Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8091 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בכלל בכלל לא מסכים עם המסקנות של הכתבה... ובכלל עם השיטה המדורגת.

אני אומר שיש כאלה ויש כאלה יש צעירים שעושים שטויות נוהגים מהר וכו...

אבל הכל תלוי בנהג יש כאלה שבכלל לא משתוללים בכביש למה הם צריכים "להיענש "?!

ניתן לכם דו'ג רוב הפלסטניים תומכים בטרור עשו על זה סקרים בדיוק כמו פה על הנהיגה אז למה לעזאזל לא מענישים את כולם ?!?!?

הדבר היחיד שאני מסכים איתם זה שאין נסיון ואני חושב שחודשיים זה דיי ויותר למלווה !

אחי הקטן אני בטוח שהוא לא יעשה שטויות גם עם אוטובוס של חברים וזה בגלל שאני מכיר אותו ובוטח בו אז למה הוא צריך גם לקבל את הגבלות האלה זה ממש מעיק!

פורסם

אחי הקטן אני בטוח שהוא לא יעשה שטויות גם עם אוטובוס של חברים וזה בגלל שאני מכיר אותו ובוטח בו אז למה הוא צריך גם לקבל את הגבלות האלה זה ממש מעיק!

 

כי אי אפשר לסנן את אלו שהם בסדר מתוך כל האוכלוסיה. גם אם אתה תבוא לשר התחבורה ותגיד לו שאח שלך ינהג רגוע, הוא הרי לא יאמין לך... לכן ההגבלות צריכות לחול על כולם.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני חושב שיש בעיתיות גדולה מאוד אם הגבלות נהיגה, לדוגמא הארכת תק' המלווה תגרום לכך שהנהג בתום התקופה כבר לא יזכור את שיעורי הנהיגה שלו כי הם היו מזמן , ולמעשה הוא לא יצבור את הניסיון כי הוא לא ינהג במשך כל החצי שנה.

 

לגבי הגבלת שעות , אנשים פשוט יצאו מהבית כשעוד מותר להם לנהוג , יבלו עד 5 או 6 כשההגבלה תרד ואז יחזרו הבית עוד יותר עייפים .

 

לדעתי , צריך פשוט להרחיב את ההכשרה , בין אם לקבוע מינימום שיעורים גבוהה יותר או להוסיף קורסים יעודיים למיניהם , ועוד חובות משונות. לדעתי זו הדרך הכי יעילה .

פורסם

אחי הקטן אני בטוח שהוא לא יעשה שטויות גם עם אוטובוס של חברים וזה בגלל שאני מכיר אותו ובוטח בו אז למה הוא צריך גם לקבל את הגבלות האלה זה ממש מעיק!

 

כי אי אפשר לסנן את אלו שהם בסדר מתוך כל האוכלוסיה. גם אם אתה תבוא לשר התחבורה ותגיד לו שאח שלך ינהג רגוע, הוא הרי לא יאמין לך... לכן ההגבלות צריכות לחול על כולם.

 

רוני

 

צודק וזה אותו דבר עם הפלסטנים ומענישים את כולם בעלות ממש נמוכה לא!!!

מבזבזים הון במבצעים מסובכים וכו...

אבל אין מה לעשות ככה זה במדינה שלנו...!

פורסם
אני חושב שיש בעיתיות גדולה מאוד אם הגבלות נהיגה, לדוגמא הארכת תק' המלווה תגרום לכך שהנהג בתום התקופה כבר לא יזכור את שיעורי הנהיגה שלו כי הם היו מזמן , ולמעשה הוא לא יצבור את הניסיון כי הוא לא ינהג במשך כל החצי שנה.

 

לגבי הגבלת שעות , אנשים פשוט יצאו מהבית כשעוד מותר להם לנהוג , יבלו עד 5 או 6 כשההגבלה תרד ואז יחזרו הבית עוד יותר עייפים .

 

לדעתי , צריך פשוט להרחיב את ההכשרה , בין אם לקבוע מינימום שיעורים גבוהה יותר או להוסיף קורסים יעודיים למיניהם , ועוד חובות משונות. לדעתי זו הדרך הכי יעילה .

