Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מ.מ.ס.י שירותי גרירה - חאפרים בע"מ!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפחות הרכב שלך הגיע שלם. לפני כמה חודשים גררו לי את הרכב בגלל כבל קלאץ' שנקרע. אני יודע שאפשר לנהוג כך ואני אפילו די טוב בזה אבל העדפתי להיגרר, אחרי הכול יש לי ביטוח... כשהנהג הגיע הוא התחיל לצחוק שקראתי לו בשביל זה ופשוט העלה את האוטו לגרר עם הסטרטר רק בגלל עצלנות של לפתוח כננת... כמובן שהתעצבנתי אבל הוא כבר יצא מהאוטו, הגענו למוסך והוא התחיל לפתוח את הרצועות, הלכתי לקרוא למוסכניק שלי וכשאני חוזר אני קולט אותו מוריד לי את הפלטה העליונה (גרר 2 קומות) על הגג!!!!! הוא מעך את האוטו ואפילו לא שם לב. מזל שהגעתי אחרת הוא כבר היה מעקם לי את כל המרכב... ייאמר לזכותו של בעל החברה שהיה נחמד מאוד וטיפל בכל התיקונים בלי לעשות פרצופים ובלי למרוח זמן... אז לפחות תתנחם בזה, תמיד יכול להיות יותר גרוע

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלמה SIXT, לא יודע איזה גרר הם שלחו אולי זה חברת גרירה גם?

שלחו לי גרר, הייתי צריך על הבוקר בגלל שלא יכולתי להעביר לראשון, היה שם איזה קפיץ שהשתחרר, היה אפשר לנסוע אבל בקושי.

 

נשלח SMS שהוא בדרך, זה אוטומטי כזה.

תוך שעה היה אצלי, לא אמר כלום ולא ניסה לתקן כלום, למרות הגרר היחסית ישן לא עשה שום נזק לאוטו.

 

פעם שניה:

שחכתי את המספר של הקודנית(כל בוקר אני אוטומטי לוחץ כבר, פתאום שאלו אותי מה המספר ושחכתי)

הבטיחו לשלוח שירות דרך תוך שעה!אבל אחרי 30 דק' הצלחתי בסוף!

 

מרוצה מהם עד הגג!

 

מה זה להשאיר מפתחות וכאלה?

הם צריכים לדעת שהם חברה מקצועית, אסור לעשות כזה דבר מה אנחנו בעזה?

תתלונן על זה, אני בטוח שמנהל החברה לא היה שמח לשמוע על זה.

הם משלמים על כל גרירה החברה שלך או מי שזה לא היה, צריך לתת שירות עד הסוף, כן גם ביום לחוץ!

פורסם

נזקקתי לגרר היה יום שישי בלילה באשדוד, הלך הקלאטץ, היה אפשר להכניס הילוכים ללא לחיצה על דוושת הקלאטץ.

 

החלטתי להשאיר את האוטו שם ולהשאר באשדוד אצל ידידה, בבוקר של יום ראשון הזמנתי גרר דרך חברת הביטוח.

הגיע שגריר עם נהג מאוד נחמד. הרמנו את הרכב בלי נזקים, שאל לאן אני רוצה לגרור.

אמרתי לו מוסך בשם ככה וככה באשקלון. לקח אותי, הוריד את הרכב בזהירות.

באמת לא היו לי תלונות.

 

בפעם אחרת חיכיתי לגרר שצריך לבוא להשאיר לי רכב חלופי ולקחת את שלי מטעם אלבר, בשביל פז'ו פרטנר של YES, אמרו לי 3 שעות, בינתיים תוציא דברים אישיים וכלים כדי לא לעקב את הגרר. הוצאתי בשיא החום את הדברים כדי חס וחלילה לא לעקב אותם.

יושב ומחכה 3 שעות אף אחד לא מגיע. מתקשר שוב מחכה 10 דקות על הקו עם אלבר ואומרים לי הוא בדרך, אחרי 4 שעות אני מתקשר ומתחיל לספר הכל מהתחלה. אומרים לי הוא בדרך. אחרי עירוב על קצין הרכב הגיע הגרר לאחר 6 שעות. הרכב החלופי הגיע ללא המפתחות.

