Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב וברוכים הנמצאים בפורום.

 

רכשתי נוזל גיר לבלנו אוטו 96 בחנות חלקי חילוף והמוכר מכר לי נוזל של motorcraft type m

 

חיפשתי בפורום אח"כ ולא מצאתי המלצות לגביו והתאמתו לבלנו...

 

השאלה שלי האם ניתן להשתמש בנוזל המדובר לרכב בלנו 96 אוטו' או לא ?(אם לא אני אחליף בחנות)

 

 

נושא אחר ושאלות נוספות

 

יש לי נזילה מהמחזיר שמן במפלג.

האם מסובך בדגם הזה להחליף את המחזיר שמן ? מישהו יודע מה מידת המחזיר שמן ?

 

תודה

אמיר

פורסם
http://www.skidmark.co.uk/suzuki/sy.htm

אלו הקבצים לבאלנו .

כך תוכל לדעת איך המפלג מורכב .

 

תודה על התשובה, הורדתי ועוד מעט אסתכל לגבי המפלג.

 

אני מהוד השרון...

 

לגבי הנוזל גיר יש המלצות ?

ד.א

אם יש מוסך שעושה טיימינג בלי לקחת משכנתא אז אני אשמח אם תמליצו.

פורסם

מתעלק על האשכול ברשותכם,

 

איילצבי: תודה גם אני הורדתי, יש שם דיי הרבה קבצים, איפה נמצא התרשים לגבי המפלג?

 

ולגבי הנזילה זה המחלה של הרכב הזה גם בבלנו של חברה שלי יש שם נזילה אבל לא חזקה.

הבנתי שמדובר סה"כ על עבודה פשוטה של פרוק ואטימה חדשה זה נכון?

פורסם

לגבי טיימינג , לא הייתי מציע לך לחסוך .

לך לאוטו קליניק בסגולה - פתח תקווה .

יש לו אתר באינטרנט .

לגבי המפלג אתה יכול לעשות את זה גם באותה הזדמנות .

אם בכל זאת אתה רוצה לעשות את זה לבד, לך למוסך סוזוקי בפתח תקווה - ליד פורש, במחסן חלקים הוא ימכור לך את החלק

למפלג.

בקבצים ששלחתי לך תראה איך זה מורכב .

פורסם
שבוע טוב וברוכים הנמצאים בפורום.

 

רכשתי נוזל גיר לבלנו אוטו 96 בחנות חלקי חילוף והמוכר מכר לי נוזל של motorcraft type m

 

חיפשתי בפורום אח"כ ולא מצאתי המלצות לגביו והתאמתו לבלנו...

 

השאלה שלי האם ניתן להשתמש בנוזל המדובר לרכב בלנו 96 אוטו' או לא ?(אם לא אני אחליף בחנות)

 

 

נושא אחר ושאלות נוספות

 

יש לי נזילה מהמחזיר שמן במפלג.

האם מסובך בדגם הזה להחליף את המחזיר שמן ? מישהו יודע מה מידת המחזיר שמן ?

 

תודה

אמיר

 

מוטור קרפט מוכרים שמנים מהסוג הטוב ביותר,דקסרון 3 מרקון V ,הם מהטובים ביותר שיש,לדעתי מתאים לבלנו ,הוא מעולה.

פורסם
לך למחסן ולפי שנת ייצור הרכב הוא יוציא את החלק .

לפי דעתי זו אמורה להיות גומייית או רינג .

 

גם אני חשבתי שזו גומייה.

אני יבדוק את זה, תודה רבה!

פורסם

היי, גומיית O-רינג פשוטה שחורה ורגילה

אין לי מושג מה המידה, כל פעם שביצעתי עבודה כזו שלפתי גומיה מהסט גומיות של המוסך בלי לבדוק מידה, או הלכתי לאדמונד בת"א שמשפץ מפלגים וביקשתי ממנו.

 

אכן יש לאטום עם RTV בהרכבה.

מוסכים לוקחים על זה בסביבות ה300 שח

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
היי, גומיית O-רינג פשוטה שחורה ורגילה

אין לי מושג מה המידה, כל פעם שביצעתי עבודה כזו שלפתי גומיה מהסט גומיות של המוסך בלי לבדוק מידה, או הלכתי לאדמונד בת"א שמשפץ מפלגים וביקשתי ממנו.

 

אכן יש לאטום עם RTV בהרכבה.

מוסכים לוקחים על זה בסביבות ה300 שח

 

אדמונד ממליץ תדיר על שימוש בגומייה בלבד.

×
×
  • תוכן חדש...