו: אמנם זאת לא הגרסה הגבוהה ביותר אבל גם לא הנמוכה ביותר, כיסא מתכוונן חשמלי לנהג, בקרת שיוט, מערכת MP3 טובה, רדיו לוויני, GPS מובנה מהמראהSTAR למי שמכיר, זה שאתה מדבר עם בן אדם ואומר לו כתובת והוא שולח את זה לרכב ואז זה מכוון אותך, והכי יפה לדעתי זה התפריט שיש בלוח שעונים, מד חום מנוע במעלות, מד לחץ אוויר בכל צמיג בנפרד, מד חיי שמן ועוד כל מיני.

 

מוסטאנג:אז גם פה זאת כמובן לא הגרסה הגבוהה ואני דיי בטוח שזאת כן הנמוכה, אין כסא חשמלי אין את ה-STAR, יש בקרת שיוט, יש MP3, יש רדיו לוויני וזהו בערך ובכלל הרכב נראה יותר פלסטיקי והרבה יותר זול!.

 

 

נוחות:

 

קאמרו:הכיסאות דיי מחבקים ובאמת לא ממש זזים בנהיגה ספורטיבית, אחרי בערך 4- 4וחצי שעות נהיגה (ללא הפסקה) התחיל להיות לא כל כך נוח! הישבן והירך מתחילים להירדם ואתה מוצא את עצמך מנסה כל מיני זוויות ישיבה,במושבים הקדמיים יש קצת תחושה של צפוף אבל אפשר בקלות למצוא תנוחת ישיבה מצוינת, לדעתי תחושת הצפיפות נובעת מחלון קדמי קטן, מאחור באמת יש מקום לעוד 2 נוסעים אבל לא גבוהים, אחי ישב שם והראש שלו נתקע בתקרה והוא בערך 1.77 מטר אבל כשהיינו 4 נוסעים באוטו הבנות ישבו אחורה והיה להן נוח, לנסיעות קצרות פחות מ-4 שעות באמת האוטו נוח, תא מטען דיי גדול בהתחשב לסוג אוטו, נכנסו 2 מזוודות גדולות + טרולי והיה עוד קצת מקום לשטויות, מה שנוח זה שהוא שטוח והחיסרון הוא שהפתח קצת קטן. כמו כל רכב קופה המושב יכול להתקפל בשביל להיכנס\לצאת להכניס\להוציא תיק, אז יש ידית מאחורי המושב לקיפול וזה עובד יפה, מתקפל וחוזר לאותו מקום שהיה בניגוד למוסטאנג! שהייתה צריך לנחש לאן להחזיר ואז כשהתיישבת אתה צריך לכוון מחדש את המשענת! חיסרון ענקי מבחינתי!, חגורת הבטיחות מאוד נוחה פה בזכות קליפס קטן ומגנטי שמחזיק את החגורה ככה שלא נצטרך לשלוח ולמתוח את היד לאחור בצורה מאוד לא נוחה כמו במוסטנאג!.

 

 

מוסטאנג:הכיסאות פחות מחבקים ומרגישים כמו רכב פרטי, עם הרכב הזה פחות נסענו למרחקים אז אני לא יודע כמה האוטו נוח לאורך זמן, התחושה במושבים הקדמיים יותר מרווחת מבקאמרו, עקב חלון גדול יותר!, אבל קצת תחושה של מיני ואן לעומת הקאמרו וגם הישיבה מרגישה כאילו גבוהה יותר, מאחור בערך אותו הדבר כמו הקאמרו, נוח אבל לנמוכים יותר, החיסרון מבחינתי במושבים הוא שכל פעם שיצאתי מהרכב נצבטה לי הירך! איך? הכסא בנוי בצד מקצת בד\ספוג אז המושב צמוד לבסיס שעשוי פלסטיק וכל פעם שבאתי לצאת הפלסטיק צבט אותי! ממש מעצבן!, תא מטען גם דיי גדול אך לא מסודר טוב, הוא לא שטוח כולו אז קשה לסדר שם מזוודות וגם הבורג שמחזיק את הגלגל הרזרבי עובר מעבר לרצפת הבאגז' ומצליח לשרוט תיקים! ואני מאמין שזה גם יכול לקרוע, חוץ מזה פתח תא המטען גדול יותר מהקאמרו, וכמו שכתבתי בסעיף של הקאמרו על הכסא שמתקפל זה באמת סיוט!,חגורת הבטיחות כמו שכבר כתבתי בפסקה של הקאמרו, מאוד לא נוחה פה אבל מאוד! והכי מעצבן שהם יכלו לפתור את זה בעלות קטנה!.

