Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שאני רוצה ברכב זה:

מערכת מולטימדיה

קומפוננט לקדימה

סאב

מגבר

אני ישמח להצעות עם מחיר.

תודה רבה לעוזרים.

אני לא יודע אם זה המקום אבל אם תוכלו לעזור לי עם שאר הדברים שאני רוצה להוסיף לרכב ולתת לי מחירים סבירים.

מרים שמשות ל4 חלונות

אזעקת ביפר חישניי רוורס

מצלמת אצבע.

פורסם

התקציב שלך נמוך מידי למוצרים חדשים

 

מערכת מולטימדיה עולה בערך 3000

קומפוננט 200 ומעלה

סאב 500 ומעלה

מגבר 500 ומעלה

התקנה של המערכת: 300 ומעלה

אם תקנה הכל במקום אחד יש סיכוי שתצא עם מערכת טובה עד 5000 אלף כולל התקנה

 

מרים שמשות בערך 250

אזעקת ביפר בערך 750

מצלמה בערך 150

התקנה של האביזרים: 300 ומעלה

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

אני לא יודע עד כמה המערכת הנ"ל ביד 2 נמצאת בקטגוריה של רדיו דיסק , יכול להיות שהמסך נחמד אבל הצליל כנראה ממש אבל ממש לא משהו .

 

במערכת מולטימדיה לא מתפשרים יותר מידי קונים ונהנים עם זה עד הסוף .

 

בברכה.

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

טוב אז יש המלצות אחרות?

אני פתוח לHU של פיוניר יש המלצות?

לגבי קומפוננטים שאלתי על מורל רציתי טמפו 6 אבל אמרו לי שהטויטרים שלם נשרפים מהר.

האם יש המלצות לגבי מגבר וסאב?

אני מהצפון אם יש המלצה על מישהו שמתקין טוב במחירים סבירים שלחו לי הודעה לפרטי.

פורסם

מפורסם בפורום HU עם מסך נישלף של 7 אינץ' נראה לי מעניין ב1600 שקל.

יש לך מגבר jbl1004 בערך ב1000

קומפוננט טמפו

סאב קיקר C12

פורסם

טוב בנתיים זה מה שיש במפרט:

סאב CRV12

קומפוננט טמפו6

מגבר JBL1004

מערכת מולטמדיה(אין לי מושג בנתיים איזה)

 

קראתי קצת בפרום ונתקלתי במושג מנחתים. אני צריך דבר כזה? וראיתי פה מין קבל ענק כזה. מה זה?

חוץ מהדברים האלו אני צריך לקנות עוד משהו?

כמה עולה קופסה לסאב?

פורסם

1.אתה לא צריך מנחת.

2.כן,זה קבל(במערכת בסיסית כמו שלך אתה לא צריך).

3.קיט חיווט למגבר(אם אתה מתקין לבד.אם לא,המתקין אמור לספק לך)

4.תיבה לא קופסה-בין 150 ל300,עדיף לך לבנות תיבה לבד או אצל נגר(ככה הסאב ישב בתיבה עם נפח מתאים).

בשיפוצים...

פורסם

טוב קיבלתי קצת מחירים על החלקים:

CVR12 עם תיבה אורגנלית 800שח

קומפוננט טמפו 6 400שח

מגבר JBL1004 עולה 1000שח

ורדיו דיסק של פיוניר 7250 950שח

 

איך הסאב של פיוניר 1400W הוא עולה500שח

והמוכר הציע לי מגבר של קרנץ' ב700שח

 

בעיקרון ירדתי מהדאבל דין(בכאב לב) כי אני לא יודע איזה כיוונים יש לו ומה הרמה של הסאונד שתיהיה לי. את הפיוניר אני מכיר ממזמן, אוהב מאוד את הסאונד של המערכות שלהם ואת העיצוב. אם מישהו מבין בנושא אשמח שתאירו את עניי.

 

המוכר נתן לי הצעה גם על JBL 6080 ב450שח מה יותר טוב הJBL או המורל טמפו?

פורסם

המחיר לסאב מופקע ביותר, נסה ללכת על תיבה רגילה בעלת אותן המידות ותחסוך 300 שקל בערך.

טמפו- אחלה קומפוננט, עדיף על ה JBL שהוצע לך ובהרבה.

מגבר טוב.

ר"ד- קצת אוברקיל, גם ר"ד זול יותר כמו פיוניר מסדרה 4 שעולה 300 שקל פחות יהיה טוב, אבל זה פחות נורא.

 

תשקיע בהתקנה טובה ואיכותית, לא אצל אחד שמתקתק לך את הרכב, או איזה חאפר, בקיצור, פה לא להתפשר. חיווט איכותי לתוך הדלתות דרך הקונקטורים, טבעת עץ מותאמת ב- 100% לרמקול שלך ולרכב שלך וכו'.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

את הסאב המוכר רק עם התיבה האורגינלית. השאלה האם המגבר הזה מספיק לסאב 400RMS? ולגבי הר"ד זה לא מה שרציתי אבל פשוט ראיתי שהמליצו עליו פה והוא עולה כמו הדאבל דין שרציתי אז הוא התיישב לי בתקציב.

יש מישהו באיזור הצפון שיודע לעשות התקנה איכותית כמו שאתה מדבר עליה?

כי אין לי מושג בזה אבל הסתובבתי פה בכל החנויות שאני מכיר ואף אחד לא הזכיר את מה שאמרת.

פורסם

עכשיו רק שמתי לב שזה cvr

אני לא ממליץ לך לקחת את הסאב הזה. יש סאבים יותר איכותיים במחיר הזה ,

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

רד ממערכת מולטימדיה בתקציב הנל תימצא רק מערכות סיניות פשוטות.

אם אתה מהצפון תגיע ל"אוטוס" בחיפה.

 

מערכת ב-4K:

 

סאב JL אודיו W1 כולל תיבה

קומפוננט מורל דוטק אוביישן

מגבר JBL1004

רדיודיסק פיוניר 7250

-------------------------

4000 שח

 

אם אתה רוצה גם רמקולים אחוריים בתקציב

תרכוש סאב סרווין ווגה VEGA122

ובהפרש מחיר החיסכון ועוד כמה גרושים תרכוש רמקולים 6X9 בסיסיים וטובים כול שהם.

×
×
  • תוכן חדש...