Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע צעדים לא עובד [פיאט אונו 94']


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5818 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב ושבוע טוב!

היה לי בעיות בהזרקה - שהטורים כל הזמן היו גבוהים (בסרק) ובזמן האחרון לאחר שאני נותן גז אז הטורים אף יורדים מאוד נמוך ואז הרכב נכבה

ואם הוא לא נכבה אז לאחר כמה שניות הם עולים לממש גבוה

הלכתי לאיזה מומחה להזרקות והוא הסתכל ואמר שהמנוע צעדים לא עובד (בהמלצתו של אחד המומחים ביותר - רפי לין)

ויכול להיות מכמה סיבות (מנוע דפוק, לא מקבל מתח ממחשב וכו')

ורק הבדיקה זה 200 ש"ח ועבודה 500 ש"ח ויכול להגיע עד 2000 ש"ח .

מי שיכול להדריך אותי איך אפשר לבדוק לבד למה המנוע צעדים אינו עובד....

בבקשה.... האוטו לוקח לי פול דלק (שחוץ מההוצאה זה גם נזק לרכב)

תודה רבה לעוזרים

פורסם

גם לי היה בעיה עם מנוע צעדים בפונטו של אישתי ...

אחרי שבעל מקצוע הבחן לי את הבעיה ,פרקתי אותו וחפשתי במספר פירוקיות חלק זה .

החלק עלה לי בסביבות כ150 ש"ח (לא זוכר בדיוק) ,הרכבתי אותו והכל היה בסדר עד שהאוטו נמכר כשנה וחצי ...

 

לדעתך ,הפירוק לא מסובך ,כשלוש ברגים בפונטו ,נאה לי שבאונו הסיפור דומה .

אחרי הפירוק של החלק האוטו יושבת עד להרכבתו מחדש .

כשאתה קונה חלק משומש יש סיכון שהחלק יהיה פגום ,אם תצליח להגיע להסכם עם המקום על חלופה של החלק במקרה שהוא לא תקין יהיה הכי טוב לך...

בהצלחה

מי שלא נהנה מהחיים לא יודע לחיות !

פורסם

היי מישהו יכול לעזור לי...

אני סה"כ רוצה לבדוק מה לא טוב - למה זה לא עובד???

איך אפשר לבדוק היכן הבעיה.......

×
×
  • תוכן חדש...