Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפולים לפורד פיאסטה שנת 2000


alonsnir0707
שימו לב! השרשור הזה בן 5195 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לחברי הפורום

בטיפול הבא יהיה צורך בבלמים חדשים (לעשות ברקסים) אני מעוניין להחליף גם את נוזל הבלמים כי לדעתי לא הוחלף כבר זמן רב מאוד.

בנוסף לדעתי יהיה עליי להחליף קלאץ' בקרוב. האם כדאי לאחד את הטיפולים עקב כך ששמן הבלמים משמש גם שמן קלאץ' (אותו מיכל). פשוט ברצוני למנוע החלפת שמן זה פעמיים תוך זמן קצר. (האם בכלל בהחלפת מצמד יש צורך בריקון שמן?)

 

שאלה נוספת: את הטיפול הסטנדרטי(פילטרים שמן וכו') אני מעוניין לבצע לבד-מענוניין לדעת מה בדיוק יש צורך להחליף ועל מה לשים דגש ולתת תשומת לב?

 

ושאלה אחרונה-אפשר בבקשה לקבל הסבר כיצד לסגור ולפתוח באופן ידני מדף סירקולציה של מיזוג האוויר?

 

תודה רבה

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לחברי הפורום

בטיפול הבא יהיה צורך בבלמים חדשים (לעשות ברקסים) אני מעוניין להחליף גם את נוזל הבלמים כי לדעתי לא הוחלף כבר זמן רב מאוד.

בנוסף לדעתי יהיה עליי להחליף קלאץ' בקרוב. האם כדאי לאחד את הטיפולים עקב כך ששמן הבלמים משמש גם שמן קלאץ' (אותו מיכל). פשוט ברצוני למנוע החלפת שמן זה פעמיים תוך זמן קצר. (האם בכלל בהחלפת מצמד יש צורך בריקון שמן?)

 

שאלה נוספת: את הטיפול הסטנדרטי(פילטרים שמן וכו') אני מעוניין לבצע לבד-מענוניין לדעת מה בדיוק יש צורך להחליף ועל מה לשים דגש ולתת תשומת לב?

 

ושאלה אחרונה-אפשר בבקשה לקבל הסבר כיצד לסגור ולפתוח באופן ידני מדף סירקולציה של מיזוג האוויר?

 

תודה רבה

 

אלון

 

ראשית איך קבעת שהקלאצ הלך?

 

אתה יכול לעשות את הטיפול בבלמים בלי קשר לקלאץ אם יהיה חסר נוזל בלמים בזמן החלפת הקלאצ יוסיפו כבר.

 

בטיפול מינמלי אתה מחילף שמן ופילטר שמן. 10 אלף

כמו כן

פילטר דלק אני מחליף 30

אויר 20 אלף

פלגים 30 אלף

נוזל קירור 50 אלף

 

 

 

לגבי המדף אני יבדוק ויחזיר לך תשובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לקלאץ'- ראשית : אין לי שום אסמכתא שהוחלף קלאץ' (והרכב עבר 200K ק"מ) לדעתי הוא לא הלך סופית אבל אני מתכוון להחזיק את הרכב עוד כשנתיים ולדעתי מתישהו כן אצטרך להחליף אז לפחות שאני אהנה ממנו:).הקלאץ' משתחרר גבוה יחסית, בתחילת נסיעה כשמשהים מעט את השחרור (למשל זינוק בעליה) של הקלאץ' יש רעידות ומן חריקה כזאת שנשמעת גם בהעברת הילוכים, בנוסף בדקתי כך: בלם יד, ההילוך שני ושחרור איטי של הקלאץ' -לקח לרכב זמן רב להיכבות ורק ממש בסוף הדוושה הוא נכבה. אם אבחנתי שגויה אשמח לשמוע מדוע קורים כל הרעשים והרעידות.

 

בקשר לטיפולים היכן ממוקמים פילטר הדלק והשמן והאם מסובך לפרק אותם?