 

 

צריכת דלק:

 

קאמרו:גיליתי שהאוטו לא כל כך שותה כמו שחשבתי בנסיעה מניו-אורלינס לאטלנטה (כ-7 שעות מבלי לעצור לדלק ואוכל, קיצר משהו כמו 9 שעות עם עצירות.) נסעתי על 70-75 מייל לשעה כל הדרך עם מזגן (היה קצת חם) והתוצאה הייתה 1:12 !! כמובן שאם לוחצים ונוסעים חזק אז התוצאות גרועות.

 

 

מוסטאנג:את האמת לא יצא לנו לנסוע למרחקים עם המוסטאנג ולכן אין לי תוצאה על כביש מהיר, בתוך העיר גם לא מדדתי אבל נראה לי שהמוסטאנג קצת זוללת יותר בעיר אבל זאת רק תחושה ולא מדידה!.

 

 

סיכום:הקאמרו הרבה יותר יפה ומרשימה לדעתי, המוסטאנג מרגישה יותר מידי רכה לדעתי, למוסטאנג סאונד יפה מהמנוע ולקאמרו מהאגזוזים, הקאמרו אוחזת טוב יותר, מאובזרת יותר ונוחה יותר ביום יום.

 

 

אם שואלים אותי הקאמרו יותר טובה ברוב הפרמטרים ובעיקר בחשובים שבהם!.

 

 

גילוי נאות:

עם הקאמרו עברנו חודש ימים ובערך כ- 4,000 מייל לעומת 10 ימים וכ-500-600 מייל עם המוסטאנג.

 

 

 

הנה סרטון שצילמתי של הקאמרו מבפנים בזמן נסיעה:

 

 

 

 

מקווה שנהנתם ושזה עזר למישהו :) .

Peugeot 107 2012 :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו אפשר לקרוא :wink:

 

רק לחשוב על נהיגה בקמארו בכבישים הפתוחים של ארה"ב גורמת לי לרוץ לחניה, להתניע ת'אוטו ואז... לגלות שזה סה"כ פורד פוקוס :roflmao:

 

מבין שלושת הרכבים, הקמארו "עושה לי את זה" הכי הרבה. משהו בחזית הקרבית. חבל ש(ע"פ התרשמותך) היא נעשית לא נוחה לאחר כמה זמן. בכ"א, תודה ששיתפת.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צריך להיות מבסוט שלא נהגת על המוסטאנג הקודמת, לא רק שהמנוע היה חלש יותר, המתלים היו נוראיים, הדגם עליו נסעת עבר שיפור משמעותי אבל עדיין נראה לי כאילו מדובר בגרסא ל"ציי רכב" :)

 

הנה סרטון שמשווה בין הגרסאות הידניות של המוסטאנג, קאמרו, צ'אלנג'ר ו..... יונדאי ג'נסיס.

 

[1998006_02.jpg2011 Mustang V-6 v 2010 Genesis Coupe 3.8 v 2010 Camaro RS v 2010 Chal

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

KEYSER

הרכב לא נוח לשאר העולם לנו הוא טוב! איפה אתה נוסע יותר מ- 4- 4וחצי שעות ברצף..??:-D

 

בנצי

את האמת חשבתי שהשינוי במוסטאנג הוא רק בצורה :), לגבי ההשוואה שהבאת פה הקמרו פה שנת 2010 ואני נסעתי על 2011 ויש הבדל שאני יודע עליו והוא הכ"ס, 304כ"ס ב2010 ו 312 כ"ס ב2011 אני בטוח שיש הבדל אחרת הם לא היו עושים את זה.. :)

 

ושכחתי לציין משהו בגילוי נאות:

 

את הקאמרו קיבלנו עם בערך 5700 מייל ואת המוסטאנג קיבלנו עם 16,000 מייל!

