Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם..

יש לי תקציב של עד 20 גג 22-23 אלף שקל...

אני צעיר בן 23...אני רוצה אוטו..שלא יעשה הרבה בעיות...קראתי על הונדה שהיא טובה מבין המשומשות

אני מתבלבט בין ההונדות סיויק בשנים 93-96 ידניות בעיקר...

חבר אמר לי עזוב אותך הונדה הם כולם גמורות בשנים האלו

מה דעתכם.? פעם ראשונה אני קונה אוטו.

חשבתי על מאזדה אולי?? זה ריאלי? ב23 אלף שקל למצוא לאנטיס 323

?.

או על איזה אוטו הייתם ממליצים לי? אני לא כל כך בטוח לאיזה כיוון ללכת?

ועוד שאלה

מבחינת ביטוח.?? הונדה נחשבת יקרה??

פורסם

מבחינת ביטוח ההונדה לא נחשבת יקרה,היא נחשבת יקרה בצורה מוגזמת,אגב אני בן 18 וחצי בידיוק כמוך האוטו הראשון שלי היה סיויק שנמכרה אחרי שנה כי חיפשתי משהו עם קצת יותר כוח ויותר מפואר ובימים הקרובים כנראה שאקנה הונדה אקורד שנת 98.

אגב עם ההיצע הענק של ההונדות בשוק אומנם יהיה קשה למצוא אחת שמורה שעברה טיפולים בזמן ולא נפלה בידיים של צעיר שקרע אותה ועשה ממנה אוטו שטח והתייחס לבמפרים כמו לרמפות (או שזה רק אני ם.ם?).

בכל אופן אם לא תמצא סיויק שמורה,בדוק פיגו 306\206\סיאט-למרות שהשוק שלה באוטו מצב כמו הסיויק (מבחינת הצעירים שאוהבים אותה).

 

בהצלחה =)

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם
מבחינת ביטוח ההונדה לא נחשבת יקרה,היא נחשבת יקרה בצורה מוגזמת,אגב אני בן 18 וחצי בידיוק כמוך האוטו הראשון שלי היה סיויק שנמכרה אחרי שנה כי חיפשתי משהו עם קצת יותר כוח ויותר מפואר ובימים הקרובים כנראה שאקנה הונדה אקורד שנת 98.

אגב עם ההיצע הענק של ההונדות בשוק אומנם יהיה קשה למצוא אחת שמורה שעברה טיפולים בזמן ולא נפלה בידיים של צעיר שקרע אותה ועשה ממנה אוטו שטח והתייחס לבמפרים כמו לרמפות (או שזה רק אני ם.ם?).

בכל אופן אם לא תמצא סיויק שמורה,בדוק פיגו 306\206\סיאט-למרות שהשוק שלה באוטו מצב כמו הסיויק (מבחינת הצעירים שאוהבים אותה).

 

בהצלחה =)

 

מה זאת אומרת יקרה בצורה מוגזמת??

על כמה מדובר?. הפרש ?? מאוטו שלא נחשב מוגזם??

פורסם

קשה לומר,אבל אני יכול להגיד לך שהביטוח והתחזוקה של הונדה יקרים מאוד,במיוחד של הונדה סיויק בצורותיה הישנות (92-2000) שאהובות במיוחד על בני דודינו מהשטחים =) (כל סוכן ביטוח ישמח לפרט לך למה הביטוח של הסיויק בשנתונים האלו יקר,בזמנו שהייתה לי סיויק קיבלתי הרצאה מעניינת מאוד בנושא סוכן ביטוח של מנורה).

וההונדה יקרה בהשוואה לרכבים מתחרים בשנתונים דומים (אולי לא יותר מהגרמניות למינהן) אבל בהחלט יותר מכל טויטה,מאזדה ויפניות אחרות.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם

הבעיה העיקרית של ההונדה זה למצוא אחת שמורה, היתי ממצליץ לך לבדוק בכיוון האירופאיות (פיאט, סיטרואן וכו).

מבחינת ביטוח מקיף על הונדה יותר יקר מהאודי שלי , כנרעה שהם בפוטנציאל יותר גבוהה להיגנב :)

על הדרך שים לב שאם התקציב שלך זה 20 אז תחפש רכב ב15, לא לשכוח שיש הוצאות של ביטוח, ישור קו, יכול להיות שגם טסט.

אודי A4

דימה.

פורסם
הבעיה העיקרית של ההונדה זה למצוא אחת שמורה, היתי ממצליץ לך לבדוק בכיוון האירופאיות (פיאט, סיטרואן וכו).

מבחינת ביטוח מקיף על הונדה יותר יקר מהאודי שלי , כנרעה שהם בפוטנציאל יותר גבוהה להיגנב :)

על הדרך שים לב שאם התקציב שלך זה 20 אז תחפש רכב ב15, לא לשכוח שיש הוצאות של ביטוח, ישור קו, יכול להיות שגם טסט.

 

שווה בכלל לעשות ביטוח מקיף על רכבים בסכומים האלה???

לא נראה לי לפי מה ששמעתי...

מבחינת אמינות..תקלות..ההונדה שמעתי מאוד אמינה דווקא בשנים האלו...אם מסתכלים אחורה..אלו הדגמים הכי טובים שלהם..עם הכי קצת בעיות....

או שאני טועה???

פורסם

לגבי הביטוח זו החלטה שלך, לפי דעתי חייב לפחות צד ג , לגבי מקיף זה תלוי אם אתה רוצה לישון בשקט או לא, גם על 15K חבל.

מבחינת תקלות בשנים האלו אין הרבה העדפות למותג ספציפי, יותר חשוב עד כמה הרכב שמור, אם לדבר על הונדה אז היתי אומר שיש רק מינוסים.

ההונדה זה אחת האופציות היקרות אפילו לאומת שאר היפניות, בנוסף קשה למצוא רכב שמור.

אודי A4

דימה.

×
×
  • תוכן חדש...