Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

avz,

 

החוק קובע שלפני שאתה שם משהו על גג בנין משותף, אתה צריך לקבל הסכמת השכנים.

זה לפני בדיקת הענין מול הרשויות.

אם לא שמת לב, לפותח השירשור לא מפריע השימוש בגג, מפריע לו שהכבל עובר בחלון שלו.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שוחחתי עם הבנאדם, הוא לא מוכן לגעת. טוען שאם זה מפריע לי שאני אעשה מה שבראש שלי כי הוא קיבל אישור מהועד בית לשים.

הסברתי לו שהכבל דופק לי בחלון ולא מתאים לי וגם הורס את המראה מבחוץ, הוא אומר שאין לו זמן לגעת בזה ואם אני אגרום לו נזק לכבל הוא יגיש תביעה.

מה אתם אומרים?

להמשיך עם היפה או לעבור לדרך של תביעה?

פורסם

לעשות את הבנית על הקיר לא בא בחשבון כי ניסיתי לראות איך זה יראה ואזה גועל נפש, כבל עובר מחובר לקיר וזה כבלים עבים מה שהוא שם, הוא תריך להעביר את הצלחת לחלון שלו והוא לא מעוניין,

ToMeR אישתו לא הועד, רשמתי שהוא רק שאל את האישה שהיא בתפקיד ועד הבית(לא אישתו).

יש למי לפנות מבלי תביעה שיגרמו לו להעיבר את הצלחת?

תודה

פורסם

תדרוש מהועד לפנות אליו ולסדר המפגע.

האלטרנטיבה היא שאתה תפעל בדרכים החוקיות ואז הוא יאלץ להסיר את הצלחת לחלוטין.

הועד לא היה יכול לאשר דבר שכזה.

 

אם אתם חברים באגודה לתרבות הדיור, תוכל להתייעץ איתם.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

גבר מה הבעיה לעלות לגג,

ולהסיט את הכבל לפני שהוא יורד כמה סנטימטרים ימינה או שמאלה שלא יהיה קרוב לחלון שלך ?

אני בטוח שזה יותר מהיר וקצר מלתבוע או לדבר איתו ולחכות שיזיז את ה ת#$ שלו.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
תדרוש מהועד לפנות אליו ולסדר המפגע.

האלטרנטיבה היא שאתה תפעל בדרכים החוקיות ואז הוא יאלץ להסיר את הצלחת לחלוטין.

הועד לא היה יכול לאשר דבר שכזה.

 

אם אתם חברים באגודה לתרבות הדיור, תוכל להתייעץ איתם.

.

אנחנו לא חברים באגודה לתרבות הדיור

גבר מה הבעיה לעלות לגג,

ולהסיט את הכבל לפני שהוא יורד כמה סנטימטרים ימינה או שמאלה שלא יהיה קרוב לחלון שלך ?

אני בטוח שזה יותר מהיר וקצר מלתבוע או לדבר איתו ולחכות שיזיז את ה ת#$ שלו.

גם אם הכבל יוסט הוא עדיין יחזור כי זה נכנס לחדר שלו דרך החלון, אני לא מעוניין שיעבור הכבל על החלון או לידו זה הורס את המראה, ואנשים שואלים כשבאים לראות את הדירה שהיא למכירה.

יש עוד הצעות?

תודה

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עידכון, האדם טוען שהוא לא מוכן לשנות כלום, טוען שאין סיבה שהכבל יפריע לי כי הוא לא קשור אליי ועובר מחוץ לחלון ובגלל שזה מחוץ אז זה ציבורי.

הסברתי לו שזה מפריע לי וזה נמצא ליד החלון שלי וזה דופק, אני רוצה לעשות את זה איתו ביפה מבלי לערב צדדים נוספים, יחד עם זאת אם יהיה צורך אני אפנה לעורך דין כי לועד הבית אין זכות לאשר דבר כזה כל עוד זה לא החלון שלה ואין הסכמה של שכנים לשימוש בגג הציבורי.

הוא אומר שאני אעשה מה שבא לי הוא מכיר הרבה אנשים והתחיל לאיים שאם אני אגע בכבל הוא ידבר איתי אחרת.

סיימתי את השיחה בחיוך ואמרתי לו שצורה כזאת לא נראית לי וההפחדות שלו לא תורמות לשום דבר וברור שאחרי דבר כזה אני לא מתכוון לוותר.

מה אתם אומרים? הגשת תלונה במשטרה, יתן משהו?

או כדאי לפעול בדרכים אחרות?

תודה

פורסם

אוי נו באמת , מה מפריע לך אם הכבל עובר ליד החלון?

כמעט בכל בנין הכבלים של התשתית של הכבלים והלווין עוברים ליד החלונות (וגם של בזק בחלק גדול מהמקרים).

 

זה פשוט אחד המקרים שממש לא שווה לשבור את הראש על שטות כזו.

כמו שאמרו לך - תסגור איתו שתקבעו את הכבל וסגור פינה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
אוי נו באמת , מה מפריע לך אם הכבל עובר ליד החלון?

כמעט בכל בנין הכבלים של התשתית של הכבלים והלווין עוברים ליד החלונות (וגם של בזק בחלק גדול מהמקרים).

 

זה פשוט אחד המקרים שממש לא שווה לשבור את הראש על שטות כזו.

כמו שאמרו לך - תסגור איתו שתקבעו את הכבל וסגור פינה.

א. הכבל דופק בחלון.

ב. הדירה למכירה וזה הורס את המראה מבחוץ(תלוי מהגג עד לחלון שלו).

ג. הוא לא מוכן לסגור על כלוםמ ומאיים עליי אם אגע בכלל בכבל שלו.

פורסם

תסיט את הכבל ליד המשקוף,תקבע אותו עם מצמיד לקיר החיצוני(כמו שמעבירים כבלים בפנלים בבית) וזהו,עבודה של פחות מדקה ולא תראה את הכבל יותר.

פורסם

תשים בצמוד לכבל על אדן החלון, מקור אלקטרו מגנטי חזק- זה ישבש לו את השידורים והוא לא ידע מה לעשות. אחרי מספר נסיונות לתקן הוא יתיאש ואולי יסיר את כל ההתקנה או יעבור לחלון אחר.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
תשים בצמוד לכבל על אדן החלון, מקור אלקטרו מגנטי חזק- זה ישבש לו את השידורים והוא לא ידע מה לעשות. אחרי מספר נסיונות לתקן הוא יתיאש ואולי יסיר את כל ההתקנה או יעבור לחלון אחר.

.

בדקתי את האופתיות, לא משנה איך מצמידים זה נראה צוועה והורס את המראה.

אני אלך אליו שוב לשיחה, אם לא יעזור אני אאסוף חתימות מדיירי הבניין ואז הוא יאלץ להסיר.

אנשים מתלוננים תמיד שמפריע להם המראה של הכבל, אלה שבאים לראות את הדירה, שמכעתי תגובה חחח שנראה כאילו מוצמדת ערכת חבלה לקיר חחח, הכי מקורי היה אוזניות ענקיות בין החלון שלו לגג:)

פורסם

שימוש בגג ציבורי למטרה פרטית מחייבת כינוס דיירי הבית והצבעה של כל הדיירים, הוא צריך להשיג רוב על מנת לבצע את ההתקנה.

 

ועד הבית אינו מוסמך לקבל החלטות מעין אילו על דעת עצמו.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 


×
×
  • תוכן חדש...