Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה,

צריך את עצתכם, ברשותי רכב מסוג מזדה 2 שנת 2008, לאחרונה בזמן סיבוב ההגה שמאלה ימינה אני שומע כמו דפיקות מכיוון ההגה, בנסיעה מהירה למשל וסיבובים "קצרים" של ההגה אין רעש, זה בעיקר בולט אם אני חונה (מה שדורש סיבובים גדולים ונסיעה איטית) או אם הרכב עומד במקום ואני מסובב את ההגה סיבובים גדולים לכל כיוון.

יש לציין, שהייתי בטיפול במוסך מורשה לפני כחודש ואמרתי להם שיבדקו את עניין הרעשים, הם אמרו שהכל בסדר.

אני רוצה בכל מקרה לחזור ולבקש מהם שיבדקו, מכיוון שאני לא רוצה להגיע כבור גמור, אילו דברים אני צריך להגיד להם שישימו לב אליהם? ממה יכול הרעש לנבוע?

תודה רבה,

 

פורסם

אם הרעש מגיע מגיע מהגלגלים בדרך כלל זה ככה:

כשאתה מסובב ימינה הפעמון השמאלי גורם לנקישות, ואם אתה מסובב שמאלה אז הפעמון הימני.

 

אבל צריך לבדוק ולא סתם לנחש צריך לשמוע את הרעש.

פורסם

תודה רבה חברה, לאחר ביקור במוסך התברר שיש להחליף מסרק הגה, אני גם כמובן אוודא שמבצעים כיוון גלגלים.

תודה על העזרה חברה,

 

פורסם

אהלן liviur,

קודם כל אני אשמח אם תוכל להסביר לי למה "הולך" מסרק הגה, בעקבות נסיעה פרועה? תחזוקה לא טובה?

זה רכב שקניתי לפני כמה חודשים, בבדיקה הכל היה בסדר (את המכון אני בחרתי), הבעלים הייתה אישה מבוגרת, אני בספק אם היא "קרעה" את הרכב. לא קורה שמדי פעם ברכבים חדשים "הולכים" חלקים כאלה או אחרים?

תודה,

 

פורסם

מסרק הגה יכול ללכת במקרה הזה מעיוות / מכות - טיפוס מדרכות אינטנסיבי, תאונה בפרונט (לדוגמא כניסה במדרכה) וכו (בנוסף למשולשים וכו) - אבל!

זה אמור ליהיות חלק מאוד עמיד שמקובל לתקן / להחליף / לשפץ רק אחרי 150 - 200 אלף קילומטר בשימוש נורמטיבי (אצלי ברכב הקודם - 306 ספורטיבית בת 15 - רק אחרי 12 שנה ו170 אלף קילומטר היה צורך לשפץ פעם ראשונה - וזה לא היה אוטו שחיי חיים קלים) - לכן זה נשמע לי כאילו היה משהו חריג.

 

למסרק הגה אין תחזוקה כלשהיא - ככה שהייתי מחפש עדות למכה בפרונט (לא חייב אפילו מכה בפח - סתם גלגל נתקע במדרכה באיזה 20 קמ"ש או משהו)

 

ליביו

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
מסרק הגה יכול ללכת במקרה הזה מעיוות / מכות - טיפוס מדרכות אינטנסיבי, תאונה בפרונט (לדוגמא כניסה במדרכה) וכו (בנוסף למשולשים וכו) - אבל!

זה אמור ליהיות חלק מאוד עמיד שמקובל לתקן / להחליף / לשפץ רק אחרי 150 - 200 אלף קילומטר בשימוש נורמטיבי (אצלי ברכב הקודם - 306 ספורטיבית בת 15 - רק אחרי 12 שנה ו170 אלף קילומטר היה צורך לשפץ פעם ראשונה - וזה לא היה אוטו שחיי חיים קלים) - לכן זה נשמע לי כאילו היה משהו חריג.

 

למסרק הגה אין תחזוקה כלשהיא - ככה שהייתי מחפש עדות למכה בפרונט (לא חייב אפילו מכה בפח - סתם גלגל נתקע במדרכה באיזה 20 קמ"ש או משהו)

 

ליביו

 

ליביו

 

תודה רבה על התשובה, כשאני אהיה היום במוסך אני באמת אשאל אותם אם יש אינדיקציה ממה זה נגרם.

GOLF GTI MK4, לא הבנתי את בקשתך, אתה שואל מה הסמפטומים של בעיה במסרק הגה?

 

פורסם

דפיקות בסיבובים במקום + בתנועה , ולפעמים משחק ונקישות במעבר על שטח כמו חצץ.

כמו כן קושי בסיבוב ההגה בחלקים מסוימים , רעשים בעת סיבוב ההגה ושטחים מתים גדולים (שלרוב באים דווקא מהמוט שמחבר למסרק, אבל עדיין)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...