Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זיהוי אופנוע ...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8095 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שני חברים יצאו לדרך ( בלי בים בם בום בבקשה.. אתם יודעים :wink: )

לפתע ראו החברים זוג גלגלים ומנוע נחים להם על שפת המדרכה.

אמר חבר אחד לרעו , "אה , זהו ה R1" , אמר חבר שני לרעו , " לא זה לא"

מדובר באופנוע ימאהה , אולם איזה סוג?

לפורום זה הפתרונים.

 

להלן תמונה :

פורסם

ימאהה פייזר 1000 (FZ1)

 

אכן מנוע ובלמים של R1 אבל...

בפה בערך מסתיים הקשר בינהם.

 

נחשב לאופנוע מוצלח ביותר, אגב. יש כאן שלושה חברי פורום שגאים להיות בעלים של אופנוע שכזה.

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

תודה על התשובה .

עכשיו , איך הוא לעומת ה R1 ( זוהי מעין שאלה רטורית כי אני מניח ש ה R1

הוא קיצוני , אבל זה מוביל לשאלה הבאה)

מדוע יש שני אופנועי ליטר דומים ( מנוע ,בלמים) אשר מיועדים לאותו קהל יעד , חובב

אופנועי הספורט , או שמא אני טועה.

 

 

 

תודה.

פורסם
תודה על התשובה .

עכשיו , איך הוא לעומת ה R1 ( זוהי מעין שאלה רטורית כי אני מניח ש ה R1

הוא קיצוני , אבל זה מוביל לשאלה הבאה)

מדוע יש שני אופנועי ליטר דומים ( מנוע ,בלמים) אשר מיועדים לאותו קהל יעד , חובב

אופנועי הספורט , או שמא אני טועה.

 

 

 

תודה.

 

אין קשר בין השניים.

ה-R1 הוא אופנוע הספורט (מעין ספינת הדגל) של ימאהה.

הושק בשמת 1998 ומאז כבר עבר 2 שידרוגים מאסיביים (לפחות)

 

הפייזר 1000 מכוון בכלל לנישה אחרת, נישה שהבנדיט 1200 של סוזוקי (הושק ב-95, לארץ מיובא מ-96) הפך אותה למצליחה במיוחד.

נישת אופנועי הספורט תיור העירומים.

בד"כ, המקובל בקטגוריה זו, הוא שהאופנועים יהיו אופנועי תקציב, קרי:

ייבנו מכל מיני חלקים שיש ליצרן במחסן וזאת כדי ליצור מקסימום אופנוע במינימום עלויות.

למרות שמדובר על אופנוע ספורטיבי למדי שיספיק לרוב בני התמותה (אלו יוכלו לנצל אותו יותר מאשר את ה-R1 המפלצתי) הרי שעדיין לא מדובר על אופנוע ספורט במלוא מובן המילה..

 

בעוד שהבנדיט 1200 קיבל את מנועו המזדקן של ה-R1100 (פיתוח של שנת 1988), הרי שהפייזר החדש ממנו, קיבל את מנוע ה-R1 (לאחר טיונינג קל כלפי מטה) ובכך הפך להיות האופנוע המוצלח והמודרני ביותר של הקטגוריה.

 

אגב, אם אני לא טועה, בין R1 חדש לפייזר 1000 חדש, יש בין 25 ל-30 אלף ש"ח (ה-R1 יותר יקר) - עוד סיבה לייצור מקביל של השניים, לא?

:wink:

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
תודה על התשובה .

עכשיו , איך הוא לעומת ה R1 ( זוהי מעין שאלה רטורית כי אני מניח ש ה R1

הוא קיצוני , אבל זה מוביל לשאלה הבאה)

מדוע יש שני אופנועי ליטר דומים ( מנוע ,בלמים) אשר מיועדים לאותו קהל יעד , חובב

אופנועי הספורט , או שמא אני טועה.

 

 

 

תודה.

 

אין קשר בין השניים.

ה-R1 הוא אופנוע הספורט (מעין ספינת הדגל) של ימאהה.

הושק בשמת 1998 ומאז כבר עבר 2 שידרוגים מאסיביים (לפחות)

 

הפייזר 1000 מכוון בכלל לנישה אחרת, נישה שהבנדיט 1200 של סוזוקי (הושק ב-95, לארץ מיובא מ-96) הפך אותה למצליחה במיוחד.

נישת אופנועי הספורט תיור העירומים.

