Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

כחלק מיישור הקו שאני מעוניין לערוך לרכב שרכשתי אני רוצה לבצע טיפול שבו אני אספק את השמנים ונוזל הקירור

ראשית האם למישהו יש המלצה לשמן לרכב הנ"ל(על מכסה השמן כתוב 5W-30W) רציתי לדעת האם יש חברה עדיפה(כסף לא מהווה שיקול) ויתרה מזאת האם מומלץ לבצע "פלשינג" למנוע.

כמו כן האם יש המלצה לחברה לנוזל קירור לרכב ולפילטר שמן

 

שאלה נוספת ללא קשר לטיפול היא שכל פעם שאני עולה לרכב(גם לאחר חניית לילה) הרכב חם יותר(טמפ' פנימית) מרכבים אחרים שאני עולה אליהם, אולי מישהו יודע מה הסיבה?

 

בתודה מראש

 

גיא

פורסם
שלום לכולם

כחלק מיישור הקו שאני מעוניין לערוך לרכב שרכשתי אני רוצה לבצע טיפול שבו אני אספק את השמנים ונוזל הקירור

ראשית האם למישהו יש המלצה לשמן לרכב הנ"ל(על מכסה השמן כתוב 5W-30W) רציתי לדעת האם יש חברה עדיפה(כסף לא מהווה שיקול) ויתרה מזאת האם מומלץ לבצע "פלשינג" למנוע.

כמו כן האם יש המלצה לחברה לנוזל קירור לרכב ולפילטר שמן

 

שאלה נוספת ללא קשר לטיפול היא שכל פעם שאני עולה לרכב(גם לאחר חניית לילה) הרכב חם יותר(טמפ' פנימית) מרכבים אחרים שאני עולה אליהם, אולי מישהו יודע מה הסיבה?

 

בתודה מראש

 

גיא

 

שמן מנוע של מובייל MOBIL סינטטי מלא 5/30

פילטר שמן מקורי , ונוזל קירור פרסטון מצוין. כ35 שח לגלון.

 

אולי הרכב בצבע כהה? צבע כהה תופס ואוגר שמש הרבה יותר מאשר רכב בהיר.

×
×
  • תוכן חדש...