Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו מחפשים רכב למשפחה עם 4 ילדים (גילאי 8-16).

התקציב יכול לנוע בין 30,000 ועד 60,000 ש"ח ( עדיפות לנמוך...).

הפרמטרים החשובים ביותר: אמינות (החשוב ביותר), לא יקר באחזקה, צריכת דלק ונוחות.

אין לנו בעיה עם רכב ידני, דיזל או דלק.

הצעות הערות והארות יתקבלו בברכה. תודה.

פורסם

אם אין בעיה עם גיר ידני, אפשר לשקול את פיאט מולטיפלה.

אבל אם רוצים מרחב פנים גדול יותר , שלא יישבו 3 אנשים בשורה הקדמית, אני ממליץ בחום על הרכב שבסמלון שלי - סיטרואן ג'מפי.

מכונית גדולה, נוחה, חיסכונית למרות המימדים, מזגן מפוצל נהדר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה. היינו עם פיאט מולטיפלה לא מעט שנים.

זו מכונית די נוחה. דגם ה- 1900 בסדר, אבל דגם ה- 1600 לא מאוד חזקה. ורמת האיבזור של פיאט...

אבל עם ילדים גדולים יחסית, לא מאוד נוח ומתאים סידור שלושת המושבים מקדימה.

 

סיטרואן ג'אמפי זו אפשרות, אם כי חשבתי על מכונית יותר "משפחתית" ופחות "מסחרית". האם זו אבחנה נכונה לדעתכם?

יש למישהו קצת אינפורמציה על: דגמים, אמינות, צריכת דלק, תקלות אופייניות, טיפים בקניית רכב כזה מיד שנייה?

 

אודה גם למי שיש עוד הצעות ורעיונות לרכבים אחרים.

תודה.

פורסם

בשבילי רכב מסחרי זה רכב עם 2 מקומות ישיבה מקדימה, ללא חלונות אחוריים.

ג'מפי קומבי עם 9 מקומות ישיבה מבחינתי זה רכב משפחתי (ליותר מ 5 נוסעים), בדיוק כמו שרנו קנגו היה מבחינתי מיניוואן לכל דבר.

הדימוי לא מענין אותי, העיקר שהרכב יתאים לצרכים שלי. אבל זה רק אני...

 

רכבים נוספים - קיה קרניבל טורבו דיזל, יונדאי טרג'ט (יש בנזין או דיזל), הונדה שאטל וכמובן מזדה MPV.

כולם אוטומטיים ועם דימוי משפחתי, אבל עם צריכת דלק\סולר פחות טובים מאשר לג'מפי.

לא רשמתי את הדגמים עם שורה שלישית צפופה או כאלה שכולם מעל התקציב.

לפני 8 חודשים הייתי צריך להחליט לגבי רכב עם 6 מקומות ישיבה (לפחות) ועם מקום לעגלה+תיקים לצורך הנסיעות של מעל 30 אלף ק"מ בשנה.

נבחרה הג'מפי ללא מתחרה רציני.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לא הייתי אומר שגמפי הוא רכב חסכוני,במיוחד שאתה מגיע למוסך,

פורסם

שי, כמה פעמים היית במוסך עם ג'מפי?

 

 

אלה המחירים לחלפים לטיפול 45 אלף ק"מ :

שמן מנוע 10W40 של ELF 4.5 ליטר 112.5 ש"ח

מסנן שמן מקורי 68 ש"ח

מסנן אויר 50 ש"ח

מסנן סולר מקורי 85 ש"ח

 

כל 15 אלף מחליפים שמן מנוע+פילטר שמן - עלה לי 300 ש"ח כולל עבודה ומע"מ.

 

נכון שכל 120 אלף חליפים טיימינג, אבל הטיפול הזה קיים בהמון רכבים ובתדירות יותר גבוהה.

צלחות בלימה ורפידות מקוריות באמת קצת יקר, אבל בגדר הסביר. יש גם תחליפי באיכות טובה.

 

רכב חיסכוני , הכוונה לצריכת הסולר. יחסית למשקל הרכב ומבנה (צורה של מקרר) הרכב אכן חיסכוני.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ואלה בדיוק השאלות:

 

מה רמת האמינות של הג'אמפי לעומת רכבים אחרים מסוג מיניוואן.

כמה יקרים הטיפולים.

וכמובן, מה צריכת הדלק?

 

זה כמובן לא שאלה של דימוי. זו שאלה של נוחות נסיעה.

אז ברור שהרכב מרווח. אבל מה לגבי איכות הנסיעה הכוללת? וברור שהחיים מלאי פשרות...

 

תודה

פורסם

ערב טוב

אני חושב שהג'מפי באמת לא חריג באחזקה אבל לאחר שנים של נסיון (אחי) והרבה חברים שעד היום עם ג'מפי זה גם לא זול:

* טורבו שובק לפעמים - יכול להגיע לעשריה.

* מנגנון דלת ההזזה כנ"ל - 1000 ש"ח +.

* קלאצ' כנ"ל.

וכן הלא וכן הלאה אבל כך בחשבון שכל אוטו יש לו את הבעיות שלו ספיסווגן - גיר רגיש וכו' ןההוצאות שלו אין קסמים (תוציא מהמשוואה את האוונסיס וורסו - אמין מאוד מאוד) וMPV לחלופין שותה הרבה דלק.

