Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5149 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

2 כיסאות בקאט-ריקלינרים חדשים של RALLIART מקרבון וקבלר, מעולם לא הורכבו אחד בקופסה והשני הוצא בשביל לראות אותו בלבד. קלים ביותר ומקצועיים ברמה הגבוהה ביותר שיש. כולל מתאמים המתאימים למיצובישי. יבוא אישי מיפן! אין דברים כאלה, למהירי החלטה!

054-496-0396

ralliart1.jpg

ralliaet2.jpg

 

27522395.jpg

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

הג'נטים כבר לא רלוונטים.

 

*מכירת הכסאות הושהתה לאור פרויקט אחר, אבל בסופו של דבר אין לי צורך בהם, לכן אני מוציא אותם שוב למכירה במחיר אטרקטיבי!!

כל-הקודם זוכה, ראית קנית :-D

פורסם

לכל מי ששאל,

הכסא בתמונות צולם אצלי - זה מה שהקונה מקבל! זה לא חיקוי אלא הדבר האמיתי שמיוצר ביפן ברמה הגבוה ביותר שיש!

זה המוצר באתר של ראליארט: http://www.ralliart.com/05topics/05news/rai-05seat.html

והנה המחיר שלהם ביפן: http://www.poweraxel.com/archvs/rall...owagon/s4.html

181,125 יין יפני ששווה ל 7,500 ש"ח לכיסא אחד! לפני הובלה ומיסים ולא כולל את המסילות!!!

הקונה המאושר יקבל אותם במחיר חסר תקדים, פניות בעניין בפרטי בלבד.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
אם משהוא רוצה סט מושלם גם של ג'נטים של RALLIART אז בבקשה.....

 

img2925p.jpg

הג׳נטים כבר לא רלונטים,

הכיסאות כן, במחיר מצויין.

טל: 054-496-0396

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
הג׳נטים כבר לא רלונטים,

הכיסאות כן, במחיר מצויין.

טל: 054-496-0396

 

שוב למכירה: הקונה לא חזר עם "כול הכסף" - אז בבקשה מי שבא שיבדוק שיש לו את התקציב הנכון! :-D

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
שוב למכירה: הקונה לא חזר עם "כול הכסף" - אז בבקשה מי שבא שיבדוק שיש לו את התקציב הנכון! :-D

 

 

:evil: עוד "קונה רציני" לא מצאה את דרכו ברגע האחרון....

 

יש פה קונה רציני שרוצה משהו ממש נדיר שאין לאף אחד בארץ....????

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
חזרו למכירה, לא הורכבו - מחיר חיסול!!!!!!!!

 

חברים נימכר!

תודה לכול הפונים ולקונה המאושר.:lol:

×
×
  • תוכן חדש...