 

הרגשתי כל כך מושפל באותו רגע חשבתי שאני פשוט אהרוג אותו.

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

ותגובה שלי!

ראשית אציין שאני מקורב (לא משפחתית, הוא פשוט חבר עוד מימיי הצבא) לאחד מהגררים שבדרום. לא אציין שמות.

להלן החוקים, המאוד רשמיים והמאוד מקובלים, בין כל הקולגות (נאמרו פה מילים כמו "דרכים" ו"שגריר")

רכב תקוע והנהג לא ליד הרכב - הגרריסט מקבל מהמוקד/מהבוס שלו מספר טלפון ויוצר קשר. הגרירסט שואל מה קרה לרכב ולאן הוא רוצה לגרור. נאמר והמרחק הוא כזה, שהנהג "מורשה" (ע"י הבוס שלו, לא ע"י אף אחד אחר, גם לא קצין משטרה, בדרגת רב ניצב) לנסוע, הוא נוסע למיקום ומוריד שם את הרכב. במידה והבוס מאשר, והלקוח משלם (ע"פ מחירון מקובל ומוסכם מראש שהגה משרד התחבורה, הוא לא יכול סתם להמציא מחיר מהראש שלו) נהג הגרר ייקח את הרכב לאן שהלקוח ידרוש. אגב בעניין זה, אם הלקוח יצר קשר דרך חברת הביטוח, והמרחק הוא כזה שלא מאפשר (שוב, הבוס וההחלטות שלו) לגרריסט לנסוע באותו רגע, משאירים את הרכב בחניית לילה, שבה שומר צמוד. בבוקר שלמחרת, עובד אחר (של אותה החברה ושזה תפקידו, להבדיל מעובד הלילה) אוסף כמה רכבים (עד שלושה, שזה המקסימום האפשרי להעמיס), ע"פ קריטריונים שונים (למשל מי שנתקע ראשון, מי שדחוף לו המוסך לאותה שנייה ממש. רכבים שלמשל אין חלקים במוסך, וייקח שבוע להזמין, ממתינים בשקט במגרש) ונוסע למוסכים לפזר את המכוניות.

בעניין השארת המפתחות, על הקפיצים ובתוך הפה של הגמל שישן ליד הרכב וכ'ו: אתם בוודאי לא תאמינו, אבל מדובר בהמצאה של הנהגים, ולא של בעלי המוסכים או בעלי חברות הגרירה. הסיבה? כי אדם שנוסע בשיירה של שלושה מכוניות שנתקע, הדבר ההגיוני לעשות זה להחנות את הרכב בצד יפה ובשקט, להעביר את הציוד לרכב של החברים ולעלות איתם ברכב, כשהרכב שלך בצד, יחכה לגרר.

הרי מר קליינט לא יישב חס וחלילה (יש לקוחות שכן) ויחכה לגרר, הוא יעדיף לחשוב (בטעות וזה לא ככה בכלל) שמר עובד בחברת הגרירה, עובד אצלו, שהוא חייב לו (וזה בכלל לא ככה).

עוד יותר אפתיע כשאספר לכם, שמבחינת הגרריסט או המחלץ, חובתו של הנהג להמתין ליד הרכב?

ועוד משהו, נהגי הגרר עושים שירות נפלא שמשאירים את הרכב עם המפתחות בקפיץ ליד המוסך, הסיבה? בבוקר בא מר מנהל מוסך, פותח את הרכב, ובעזרת שני עובדים דוחף את האוטו לתוך המוסך ומטפל בו.

יפרצו במהלך הלילה? יגנבו? יש ביטוח. לא רוצים להשאיר את הרכב בלילה? לא מקובל עליכם הרעיון הזה? תגררו אותו לחנייה ליד ביתכם (גרירה ראשונה חינם באותו החודש) ואז בשעה אחרת ובזמן אחר, תגררו (על חשבונכם) את הרכב לאן שרק תרצו.