שאלה נוספת-בנסיעה עם מזגן כמעט בכל העברת הילוכים יש נקישות בעת החלפת הילוכים. ממה יכולים לנבוע רעשים אלו?

תודה

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לקלאץ'- ראשית : אין לי שום אסמכתא שהוחלף קלאץ' (והרכב עבר 200K ק"מ) לדעתי הוא לא הלך סופית אבל אני מתכוון להחזיק את הרכב עוד כשנתיים ולדעתי מתישהו כן אצטרך להחליף אז לפחות שאני אהנה ממנו:).הקלאץ' משתחרר גבוה יחסית, בתחילת נסיעה כשמשהים מעט את השחרור (למשל זינוק בעליה) של הקלאץ' יש רעידות ומן חריקה כזאת שנשמעת גם בהעברת הילוכים, בנוסף בדקתי כך: בלם יד, ההילוך שני ושחרור איטי של הקלאץ' -לקח לרכב זמן רב להיכבות ורק ממש בסוף הדוושה הוא נכבה. אם אבחנתי שגויה אשמח לשמוע מדוע קורים כל הרעשים והרעידות.

 

בקשר לטיפולים היכן ממוקמים פילטר הדלק והשמן והאם מסובך לפרק אותם?

שאלה נוספת-בנסיעה עם מזגן כמעט בכל העברת הילוכים יש נקישות בעת החלפת הילוכים. ממה יכולים לנבוע רעשים אלו?

תודה

אלון

 

בקשר לגובה הקלאצ בפיאסטה בניגוד לרכבים אחרים הקלאצ מרגיש מעט גבוה גם כשהוא חדש ,יש מותחן אוטומטי ככה שזה לא אינדיקציה טובה.כפי שאתה מתאר שהרכב נכבה דווקא זה כיוון טוב. לגבי הרעידות אני לא מבין אותך צריך לראות את זה.אל תמהר להחליף קלאצ סתם הוא לא זול.

 

 

פילטר דלק מתחת לרכב בקו שמתחת לפיית התדלוק בחלק האחורי יש שני קליפסים לחיצים ,לוחצים ומושכים.

פילטר שמן מאחורי בלוק מנוע באמצע גובה בערך .

פילטר אויר בקופסא בצד ימין בפינה (כשאתה עם הפנים למכסה מנוע).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

פילטרים שמן+אוויר הוחלפו

פלגים הוחלפו למוטוקרפט.

שמן הוחלף אבל למרות שמילאתי בדיוק את הכמות הרשומה בספר (3.25 ליטר) המדיד מראה שיש כ-2 מ"מ מעל המקסימום-האם הדבר תקין או שיש צורך בריקון?

לגבי פילטר דלק-האם ניתוק הפילטר לא יגרום לנזילה של דלק? (המיכל מלא כרגע לגמרי)

בנוסף שמתי לב שבצינור המוקף באדום בתמונה המצורפת יש חתך די גדול (הצינור מתחבר לפתח מילוי השמן)

אפשר בבקשה לדעת מה תפקיד הצינור ומה יכולות להיות ההשלכות של נסיעה עם צינור כזה קרוע?

תודה רבה

אלון

Untitled.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

אם הצינור קרוע יכולים להיות לך טורים לא סדירים

 

הצינור הוא חלק מעוד 3 צינורות אחרים שמתחברים בצורה של פלוס.

כמקורי אתה יכול לקנות רק את ארבעתם ביחד, חפש תחליפי.

 

אם אתה מחליף מצמד, תקח רק של Luk וכמובן גם את המשאבה והמייסב של Luk

 

לגבי הפילטר דלק, כאשר מנתקים את הפילטר הישן הצינורות נסגרים ואז דלק לא נוזל

 

באופן כללי אני ממליץ לך לשים חלקים מקוריים, כי המחיר שלהם לא כזה יקר.

רק במקרים שהחלק המקורי יקר משמעותית, תשים תחליפי

 

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5195 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...