Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקופ : צוות טופ גיר מצלם בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל מי שאומר שמי שהיה שם עשה פאדיחות פשוט טועה!

לפי הסרטון הזה

http://motocar.co.il/video/video.aspx?ivqr1VQ=FKH

 

 

רואים בבירור שהם כולם מבסוטים שמצלמים אותם (אני מאמין שמההפקה אמרו להם לא לשתף פעולה )

שג'רמי יוצא מהחנייה הוא שם יד על הפה בשביל לא לחייך (מי שמבין קצת שפת גוף אז יודע את זה)

 

ב2:30 אפשר לראות כשהוא מדבר מבכשיר קשר כולו מבסוט

האמונד רואים שהוא שמח

ומיי גם עשה כמה פרצופים שמחים למצלמה

  • תגובות 353
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
גם דניאל סגל ושימרון אנג'ל הם חברי מועדון, וקרדיט עצום גם להם!

 

ויש עוד חבר מועדון ה-5... איזה מטורף עם אופל... :lol:

 

אכן ייצוג מכובד למועדון הוותיקות !

 

ברור שהם היו שמחים, ה-כ-ל היה באווירה טובה וברוח טופ-גירית אמיתית.

 

סחטיין על הסרט ועל הקריינות !

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
זכיתי לתמונה עם ג'רמי!! התלונן שזה התמונה ה20000 שלו בישראל :)

 

73061_10150287610335077_584180076_15369439_6919275_n.jpg

דיייייייייייייייייייייייייי

מטי הם טסו למה לא עבדתי היום ????????????????????????????

אני דיסלקטי גאה! *כשכתוב נכון, מתקנים לי.

פורסם

רגע, אם הם עזבו בטיסה זה אומר שהרכבים נשארו בארץ?

מישהו חיפש ביד 2? מיאטה, יד ראשונה במצב מצויין... מרופא.

"ת' המעדיפה לעיתים להקרא ט'"

פורסם
רגע, אם הם עזבו בטיסה זה אומר שהרכבים נשארו בארץ?

מישהו חיפש ביד 2? מיאטה, יד ראשונה במצב מצויין... מרופא.

 

כן במת משאו יודעה יפו הרכבים או ה z3 גם שהי אוטומתי אני רוצה אותה או את המיטה גם

אני דיסלקטי גאה! *כשכתוב נכון, מתקנים לי.

פורסם

אני חייב לומר, על אף שאני לא רואה עצמי מעריץ של אף כוכב טלויזיה - ובוודאי עם כל הקרבה שלי לעולם המוטוריקה אני רחוק עדיין מהממוצע (לכיוון מטה) לעומת החברים כאן בפורום - זו הרגשה מתוקה מרירה לראות אותם נעים בדרכים וחולפים על פני נופים ששמשו רקע לחיי בפרט ולהווי הישראלי בכלל.

 

אני עוקב אחר הסדרה זה שנים מספר ומחכה בקוצר רוח לעונה הבאה, בייחוד על סמך הידיעה שאחד הפרקים יתייחס לישראל. והנה, אני מתוודה כי ההודעה בדבר עזיבתם צבטה לרגע קט.. אני מופתע שאני מוצא עצמי מרגיש כך. זה טבענו לרצות בקרבת הפרטים הבולטים בקבוצתנו החברתית (במקרה זה, בעלי חיבה כלשהי למוטוריקה מכל העולם - זה המכנה המשותף הרחב ביותר ובשל היותו חובק עולם הוא גם מעצים את התבלטותם ו"זוהרם של הכוכבים"), אותם אנו מתייגים כבעלי "שווי שוק" גבוה; אבל הנסיון להציג הסבר אינטלקטואלי (שהוצג בגרסא תמציתית ולכן בהכרח פשטנית) לא עוזר לי להפיג את התחושה. מין הסתם זה מחזק בי עוד יותר את ההכרה שכל פעילות אנושית באשר היא נעשית מתוך אמוציה. אני באמת מרגיש לראשונה מזה זמן רב את העקבות של דמות אותה "ילדה בת 12" שהוזכרה כאן. זו ממש חוויה בזעיר אנפין לעומתה, אבל כזה הוא המצב.

:idea:
פורסם

איזה באסה שהם עזבו כבר את הארץ.... טוב יאאלה, נחכה לפרק הזה. אני מת לראות אותו כבר.

יש לי 306 סיבות לחייך בכל סיבוב :lol:

פורסם

נדבקתי במחלה בזכות הפורום..

אני כותב לכם עכשיו היישר מבטן מטוס הבואינג שבו טסים השלישייה!

הצלחתי להתסנן ולהתחבא על כן הגלגלים האחוריים בזמן ההמראה.

ביד אחת אני מחזיק את הנייד וביד השניה תופס חזק בכבל הברקסים של גלגלי המטוס.

כרגע היעד הוא אנגליה..

אני אמשיך לעדכן, תהיו מוכנים!!

פורסם
תאמין או לא, אבל כשהייתי בן 14 נסעתי למחנה קיץ באנגליה ואחד הקטעים שאנחנו הישראלים הרצנו שם זה שאנשים באמת חשבו שאין מכוניות, כולם נוסעים על גמלים והחשמל שלנו מופק ע"י צואת גמלים.

לא רק בישראל בורים :-D

אם אתה בן 78 זה יכול להיות מוצדק

הוא היא והם יוצרים את האני


×
×
  • תוכן חדש...