אז לא להתיאש ותשאיר סכום לישור קו אם צריך ותחפש בסבלנות (כך בחשבון שרוב הג'מפי כבר עברו לא מעט ק"מ)

לדעתי אחד האופציות הטובות זה לחפש איזה טרג'ט שמורה (סיכויים לא רעים) ואם יש מזומנים הונדה FRV.

תצליח

פורסם

התקציב בין 30 ל 60 אלף ש"ח- על איזו FRV אפשר לדבר בכלל?

וחוץ מזה, ב FRV יש את אותו סידור המושבים כמו במולטיפלה (פותח השרשור ציין שהוא מעדיף שלא יהיו 3 נוסעים מקדימה).

בקשר ל נוחות של ג'מפי - המושבים נוחים, הרכב נוסע מצויין - כאילו שט על הכביש, מזגן מפוצל מדהים.

החיסרון בכך שהמושבים לא זזים קדימה-אחורה והמשענות לא ניתנות לכיוון (להוציא את מושב הנהג).

צריכת סולר קרוב ל 1:13 משולב (900 ק"מ על 70 ליטר).

המנוע מרגיש חזק, בידוד רעשים ממוצע לרכב דיזל.

אני חושב שגיר ידני של ג'מפי זה יתרון מבחינת התחזוקה וצריכת דלק (למי שלא פוסל גיר ידני).

 

בתקציב שלך יש מבחר של קיה קרניבל , זאת גם אופציה סבירה. יונדאי טרג'ט דיזל גם טובה.

מזדה MPV רכב מצויין, רק שיהיה יחסית ישן לתקציב והוצאות הדלק גדולות יותר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

שלום,

 

אני פותח נושא חדש, כיוון שאולי צריך לחשוב אחרת.

 

אנחנו משפחה עם 4 ילדים (8-16) ומחפשים פתרון להתניידות.

עד עכשיו היינו נעולים על רכב אחד משפחתי: ג'אמפי, טרג'ט, ספייסוואגון, הונדה, וכדומה.

לא חשוב לנו אם הרכב ידני או אוטומט, והתקציב נע בין 30,000 ל- 60,000 (יותר קרוב לנמוך...).

 

אבל עלתה המחשבה שאולי עדיף לוותר על כל בעיות ועלויות רכב אחד שמתאים לכולם, ולרכוש שתי מכוניות.

בלאו הכי, ברוב הנסיעות לא כולם נוסעים.

כך, רוב הנסיעות יהיו ברכב זול יחסית מכל הבחינות (תחזוקה, דלק, וכדומה). ובנסיעות שכולם נוסעים- נאלץ לקחת שתי מכוניות.

 

מה דעתכם, ומה המלצותיכם?

פורסם

שני טסטים, שני ביטוחים, טיפולים לשני רכבים (לפחות פעם בשנה), כפול דלק בנסיעות עם שני הרכבים - לדעתי לא משתלם .

אם ברוב הנסיעות לא צריך 6 מקומות ישיבה, אפשר להתנייד במולטיפלה (כמו שהיתה לכם בעבר) בנסיעות משותפות בלבד ולהצטופף לטובת החיסכון בעלויות.

מולטיפלה חיסכונית, הביטוחים לא יקרים - אין הבדל בינה לבין רכב אחר עם 5 מקומות ישיבה.

גם האחזקה של ג'מפי, שהמלצתי לך בשרשור אחר לא יקרה משמעותית מרכב יותר קטן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה לכולם.

לאור המצב, פתחתי נושא חדש.

מכיוון שאני מבין שבכל המכוניות הגדולות העלויות גבוהות, אנחנו שוקלים אופציה של מעבר לשתי מכוניות.

 

אבל בכל מקרה, אם נחליט בכל זאת על מכונית אחת, סיכוי טוב שזה יהיה הג'אמפי (אם נוכל למצוא משהו טוב).

אשמח גם לקבל אינפורמציה לגבי הטרג'ט: עלויות אחזקה, אמינות, צריכת דלק. והאם עדיף בנזין או דיזל?

 

תודה.

פורסם
שי, כמה פעמים היית במוסך עם ג'מפי?

 

 

אלה המחירים לחלפים לטיפול 45 אלף ק"מ :

שמן מנוע 10W40 של ELF 4.5 ליטר 112.5 ש"ח

מסנן שמן מקורי 68 ש"ח

מסנן אויר 50 ש"ח

מסנן סולר מקורי 85 ש"ח

 

כל 15 אלף מחליפים שמן מנוע+פילטר שמן - עלה לי 300 ש"ח כולל עבודה ומע"מ.

 

נכון שכל 120 אלף חליפים טיימינג, אבל הטיפול הזה קיים בהמון רכבים ובתדירות יותר גבוהה.

צלחות בלימה ורפידות מקוריות באמת קצת יקר, אבל בגדר הסביר. יש גם תחליפי באיכות טובה.

 

רכב חיסכוני , הכוונה לצריכת הסולר. יחסית למשקל הרכב ומבנה (צורה של מקרר) הרכב אכן חיסכוני.

כשיילך לך הצינור התחתון או העליון של הטורבו,תשלם על חתיכת צינור גומי 1000 ש"ח,או משאבת סולר סכום אסטרונומי,הייתה לי גמפי מהעבודה,נכון אחלה אוטו אבל כשהיה חדש,אח"כ כמו כל סיטרואן מתרושש לך הכיס:cry:

×
×
  • תוכן חדש...