Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5676 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

יש לי כמה שאלות לגבי תאונה שהייתה לי היום.

אוקי אז ככה, אני נהג חדש, נגמר לי המלווה לפני כמה ימים, אין לי ביטוח חובה על הרכב של אבא שלי אבל לאבי יש ביטוח חובה + צד ג' .

קבלתי את המסמך של הביטוח שאני צריך לשלם, אבל עדיין לא הספקתי לשלם (בגלל שאני חייל).

נעבור לסיפור :

נסעתי היום בבוקר (שבת) לחנות, בדרך הגעתי לכיכר עצרתי בשביל לתת זכות קדימה.

האוטו מאחורי עצר, החליק ונכנס בי מאחורה.

הנהג של הרכב שנכנס בי, הודה בפניי שהוא אשם ושרכבו לא הספיק לעצור.

החלפנו פרטים והוא אמר שהוא יפנה לחברת ביטוח כי הרכב הוא רכב עבודה, לרכב שלו נשבר הפגוש הקדמי (סיטרואן ברלינגו) .

לרכב שלי לא קרה שום דבר, חוץ מקמט קטן שלא שמים לב אליו בכלל (ניסן סרנה) .

 

אז השאלות הן ככה :

 

1.מה הדברים שאתם ממליצים לי לעשות כרגע?

2.האם יקרה לי משהו עקב זה שאין לי ביטוח?

3.האם אני אצטרך לשלם על משהו מכספי ,עקב זה שאין לי ביטוח?

 

תודה מראש לכול העוזרים .

פורסם

לפי התיאור שלך הנזק נגרם באשמת הרכב שנכנס בך מאחרו.

 

הנזק ישולם על ידי הביטוח שלו.

 

תדאג לשלם את תוספת ביטוח החובה שלך!!! ומיד !!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...