Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5793 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה,תקציב -עד 20K,אוטומט (לא משנה כמה ניסיתי לשכנע,היא לא מוכנה ידני).

לא משנה לה סדאן או הצב'ק,אבל אני חושב שעדיף רכב כמה שיותר קטן,היא צריכה אותו לנסיעות בתוך העיר בעיקר ולכן חשוב שיהיה חסכוני,1400 או 1600 סמ"ק לא צריכה יותר מזה.

 

 

מה ההצעות,אני חשבתי על איביזה או פונטו,אני פשוט לא מכיר את הרכבים האלו באוטומט ,ויכול להיות שהם בעייתיים,אם יש לכם עוד הצעות מעניינות בכיף!

 

תודה לכל העוזרים.

פורסם

שלום,

תשובתי מתחלקת ל-2:

אם חשוב לה מראה (עניין של טעם) - איביזה ופונטו ספייס הם אופציות לא רעות: האיביזה מצויינת מבחנת נסיעה, נוחות, הרגשה של רכב בעל פח חזק, מבוקשת במשומשות ולכן קשה יותר למצוא אחת שמורה שלא עברה התעללות לעומת הפונטו אשר ניתן למצוא הרבה יותר לקנייה, רכב זול לאחזקה, מודל קצת יותר גבוה מהשאר שתוכל למצוא אבל עדיין פיאט...

אם חשוב חסכוני, אמין וסחיר - דייהטסו שרייד + סיריון, סוזוקי בלנו וגם מאזדה 121 (אומנם שנתון נמוך יחסית, עד 97 או 98)

אני אישית משוחד :-) וחובב פולו שזה גם בתקציב הנ"ל.

בהצלחה.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

שלום אבי בעיניין העזרה לגבי רכב לבחורה ההיתי ממליץ בחום על דיהדטסו סיריון רכב חסכוני מאוד נוח מאוד מרחב גדול גם מאחורה וגם מקדימה נוח פשוט וקל לשימוש נפח מנוע אם זכרוני לא מטעני 1300 רכב פשוט מציון בהצלחה רואי

מזדה 3 1600 אקטיב

פורסם

תודה רבה לכם על התשובה הזריזה עזרתם לי מאוד!,לגבי הסיאט אני גם חשבתי על האופציה ,וגם כמעט על כל הרכבים שהצעתם,פשוט אני לא מכיר את הגירסא האוטומטית אז רציתי לדעת אם יש דגם שמומלץ להתרחק,כלומר שידועות אצלו "מחלות" בגיר האוטומטי.

 

 

ושוב תודה!

×
×
  • תוכן חדש...