Peugeot 107 2012 :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

KEYSER

הרכב לא נוח לשאר העולם לנו הוא טוב! איפה אתה נוסע יותר מ- 4- 4וחצי שעות ברצף..??:-D

 

בנצי

את האמת חשבתי שהשינוי במוסטאנג הוא רק בצורה :), לגבי ההשוואה שהבאת פה הקמרו פה שנת 2010 ואני נסעתי על 2011 ויש הבדל שאני יודע עליו והוא הכ"ס, 304כ"ס ב2010 ו 312 כ"ס ב2011 אני בטוח שיש הבדל אחרת הם לא היו עושים את זה.. :)

 

ושכחתי לציין משהו בגילוי נאות:

 

את הקאמרו קיבלנו עם בערך 5700 מייל ואת המוסטאנג קיבלנו עם 16,000 מייל!

 

הקאמרו לא עברה שום שינוי ל2011 למעט האופציה לקבל לזמן מוגבל את הצבע של ה"סינגרי" לימיטד אדישן בכל רמות הגימור ולא רק בLT1, המנוע נשאר אותו המנוע ולמעשה תוספת ההספק היא משחק של יחסי ציבור "על הנייר", נתון המומנט נשאר זהה אך ההספק עלה ב"8" כ"ס בטענה שהצהרת ההספק הקודמת הייתה שמרנית. (אז עכשיו על הנייר הקאמרו חזקה יותר מהמוסטנג).

 

 

ונראה שעשיתם חיים באמריקה :)

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למוסטנג תיבה אוטומטית בעלת 6 הילוכים.

 

בכל מבחן ובכל התרשמות שקראתי המוסטנג מביסה את הקמארו בכל פרמטר כולל התנהגות, האצה, שימושיות ואיכות תא נוסעים. בדיוק לפני כמה ימים קיבלתי מגזין עם מבחן של כל גרסאות ההשכרה של המוסטנג, קמארו, צ'אלנג'ר וג'נסיס. הקמארו שם היתה אחרונה די בהכל.

 

 

אם כבר התלוננת על הבגאז' של המוסטנג, שכחת לציין שבקמארו כמעט ואין כזה (למרות מה שרשמת עם המזוודות). דרך אגב בחיים לא שמתי לב למה שדיברת בנוגע לתא מטען של המוסטנג (ואני די בטוח שתא המטען לא השתנה בצורה החדשה). לפי דעתי, לא שאני מאשים אותך אבל נראה די קנוי בעניין הקמארו מההתחלה.

 

מה שכן אני מסכים, בגרסת הליסינג הקמארו נראית הרבה יותר טוב. היא פשוט רעה :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למוסטנג תיבה אוטומטית בעלת 6 הילוכים.

 

בכל מבחן ובכל התרשמות שקראתי המוסטנג מביסה את הקמארו בכל פרמטר כולל התנהגות, האצה, שימושיות ואיכות תא נוסעים. בדיוק לפני כמה ימים קיבלתי מגזין עם מבחן של כל גרסאות ההשכרה של המוסטנג, קמארו, צ'אלנג'ר וג'נסיס. הקמארו שם היתה אחרונה די בהכל.

 

 

אם כבר התלוננת על הבגאז' של המוסטנג, שכחת לציין שבקמארו כמעט ואין כזה (למרות מה שרשמת עם המזוודות). דרך אגב בחיים לא שמתי לב למה שדיברת בנוגע לתא מטען של המוסטנג (ואני די בטוח שתא המטען לא השתנה בצורה החדשה). לפי דעתי, לא שאני מאשים אותך אבל נראה די קנוי בעניין הקמארו מההתחלה.

 

מה שכן אני מסכים, בגרסת הליסינג הקמארו נראית הרבה יותר טוב. היא פשוט רעה :twisted:

 

ואתה די קנוי במה שנוגע למוסטנג :)

 

להגיד שהקאמרו יוצאת אחרונה במבחנים כאשר הצ'לנג'ר משתתפת זה חארטה, אשמח לקרוא את המבחן.

 

במוסטנג ובקאמרו יש חרא של תא מטען , במוסטנג פתח הטעינה יותר נמוך.

 

למען ההגינות, לא נהגתי על הקאמרו V6, הניסיון שלי הינו על הV8, ידני ואוט'.