דבר אחרון: זכותכם המלאה לדרוש, גרירה לאן שתרצו, באותו הרגע אפילו אם זה בחמש בבוקר או 2 בלילה, אפילו אם זה קריאת ביטוח, או סתם תפסתם טרמפ על גרר חולף - בתשלום בלבד. אם לא כן, ובחרתם להפעיל תביעת ביטוח, תתמודדו עם החוקים.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

בעל ג'מיני יקר, מי שעובד כמו שאתה מתאר שילך לחפש את החברים שלו כי ממני הוא לא יקבל עבודה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מה שבטוח שאצל חברת סטארט שירותי גרירה אני לא אעשה בחיים.

מקרה מתוך הכמה מקרים שקרו לי, נתקעתי עם הפונטיאק בתל מונד ונהג הגרר אחרי מעל שעתיים שחיכתי בשמש

הוא מתקשר אלי ובעצבים בטלפון אומר לי שהוא לא מוצא את המיקום בGPS ואמרתי לו במפורש כתובת מדויקת ואזור.

עדיין עצבני בטלפון שלא מוצא ואומר לי זה לא בעיה שלי אני לא מוצא אותך בGPS זו בעיה שלך.

אחרי שהייתי צריך ללכת לכביש הראשי 10 דקות ברגל ולמצוא את הנהג הגרר גרר לי את הרכב.

הוא נוסע בכביש מהיר כביש 4 וכול רמזור הוא יורד מהמשאית בגלל שהוא לא יודע לקשור את הרכב טוב לגרר.:shock:

אצלהם בכלל זה בעיה כי הם עובדים עם אנשי גרר פרטים שעובדים איתם אז לכן נראה לי ככה השירות.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

יש לי שירותי גרירה אצל זברה, לפני חצי שנה נקרעה לי רצועת אביזרים ברכב תוך כדי נסיעה, סה"כ רצועת אלטרנטור,מזגן, והגה כוח. העדפתי לגרור את הרכב לביתי (השעה הייתה 10 בלילה במוצ"ש).

 

התקשרתי, הבחורה הייתה מאוד נחמדה שאלה אם אני רוצה שירותי דרך, הסברתי לה שאני מעוניין בגרר בלבד, ושיהיה גרר עם מתקן הרמה ולא גרר שגורר את הרכב על גלגליו האחוריים (הרכב נמוך). כמו כן יש להוריד את הרכב בבית.

 

אחרי שעתיים וחצי (זמן סביר מבחינתי לשעה שכזו במוצאי שבת), הגיע הגרר, בחור צעיר מיפו נחמד מאוד, העלה את הרכב בצורה עדינה ביותר (יש חצאית קדמית ). לאחר מכן גרר את הרכב אליי הביתה , כמובן שנסעתי איתו בגרר.

 

יתרה מזו, לאחר שפרק את הרכב מהגרר, עזר לי לדחוף את הרכב לתוך החנייה של הבית (בית פרטי, חנייה בפנים , החנייה היא בעלייה).

 

חווית שירות מעולה. הוא לא היה חייב לעזור לי לדחוף את הרכב לתוך הבית, מבחינתו היה יכול להוריד אותו ברחוב בצד המדרכה.

 

ביקשתי את הטלפון של האחראי עליו, למחרת בבוקר התקשרתי ושיבחתי את הבחור.

 

לפעמים ישנם חוויות טובות.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

לי יש ביטוח גרירה אצל שגריר. יצא לי פעם אחת להפעיל אותו והשירות היה מצויין. הגרר הגיע מהר, ולקח אותי ביחד עם עוד חבר שהיה איתי באוטו לאן שרציתי. כשהזמנתי את הגרר המוקדנית אמרה שהיא לא בטוחה שיהיה לו מקום מקדימה, ושאני יכול להזמין מונית, לשלוח את הקבלה ולקבל החזר!

פורסם

הכי טוב בלי ביטוח גרירה, כמה פעמים כבר יוצא לכם להתקע כך שלא ניתן לתקן את הבעיה בעצמך?

