Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשר לעשות כל (מינ)י דברים בתוך ג'ימני

http://suzuki-jimny.infocar.ua/video1899_jimny_id101.html

 

"אני רעב בואו נעצור לאכול משהו חם"

 

 

לונה פארק לג'ימני?

 

 

ופה? היא באמת סגרה סקאלה? או שזה לא אמיתי?

 

http://v.youku.com/v_show/id_XMTE0OTE0NDA4.html

 

תהנו

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

חח אבל חייבים להגיד סחתיש על המקוריות לא?

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

הקטע של ה"תנור" זה משהו שיצא לי לחשוב עליו פעם כשתהיתי איך אני שומר ג'חנון חם בטיולים ומפגשים.

חשבתי על איזה התקן לקיבוע סיר של ג'חנון צמוד למנוע. (לא מדובר על רכב שטח) שמח לדעת שאני לא הדביל היחיד.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

פורסם

חח רענן אבל הרעיון עצמו חזק לא?

אוטמים את הג'חנון עם סלוטייפ מלחמה, מקבעים היטב היטב איפה שצריך ונוסעים.

כשמגיעים לאן שמגיעים, יש ג'חנון בוער וטעים.

וראית את הקישור הראשון?

נקרעתי מצחוק

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם
אני לא בטוח שהייתי רוצה לאכול משהו עם ניחוח של דלק או עשן פליטה.

 

 

אם בונים תיבה אטומה לחלוטין לא צריכה להיות בעיה של חדירת אדי דלק או גזי פליטה.

דווקא נראה לי בהחלט רעיון חביב:-D

:puzzled:
פורסם

 

ופה? היא באמת סגרה סקאלה? או שזה לא אמיתי?

 

http://v.youku.com/v_show/id_XMTE0OTE0NDA4.html

 

תהנו

 

נראה לי קצת מוזר הקפיצות האלו בין 70-80 ל100 קמ"ש. (גם בשעון סל"ד).

יש לי לקוח שדיגדג את ה170 בירידות מירושלים, אז יש מצב שבירידה חזקה עם רוח גבית הוא יסגור סקאלה..

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

מה עודד? אתה רציני? 170? על ג'ימני?

הכי מהר שנסעתי בג'ימני שלי היה 150, האוטו לא רעד בכלל אבל זו הייתה מהירות מטורפת.

יש מצב לסגירת סקאלה לדעתך?

מנסיון, הג'ימני הזה לא בדיוק שיא היציבות והאחיזת כביש.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

רציני לגמרי!

ראיתי ווידאו של זה..

הוא התחיל להאיץ לפני הסיבוב של שורש ובתחילת הבלימה לקראת העקומה ימינה (בסוף הירידה), השעון הראה 170+-.

 

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

אכן מהירות מטורפת לג'ימני.

מאמין שזה אפשרי, אפילו בבדיקה במדבר, בשטח ישר לגמרי (לא ננקוב במספר), בוא נאמר שאם הייתי על כביש ושוטר היה תופס אותי, הוא לא היה תופס אותי, עם המהירות שפיתחתי.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם
רציני לגמרי!

ראיתי ווידאו של זה..

הוא התחיל להאיץ לפני הסיבוב של שורש ובתחילת הבלימה לקראת העקומה ימינה (בסוף הירידה), השעון הראה 170+-.

 

 

 

עודד.

 

:shock:אחרי הסיבוב של שורש יש עיקול קל שמאלה ומיד ימינה, אחריו מגיע עיקול חד שמאלה ורק אז מגיע הסיבוב ימינה.

לא מאמין שג'ימני שורד את כל העיקולים האלה מעל מהירות של -110 קמ"ש, וגם זה בהגזמה מטורפת וחסרת אחריות...

:puzzled:
פורסם

מתן אבל ראית את הג'ימני בקישור?

אולי הוא עלה (לא רואים את זה בסרטון) על מעיין משטח בדיקה כזה, כמו שיש בטסטים?

זה לא הגיוני שהוא נוהג ביד אחת, ביד השנייה מחזיק מצלמה, סוגר סקאלה ונשאר רגוע.

או שכן?

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם
:shock:אחרי הסיבוב של שורש יש עיקול קל שמאלה ומיד ימינה, אחריו מגיע עיקול חד שמאלה ורק אז מגיע הסיבוב ימינה.

לא מאמין שג'ימני שורד את כל העיקולים האלה מעל מהירות של -110 קמ"ש, וגם זה בהגזמה מטורפת וחסרת אחריות...

 

בוא נעשה סדר.

אחרי שעברת את נווה אילן, יש עוד ישורת קצרה.

אחריה מגיעה עקומה קלה מאוד ימינה, אחריה עוד עקומה קלה שמאלה, (מימינך יש את חוות אביב ואת היציאה לכיוון שורש), אז יש עוד עקומה קלה ימינה ואז מתחילה הירידה. לקראת סוף הירידה יש עקומה מאוד קלה שמאלה ואז עוד עקומה קצת חדה יותר ימינה..

 

יש לציין שאלו עקומות!

ברגע שלוקחים קו נכון, הן כמעט ולא מורגשות ויש שימוש מועט מאוד בעבודת הגה..

 

הנסיעה הייתה בשש וחצי בבוקר יום שישי. זאת אומרת שאת כל העקומות אפשר לגלח וליישר כמעט לגמרי.

זה לא סיכן אף אחד, (אולי את הרישיון של הנהג).

 

התאוצה החלה בסיום העקומה ימינה (לפני היציאה לשורש וחוות אביב).

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

האמת שאני מכיר בצורה מועטה את הסביבה של שורש, אבל יודע על מה מדובר על פי התיאור.

לנסוע בג'ימני, או אפילו בלמבורג'ימני, בכזו מהירות, ולא משנה כל כך איפה, זה טמטום.

סביר שבשעת הבוקר, כשהציפורים עוד נוחרים על העצים, לא יהיו ילדים ברחוב אבל, כבר קרה שאנשים צעדו למקום העבודה שלהם ובתאונות פגע וברח נפצעו כשנדרסו.

לא כזו חוכמה גדולה לפתח מהירות כזו בכלל, ובירידות או עיקולים כאלה בכלל.

כבר אמרו חז"ל בעבר: עדיף להיזהר מאשר להצטער.

 

ומה בקשר לשאר הקישורים?

ראיתם את הג'ימני בלונה פארק שנבנה עבורו?

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

בעניין הסיר במנוע - הייתי עושה מלא כאלה בצבא, שם המתכון - לוף ממסרת, רכיבים: פחית לוף עם תוקף לא ידוע וטנק מרכבה 3. לא לשכוח לנקב לפני כן עקב מקרי פיצוץ לוף שרק זק"א יכולים לנקות. הבעיה ש30 אחוז מהלוף נשרף ונצמד לדפנות הפחית לכן הכמות היא בערך פחית לבן אדם.

 

להגיש חם, בתאבון.

בשיפוצים

×
×
  • תוכן חדש...