 

המוסטנג V6 צורה קודמת זה אחד הרכבים שהכי ביאסו אותי בנהיגה מעט אגרסיבית, פוקוס לוקחת סיבובים טוב יותר !

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למוסטנג תיבה אוטומטית בעלת 6 הילוכים.

 

בכל מבחן ובכל התרשמות שקראתי המוסטנג מביסה את הקמארו בכל פרמטר כולל התנהגות, האצה, שימושיות ואיכות תא נוסעים. בדיוק לפני כמה ימים קיבלתי מגזין עם מבחן של כל גרסאות ההשכרה של המוסטנג, קמארו, צ'אלנג'ר וג'נסיס. הקמארו שם היתה אחרונה די בהכל.

 

 

אם כבר התלוננת על הבגאז' של המוסטנג, שכחת לציין שבקמארו כמעט ואין כזה (למרות מה שרשמת עם המזוודות). דרך אגב בחיים לא שמתי לב למה שדיברת בנוגע לתא מטען של המוסטנג (ואני די בטוח שתא המטען לא השתנה בצורה החדשה). לפי דעתי, לא שאני מאשים אותך אבל נראה די קנוי בעניין הקמארו מההתחלה.

 

מה שכן אני מסכים, בגרסת הליסינג הקמארו נראית הרבה יותר טוב. היא פשוט רעה :twisted:

 

גם אני ראיתי באתר של פורד שיש לה 6 הילוכים אבל תאמין לי אני יודע לספור :) היו 4!!

 

לגבי גרסאות ההשכרה אני אומר לך וחבל שלא צילמתי יותר, שהפורד פחות מאובזרת וכמו שרשמתי היו דברים דבילים כמו הכסא והחגורה שזה פשוט טמטום למה לא לעשות כמו שברולט ושוב תראה לא היה לי אותם ביחד ויצאתי איתם ועם עוד נהג לכביש ובדקנו אותן זה פשוט היה אחרי חודש של קאמרו יומיים כלום ואז פורד וכן אלא היו ההבדלים וכן הפורד יותר קופצנית יותר רכה וככה גם ההגה והוא גם פחות מתקשר לעומת הקאמרו ששם אתה הרגשת בהגה מה קורה בגלגלים!.

 

לגבי הבגאז' לא שככתי וציינתי פתח הבגאז' של הקאמרו קטן יותר אבל כולו שטוח! ואכן נסעתי לאסוף את האחים שלי עם האוטו מהשדה תעופה והם באו עם 2 מזוודות ו2 טרולים שאחד מהטרולים נכנס במושב מאחוריי!

 

ולא אני לא קנוי מהתחלה, בהתחלה הייתי אמור להשכיר את הפורד ואני שמחתי, אבל בסוף לא היה להם יותר פורדים והם לא ידעו מתי יגיעו, אז השכרנו קאמרו, כמובן שגם שמחתי אבל כל החודש שהיתה לי הקאמרו הייתי בטוח שהפורד לא נופלת ממנה והתאכזבתי!

ולא לא נסעתי רק על סקודה בחיים שלי! נסעתי גם על רכבים חזקים! זה לא הרכב "החזק" הראשון שלי...

לילה טוב :lol:

Peugeot 107 2012 :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שהמוסטאנג הייתה 2010 ?

 

כי הם שינו את הצורה אבל המנוע היה חלש יותר ותיבת ההילוכים הייתה מפגרת :) . כי לפי התיאור שלך אתה מדבר על המכלולים הישנים יותר.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואתה די קנוי במה שנוגע למוסטנג :)

 

להגיד שהקאמרו יוצאת אחרונה במבחנים כאשר הצ'לנג'ר משתתפת זה חארטה, אשמח לקרוא את המבחן.

 

במוסטנג ובקאמרו יש חרא של תא מטען , במוסטנג פתח הטעינה יותר נמוך.

 

למען ההגינות, לא נהגתי על הקאמרו V6, הניסיון שלי הינו על הV8, ידני ואוט'.

 

המוסטנג V6 צורה קודמת זה אחד הרכבים שהכי ביאסו אותי בנהיגה מעט אגרסיבית, פוקוס לוקחת סיבובים טוב יותר !

