Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שכאשר שהאוטו כבוי, החשמל בא מהמצבר.

אני יודע גם שכאשר המנוע פועל, החשמל בא מהאלטרנטור.

 

אבל שמנוע כבוי אבל המפתח בSWITCH וסיבבתי אותו, מאיפה בא החשמל.

 

כמו כן אחרי כמה זמן כבר לא מומלץ לשמוע מוזיקה שהחשמל בא מהמצבר ?

פורסם

גם אחרי הסוויץ' המתח מגיע מהמצבר.

המתח מגיע מהאלטרנטור כשהמנוע מונע.

 

 

משך הזמן שהמערכת יכולה לפעול כשהמנוע כבוי תלוי במצבר, במספר המגברים ובווליום.

פורסם

תפקידו של האלטרנטור לטעון את המצבר(כמו תפקיד של כול מטען רגיל) הכוח תמיד מגיע ישירות מהמצבר לא משנה עם הרכב מונע או לא. פשוט שהרכב מונע אז המצבר לא נגמר כי האלטרנטור ממלא אותו

:2gunfire:if it`s too loud you`re too old :2gunfire:

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46221

הבניה שלי בגולף (באקסית שלי )

 

 

:scatter:

פורסם
תפקידו של האלטרנטור לטעון את המצבר(כמו תפקיד של כול מטען רגיל) הכוח תמיד מגיע ישירות מהמצבר לא משנה עם הרכב מונע או לא. פשוט שהרכב מונע אז המצבר לא נגמר כי האלטרנטור ממלא אותו

 

אתה טועה. המתח שהרדיו מקבל הוא מהאלטרנטור בגלל שהוא הספק מתח היותר גבוה באוטו +\-14.4V MAX רק אחרי שאתה מכבה את האוטו המתח יורד והחשמל מגיע מהמצבר.

 

תמיר

 

**במשיכה גבוהה של אמפר מגברים וכו... המתח מגיע משני הצרכים במידה שהמתח ירד ל12V.

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם
אני יודע שכאשר שהאוטו כבוי, החשמל בא מהמצבר.

אני יודע גם שכאשר המנוע פועל, החשמל בא מהאלטרנטור.

 

אבל שמנוע כבוי אבל המפתח בSWITCH וסיבבתי אותו, מאיפה בא החשמל.

 

כמו כן אחרי כמה זמן כבר לא מומלץ לשמוע מוזיקה שהחשמל בא מהמצבר ?

"החשמל " בא מחברת החשמל "המתח" בא מהמצבר.
פורסם
אני יודע שכאשר שהאוטו כבוי, החשמל בא מהמצבר.

אני יודע גם שכאשר המנוע פועל, החשמל בא מהאלטרנטור.

 

אבל שמנוע כבוי אבל המפתח בSWITCH וסיבבתי אותו, מאיפה בא החשמל.

 

כמו כן אחרי כמה זמן כבר לא מומלץ לשמוע מוזיקה שהחשמל בא מהמצבר ?

"החשמל " בא מחברת החשמל "המתח" בא מהמצבר.

 

ניסית להגיד משהו חכם?

פורסם
אני יודע שכאשר שהאוטו כבוי, החשמל בא מהמצבר.

אני יודע גם שכאשר המנוע פועל, החשמל בא מהאלטרנטור.

 

אבל שמנוע כבוי אבל המפתח בSWITCH וסיבבתי אותו, מאיפה בא החשמל.

 

כמו כן אחרי כמה זמן כבר לא מומלץ לשמוע מוזיקה שהחשמל בא מהמצבר ?

"החשמל " בא מחברת החשמל "המתח" בא מהמצבר.

 

ניסית להגיד משהו חכם?

את האמת לא,כי הייתי אומר משהו חכם אני לא בטוח שהיית מבין אותו.
פורסם
אז אתה מודה שאמרת משהו לא חכם ?
RADIכתבתי את הדברים בהלצה ולא כדי לפגוע .אבל יש אנשים שאוהבים לקחת את הדברים לכוונים אחרים.
×
×
  • תוכן חדש...