בד"כ, המקובל בקטגוריה זו, הוא שהאופנועים יהיו אופנועי תקציב, קרי:

ייבנו מכל מיני חלקים שיש ליצרן במחסן וזאת כדי ליצור מקסימום אופנוע במינימום עלויות.

למרות שמדובר על אופנוע ספורטיבי למדי שיספיק לרוב בני התמותה (אלו יוכלו לנצל אותו יותר מאשר את ה-R1 המפלצתי) הרי שעדיין לא מדובר על אופנוע ספורט במלוא מובן המילה..

 

בעוד שהבנדיט 1200 קיבל את מנועו המזדקן של ה-R1100 (פיתוח של שנת 1988), הרי שהפייזר החדש ממנו, קיבל את מנוע ה-R1 (לאחר טיונינג קל כלפי מטה) ובכך הפך להיות האופנוע המוצלח והמודרני ביותר של הקטגוריה.

 

אגב, אם אני לא טועה, בין R1 חדש לפייזר 1000 חדש, יש בין 25 ל-30 אלף ש"ח (ה-R1 יותר יקר) - עוד סיבה לייצור מקביל של השניים, לא?

:wink:

 

 

תודה רבה על התשובה!

העשרת את ידיעותי.

פורסם
תודה על התשובה .

עכשיו , איך הוא לעומת ה R1 ( זוהי מעין שאלה רטורית כי אני מניח ש ה R1

הוא קיצוני , אבל זה מוביל לשאלה הבאה)

מדוע יש שני אופנועי ליטר דומים ( מנוע ,בלמים) אשר מיועדים לאותו קהל יעד , חובב

אופנועי הספורט , או שמא אני טועה.

 

 

 

תודה.

 

אין קשר בין השניים.

ה-R1 הוא אופנוע הספורט (מעין ספינת הדגל) של ימאהה.

הושק בשמת 1998 ומאז כבר עבר 2 שידרוגים מאסיביים (לפחות)

 

הפייזר 1000 מכוון בכלל לנישה אחרת, נישה שהבנדיט 1200 של סוזוקי (הושק ב-95, לארץ מיובא מ-96) הפך אותה למצליחה במיוחד.

נישת אופנועי הספורט תיור העירומים.

בד"כ, המקובל בקטגוריה זו, הוא שהאופנועים יהיו אופנועי תקציב, קרי:

ייבנו מכל מיני חלקים שיש ליצרן במחסן וזאת כדי ליצור מקסימום אופנוע במינימום עלויות.

למרות שמדובר על אופנוע ספורטיבי למדי שיספיק לרוב בני התמותה (אלו יוכלו לנצל אותו יותר מאשר את ה-R1 המפלצתי) הרי שעדיין לא מדובר על אופנוע ספורט במלוא מובן המילה..

 

בעוד שהבנדיט 1200 קיבל את מנועו המזדקן של ה-R1100 (פיתוח של שנת 1988), הרי שהפייזר החדש ממנו, קיבל את מנוע ה-R1 (לאחר טיונינג קל כלפי מטה) ובכך הפך להיות האופנוע המוצלח והמודרני ביותר של הקטגוריה.

 

אגב, אם אני לא טועה, בין R1 חדש לפייזר 1000 חדש, יש בין 25 ל-30 אלף ש"ח (ה-R1 יותר יקר) - עוד סיבה לייצור מקביל של השניים, לא?

:wink:

 

 

כחחחממממ....

מוצלח ביותר?!

נשמעות טענות על שלדה בעייתית.

בעיית סחירות קשה בארץ.

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

פורסם

כבעליו הגאה של אחד הפייזרים, שילדה? קפיץ אחורי קצת חלש,נכון ,

בעיות סחירות? שלושה חברים שלי קנו בחודש האחרון פייזרים .

שבוע טוב לכולם.

פורסם
כבעליו הגאה של אחד הפייזרים, שילדה? קפיץ אחורי קצת חלש,נכון ,

בעיות סחירות? שלושה חברים שלי קנו בחודש האחרון פייזרים .

שבוע טוב לכולם.

 

שבוע נפלא,האם האופנועים נרכשו במחיר מחירון?

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

פורסם

איננה נכונה. לא לפייזר, ולא לבנדיט. ספורט-תיור זה VFR, או ZZR1200, או FJR1300. הפייזרים ושות' הם אופנועי "ספורט-סטנדרד" - זו ההגדרה הטובה ביותר שאני יכול לחשוב עליה. הקאוואסאקי Z1000 שייך לאותו סיפור.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

×
×
  • תוכן חדש...