 

 

אני קיבלתי את המגזין עם הכתבה המפורטת וכל המספרים.

 

אני דווקא די אוביקטיבי תאמין או לא. אל תשכח שגם הצ'אלנג'ר עברה רענון ל2011 - מנוע חדש, מתלים חדשים ומתיחת פנים מזערית. ואל תשכח שהיא גם הנוחה מכולן.

 

focus RS מה זה השטויות האלה יש רק 4?! לא משנה כמה ספרת או לא ספרת, 4 בטוח אין. בדור שלי אפילו יש 5 ואפשר להרגיש אותם טוב מאוד. ותאמין לי שפורד לא יטעו אותך במספר ההילוכים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סרטון נחמד, גרמת לי לרצות לקחת את הצ'לנג'ר לנסיעת מבחן בכדי לראות מה באמת השתנה, מבטיח לדווח כשאשיג איזו V6.

 

 

 

והיונדאי...... כמה שאני אוהב את האוטו הזה !

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לנהוג בארה"ב על גרסאות הליסינג של המוסטנג והקאמארו (המוסטנג היה לפני 3-4 שנים והקאמארו לאחרונה) ואני מסכים עם כל מילה בהשוואה של פוקוס RS.

לי אין ספק שהייתי מעדיף את הקאמארו על פני המוסטנג מכל הבחינות.

המוסטנג היתה סופר מאכזבת מבחינת איכות גימור (עור נתפס במרווחים בין הפלסטיקים) - ואני אחד שחי במשך שנים עם פג'ואים משנות ה 90... והמתלים היו כל כך רופסים שזה הגעיל אותי.

דבר אחד שקיללתי בקאמארו זה שהאבזם של החגורה נופל בין הכסא לדופן וקשה להגיע אליו. כנראה לא גיליתי את המגנט שפוקוס RS מדבר עליו...

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג'רמי, אתה צריך לנהוג על המוסטנג החדשה.

 

אני שנאתי את המתלים של הV6 הקודמת, החדשה קשיחה יותר, כאילו מישהו נתן לרכב ויאגרה .

 

הנה ה2006 שהייתה לי, יפה יפה אבל לא פונה !

8326_1196414422769_1000733012_30596312_1589351_n.jpg

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר חבר מחיר .. כמה עלה להשכיר ולכמה זמן ?

 

שהייתי במיאמי פגשתי שתי תיירים שהשכירו רכב מניו יורק ונסעו עד למיאמי !! במקרה זו הייתה מוסטאנג יפייפיה והם אמרו שעלה להם 25 דולר ליום

 

(אבל זה לא כמו שרואים בסרטים שאפשר להרביץ, במשך 4 חודשיים שם קיבלתי 2 דוחות מהירות אחד ממסוק (כן כן מסוק ) ואחד בעיר

 

וחבר'ה שם דוח זה דוח 270 $ 250 $

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שהמוסטאנג הייתה 2010 ?

 

כי הם שינו את הצורה אבל המנוע היה חלש יותר ותיבת ההילוכים הייתה מפגרת :) . כי לפי התיאור שלך אתה מדבר על המכלולים הישנים יותר.

 

אתה יודע מה יכול להיות שזאת הייתה 2010 אני חשבתי שהם שינו את הצורה וגם את המכלולים ואתה אומר שלא אז אני מאמין לך אבל למה להם לעשות את זה..?? באמת כשחושבים על זה האוטו היה עם 16,000 מייל לעומת 5,700 של הקאמרו אז אולי הוא ישן יותר, בכל מקרה לא משנה כמה הילוכים היו לפורד! הורדת ההילוכים לא עברו חלק כמו בקאמרו ולקאמרו היה כפתורים על ההגה + - לתפעול נוח יותר וזה באמת נוח יותר! וכן כמו שאמרו פה המוסטאנג הרגישה קצת כמו פוקוס חזקה והקאמרו הרגישה וואוו... :) ושימו לב לשם שלי פה אני אוהד פורד אבל כשאני רואה רכב טוב יותר אני אומר!

אז בישבילי קאמרו כתומה בבקשה :lol:

 

ובנצי אם תוכל לספר איך מתנהגת הקאמרו V8..? זה יהיה נחמד.. :-D

Peugeot 107 2012 :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4979 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...