Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דוושת בלם עולה למעלה וננעלת בנסיעה לאחור גולף 2010


בראבו
שימו לב! השרשור הזה בן 5226 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום, מדובר בגולף 2010 TSI 1.4 160

מותקנים ברכב חיישני רוורס מקוריים. לפעמים, נגיד ב80 אחוז מהפעמים כי קצת קשה לבדוק את זה לבד, כאשר אני נוסע רוורס ומתקרב לאובייקט מאחורה (החיישנים צועקים והמסך מראה שיש מאחורה עצם), דוושת הבלם ברכב עולה למעלה וננעלת. אי אפשר ללחוץ עליה יותר והרכב עומד בלי שום נורת אזהרה או משהו כזה.

אני יכול רק לשלב להילוך קדמי ולנסוע קדימה, ואז אני יכול לשלב שוב להילוך אחורי ולנסוע שוב אחורה עד שזה שוב נתקע בערך באותו מרחק מהעצם.

זה קורה רק כאשר אני גולש לאט מאד ברוורס לעבר העצם (בלי גז, רק עם ההילוך). אם אני אסע מהר אז אני אכנס בו לדעתי. הרכב לא יבלום כמו שהוא עושה בגלישה אחורה איטית (האמת אני לא בטוח לגבי זה - רק נראה לי בתחושה שכל הסיפור מאד עדין).

בהתחלה חשבתי שזאת פונקציה של חיישני הרוורס, שהם בולמים את הרכב כשהוא קרוב לעצם כלשהו מאחור, אך בגלל שלא מצאתי שום ספרות כתובה בנושא כולל לא בספר רכב, התקשרתי למתקינים שהתקינו לי (CLASS A) והם אמרו לי שאין שום קשר בין החיישנים לעצירה. הם בטוחים ב100 אחוז שהחיישנים פשוט לא יכולים לגרום לרכב לעצור.

לכן נשאלת פה השאלה - מה לעזאזל עוצר את הרכב? ניסיתי את העניין הזה כבר כמה פעמים, בכל הפעמים יצאתי מהרכב לבדוק שאני לא נוגע במשהו ותמיד יש 20-30 ס"מ עד שהנגיעה.

ניסיתי (אמנם פעם 1 ואני אנסה שוב) לנסוע רוורס בגלישה איטית בלי שיש משהו מאחורה (חיישנים שקטים) והדוושה לא נתקעה.

האם יש איזשהו מנגנון אחר ברכב שמרים את דוושת הבלם למעלה ומונע ממני ללחוץ עליה?

אני נוסע מחר לאילת עם הרכב ולא הייתי רוצה הפתעות לא נעימות.. הרכב אגב עבר כ 600 ק"מ ויש לי אותו שבוע.

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הדוושה עולה למעלה וננעלת, איך אתה בולם? :shock:

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם הדיבורית בלוטוס הותקנה בארץ והיא מקורית..החלקים עצמם מקוריים הכוונה, והותקנו ע"י מתקין מורשה של היבואן.



הדוושה אכן עולה למעלה וננעלת, אבל הרכב נבלם ולא נוסע אחורה יותר..אני מפחד לתת גז ולראות מה קורה כי אני מאד צמוד לרכב מאחוריי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיישני חניה גרפיים

 

לראשונה בישראל מבית קלאס A :

 

חיישני חנייה עם תצוגה גרפית מלאה על גבי מסך הרכב, ייעודי לרכבי קבוצת צמפיון מוטורס.

  • מערכת חיישני החנייה האחוריים מופעלת אוטומטית עם השילוב להילוך אחורי ומתריעה על התקרבות לעצמים מאחורי הרכב.
  • פעולת חיישנים הקדמיים (במידה והותקנו) מותנית במהירות הרכב,הם מפסיקים את פעולתם באופן אוטומטי במהירות הגבוהה מ- 15 קמ"ש על מנת למנוע התראות שווא.
  • בחיבור בין מערכת החיישנים לבין מערכת המדיה שמותקנת ברכב (באמצעות מתאם מסך ייעודי), המערכת פועלת בדומה לחיישנים המקוריים של היצרן, ומתריעה באמצעות חיווי ויזואלי על גבי מסך צבעוני/רגיל עם תמונה גרפית, על מיקום הרכב ביחס המשתנה מול עצמים שבקרבתו.

מקורי תוצרת הארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד דבר שיכול להיות (לא מכיר את המערכת) שבזמן ההתקרבות החיישנים מפעילים את המשאבה המרכזית שמייצרת לחץ ודוחפת את הדוושה ובנוסף מבצעת בלימה

 

באותו עיקרון עובד ה ESP שהרכב מייצר בעצמו לחץ ע"י המשאבה לשם הבלימה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

***עדכון***

העניין ממש עצבן אותי, נסעתי עכשיו למגרש ריק עם עצים וניסיתי כל מני נסיונות. מסתבר שככל הנראה זה לא קשור לחיישנים, זה פשוט קורה בנסיבות מסויימות שחשבתי שזה החיישנים.

כאשר אני לוחץ מספר פעמים על דוושת הבלם עד הסוף, אחרי כמה פעמים הדוושה פשוט ננעלת ואי אפשר ללחוץ עליה. עד שאני משחרר לגמרי ומחכה כמה שניות שהרכב יתחיל לנסוע אחורה מכוח ההילוך ואז שוב אני יכול ללחוץ על הדוושה חזק פעם או פעמיים עד שהיא ננעלת.

זה קורה רק ברוורס, ומן הסתם רק בחניות כאשר אני מנסה להיצמד לרכב או לקיר ומשתמש הרבה בדוושת הבלם.

האם זאת תקלה או מצב תקין?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאתה מתאר דוושה שמתנפחת ונהיית קשה..

נסה לכבות את הרכב, לחץ מספר פעמים על הדוושה ותראה אם זו אותה תחושה.

אם כן מדובר בבעיה במערכת הבלמים. גש למוסך דחוף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניסיתי לכבות ולהדליק..כל פעם שאני עושה רוורס ולוחץ הרבה על דוושת הבלם (לחיצה כמה פעמים עד הסוף), היא עולה למעלה קצת וננעלת עד שאני מחכה כמה שניות ואז היא שוב בסדר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התכוונתי שתלחץ כשהאוטו מכובה.

בכל מקרה אני כמעט בטוח שהדוושה מתנפחת מהאוויר. משהו לא תקין במערכת. גש למוסך, עם ברקסים לא מתעסקים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5226 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...