 

אכן, זו בדיוק הבעיה עם ההגבלות המשונות הבאות עלינו "לטובה".

 

מלווה חצי שנה --> רוב הצעירים בקושי ינהגו חצי שנה, ואז יעלו על הכביש --> :?

הגבלת כמות נוסעים --> עכשיו יהיו פי 2 נהגים צעירים על הכביש בסופי שבוע (וכפול תאונות, עם חצי מכמות הנפגעים בכל אחת) --> :?

הגבלת שעות --> למי שלא יודע/לא זוכר, כבר היינו בסרט הזה ובסוף הסרט גיבורנו הנהג החדש יוצא מהמועדון ב5:01 לפנות בוקר מת מעייפות ונוסע הביתה (כמובן הכי מהר שאפשר, כי צריך להספיק לישון) ומתנגש בעץ :?

 

הכל ביחד --> כמות מאסיבית (כל אחד יכול להסיע רק 2 נוספים) של נהגים חסרי נסיון שכבר שכחו מזמן את שיעורי המלווה (להורים לא היה כח ללוות אחרי החודש-חודשיים הראשונים) ששתו קצת (אם רק 2-3 אנשים ברכב, אז מה, חצי מהפעמים נהג תורן? מה קרה?) ומתים כבר להגיע הביתה ולישון (השמש עוד רגע זורחת) יוצאים כולם בו-זמנית בשעה 5:01 ממקומות הבילוי ושוברים את השיא העולמי של כמות הרוגים לקילומטר ביום אחד :shock::shock::shock:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
אני חושב שיש בעיתיות גדולה מאוד אם הגבלות נהיגה, לדוגמא הארכת תק' המלווה תגרום לכך שהנהג בתום התקופה כבר לא יזכור את שיעורי הנהיגה שלו כי הם היו מזמן , ולמעשה הוא לא יצבור את הניסיון כי הוא לא ינהג במשך כל החצי שנה.

 

לגבי הגבלת שעות , אנשים פשוט יצאו מהבית כשעוד מותר להם לנהוג , יבלו עד 5 או 6 כשההגבלה תרד ואז יחזרו הבית עוד יותר עייפים .

 

לדעתי , צריך פשוט להרחיב את ההכשרה , בין אם לקבוע מינימום שיעורים גבוהה יותר או להוסיף קורסים יעודיים למיניהם , ועוד חובות משונות. לדעתי זו הדרך הכי יעילה .

 

אכן, זו בדיוק הבעיה עם ההגבלות המשונות הבאות עלינו "לטובה".

 

מלווה חצי שנה --> רוב הצעירים בקושי ינהגו חצי שנה, ואז יעלו על הכביש --> :?

הגבלת כמות נוסעים --> עכשיו יהיו פי 2 נהגים צעירים על הכביש בסופי שבוע (וכפול תאונות, עם חצי מכמות הנפגעים בכל אחת) --> :?

הגבלת שעות --> למי שלא יודע/לא זוכר, כבר היינו בסרט הזה ובסוף הסרט גיבורנו הנהג החדש יוצא מהמועדון ב5:01 לפנות בוקר מת מעייפות ונוסע הביתה (כמובן הכי מהר שאפשר, כי צריך להספיק לישון) ומתנגש בעץ :?

 

הכל ביחד --> כמות מאסיבית (כל אחד יכול להסיע רק 2 נוספים) של נהגים חסרי נסיון שכבר שכחו מזמן את שיעורי המלווה (להורים לא היה כח ללוות אחרי החודש-חודשיים הראשונים) ששתו קצת (אם רק 2-3 אנשים ברכב, אז מה, חצי מהפעמים נהג תורן? מה קרה?) ומתים כבר להגיע הביתה ולישון (השמש עוד רגע זורחת) יוצאים כולם בו-זמנית בשעה 5:01 ממקומות הבילוי ושוברים את השיא העולמי של כמות הרוגים לקילומטר ביום אחד :shock::shock::shock:

:mm_yeah::!:
×
×
  • תוכן חדש...