Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

 

האם בוצע שינוי בצורתה של ה206CC משנה מסויימת?

או שכולם אותן הצורה מהשנים הראשונות?

 

והאם גם לסיסי יש רמות גימור?

PEUGEOT 206CC 2006:arrow:

אם המצנח לא נפתח, לפחות תהנה מהנוף.

פורסם

שינויים מאוד מינוריים לאורך כל השנים של 206 ועוד יותר של ה CC

ב 206CC זה בעיקר פנסים אחוריים טיפה יותר מודרניים מ 2004 אם אני לא טועה

מ 2000 או 2001 הכונס היה גדול יותר (הלוחית רישוי בתוך הכונס ולא מחוצה לו)

ג'אנטים יותר מרשימים לדעתי מ 2003 או 2004 אני חושב (אלה שיש לי בסמלון)

ידיות בצבע האוטו מ 2003 או 2004 ניראה לי, כנ"ל לגבי פסי קישוט בצבע האוטו.

 

מבחינה פנימית , בדגמים ממש ראשונים היה רק שעון באמצע , וכל כמה שנים התווסף עוד משהו (תאריך , צריכה דלק וכו)

זה בגדול זה , אה ורקע לבן ללוח שעונים מ2003או 2002 אני חושב

 

רמות גימור זה בעיקר מנועים 1.6 / 2.0 , וניראה לי מושבי עור שלא בטוח שיש בכולם.

 

עכשיו אני יודע מה אתה חושב כי מי עם 206 לא חשב את זה לפניך "אני ממש אוהב את ה 206 , אז בוא נשתדרג ל CC"

אז זהו , שאם 206 זה רכב עם מחירון גבוהה יחסית לתמורה , 206CC זה רכב עם מחירון לא סביר בכלל (אבל עדיין הקבריולט הכי זול מה 10 שנים האחרונות)

פורסם

האמת שכן אני רוצה למכור את ה 206 2005 שלי ולקנות 206CC 2002-3 באותו מחיר.

 

תודה על האינפורמציה :)

PEUGEOT 206CC 2006:arrow:

אם המצנח לא נפתח, לפחות תהנה מהנוף.

×
×
  • תוכן חדש...