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

כבר כתבתי שאת ביטוח הגרירה עשיתי מטעמי נוחות ולא מטעמי עלות. מבחינה כספית זה לא ביטוח משתלם אלא אם יש לך גרוטאה מוזנחת.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
בעל ג'מיני יקר, מי שעובד כמו שאתה מתאר שילך לחפש את החברים שלו כי ממני הוא לא יקבל עבודה.

 

אין בעייה.

הבהרה שוב ושוב: אינני עובד בחרה המדוברת, מבחינתי לא מפריע לי, שלא תהיה פרנסה בכלל, או שתהיה פרנסה בשפע.

 

אתה ועוד מאה כמוך יכוים להתקומם מהיום ועד מחר בעניין הזה.

ככה זה אצל כולם, זו לא המדיניות הפרטית, של בע העסק שעליו אני מדבר.

אומנם אין פה חוקים כתובים, וכל בעל עסק עושה מה בז*ן שלו, אבל רובם המכריע של הקולגות בתחום, פועלים באותה הצורה.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם
ועוד משהו, נהגי הגרר עושים שירות נפלא שמשאירים את הרכב עם המפתחות בקפיץ ליד המוסך, הסיבה? בבוקר בא מר מנהל מוסך, פותח את הרכב, ובעזרת שני עובדים דוחף את האוטו לתוך המוסך ומטפל בו.

יפרצו במהלך הלילה? יגנבו? יש ביטוח.

 

לשירות הזה קוראים "שירות דוב", לא "שירות נפלא".

 

מתי לאחרונה בדקת את תנאי פוליסת ביטוח שלך? אם תעשה זאת, תמצא שם סעיף "תנאי לכיסוי", ובו, קרוב לוודאי, מספר משפטים המדברים על דרישות להפעלת המיגון, סגירת רכב, אי השארת מפתחות ללא השגחה או ברכב לא מאויש, ועוד רשימה ארוכה של סייגים.

 

במידה והרכב נגנב בלילה מתוך אזור תעשיה חשוך כשהמפתח הושאר "בקפיץ", הדבר הראשון שחברת ביטוח ישראלית "שמכבדת את עצמה" עלולה לעשות, זה לדחות את טענות המבוטח לפיצוי, תוך כדי נפנוף הסעיף הנ"ל בפרצופו. מכאן, דרכו היחידה של המבוטח אל כספו עוברת דרך משרדי עורכי דין, בית משפט שלום ותחקירים נגדיים של מומחי חברת ביטוח. אז נכון, יש תקדימים של פסיקות לטובת המבוטח, בתנאים מקלים כאלה או אחרים. אבל למי יש את הכסף, הזמן והכוח לחודשים עד שנים של מאבק משפטי בחברת ביטוח? והכל בשביל גחמתו של הגרריסט או בעלי הגרר או מזכירתו המשועממת?

 

אתה ועוד מאה כמוך יכוים להתקומם מהיום ועד מחר בעניין הזה.

ככה זה אצל כולם, זו לא המדיניות הפרטית, של בע העסק שעליו אני מדבר.

אומנם אין פה חוקים כתובים, וכל בעל עסק עושה מה בז*ן שלו, אבל רובם המכריע של הקולגות בתחום, פועלים באותה הצורה.

 

אני חושב שרוח הדברים של הציטוט הזה משקפת היטב את תעשיית השירות בישראל, כולל נימת הזלזול של המשפט הראשון ("למה מה תעשה לי?"). וכן, זכותם הקדושה של שי, MeenyDoe, ceyal ואחרים להתקומם נגד יחס כזה.

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

פורסם
אתה ועוד מאה כמוך יכוים להתקומם מהיום ועד מחר בעניין הזה... כל בעל עסק עושה מה בז*ן שלו

 

ראיית העולם שלך כ"כ צרה ומעוותת שזה פשוט עצוב. אתה נשמע כמו אישה מוכה, בחיי. facepalm.gif


×
×
  • תוכן חדש...