Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5705 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

קניתי טרקטורון צעצוע ענק לילד

ואני רוצה לקחת את הטרקטורון לפארק רעננה (אני גר בחדרה)

רציתי לקנות גגון לאוניברסלי לרכב טיוטה 2006 קורולה, ב- 150 / 200 ש"ח

ובדקו את הגגון על הרכב ואמרו שהוא לא מתאים

שאני צריך גגון "טולי" שעולה 1600 עד 2400 ש"ח

חשבתי על רעיון אחר, קניתי 2 מותחנים / רצועות רצט ב 50 ש"ח

וחבשתי לשים שמיכה על גג הרכב (נגד שריטות)

ולקשור את המותחנים / רצועות מתוך הרכב

זה דבר אפשרי לקשור טרקטורון מתוך הרכב עם מותחנים? (בלי גגון)

מה מבחינת החוק? (כדאי לא לקבל דו"ח)

ואיזה שיטת קשירה עם הרצועות מומלצת?

וגם מעצורים לגלגלים צריך / לא צריך? (ואיך עושים את זה?)

 

תודה

פורסם

לפני שנכנסים לפן החוקי, נתעסק עם הצד המעשי של הקשירה.

עם כל הכבוד לשמיכה נגד שריטות, הרי תצטרך לקשור את האובייקט ולהדקו בחזקה. עקב הקשירה וההידוק ייוצרו בגג ובמשקופים שקעים ומעיכות בפח.

איני ממצליץ להשתמש בשיטה זו.

 

6180 - המטען אינו מחוזק היטב -נהגת ברכב הנ"ל, והובלת מטען שלא היה מחוזק היטב, בניגוד לתקנה 85(א)(4) לתקנות התעבורה. 500 ש"ח + 8 נק'.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

היי!

לא מזמן הובלתי ספה, על גג הרכב של אמא (קאיה סורנטו) מדדתי אורכה של הגברת, מדדתי אורכו של הגג וקלעתי בול.

הרמנו הספה, הצבנו במדוייק על הגג וקשרנו (ללא גגון), כשהיא הפוכה, והרגליים שלה מצביעות על בורא עולם.

שתי רצועות רצ'ט פשוט לרוחב שקשורות לעמודי התמיכה של הגגון (מעיין גגון שכבר מובנה ברכב) ונסיעה של 3 קילומטרים בדיוק.

 

השיטור הקהילתי שלנו ראה אותי, צפר וביקש שאפתח חלון. פתחתי והוא צעק: לא יותר פשוט לקחת מוביל? חייך ונסע (הדביל)

 

חוקי או לא? מה כבר יכול להיות לא חוקי?

מאידך, אם אתה הופך אתרכבך הפרטי לרכב להסעות ומסעות, העברת דירות ומשרדים בכל חלקי הארץ, כל שני וחמישי, אז.....

אתה הבנת את זה ברוך?

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

×
×
  • תוכן חדש...