Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

היום חיכתי לחברה שלי בחניה של כחול לבן, הייתי שם 3 ד'ק רק כדי לאסוף אותה ולנסוע .

היה לצידי גי'פ גדול שחנה גם הוא בכחול לבן(שבעליו לא היו ברכב) ,פתאום צץ פקח והוציא את הסלולרי שלו וצילם את המספר של הג'יפ שעמד לידי,אני בתגובה ישר התנעתי אז הוא עשה מין תנועה של "חכה חכה אתה הבא בתור" יש לציין שכל הזמן הייתי ברכב ולא יצאתי ! הייתי ל3 דק' ואז חברה שלי באה ועפנו משם.

השאלות שלי כאלו:

מזה אומר בכלל מדרכה של כחול לבן?

האם יש מצב שהוא צילם את המספר שלי ואחכ הוא ישלח לי בדואר ?

חבר שלי אמר לי כל עוד שאתה באוטו הוא לא יכול לתת לך דוח זה נכון?

פורסם

לדעתי, אתה יכול לישון בשקט.

הפקח צילם את הג'יפ והמשיך לרשום דו"ח (לג'יפ).

לך הוא סימן להתחיל לנסוע. לא התווכחת - נסעת - לא תקבל שום דבר.

בעיקרון, על הפקח להצמיד את הדו"ח לחלון הרכב ולא למסור לנהג.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
השאלות שלי כאלו:

מזה אומר בכלל מדרכה של כחול לבן? כחול ולבן זה כדי שתדע שאתה חונה במדינת ישראל * .

האם יש מצב שהוא צילם את המספר שלי ואחכ הוא ישלח לי בדואר ? זה לא מקובל, אם כי תאורטית זה ניתן. יחד עם זאת, אם פקח החל ברישום ידני של דו"ח, גם אם נסעת מהמקום, הדו"ח אמור להגיע אחריך בדואר. במסופים ממוחשבים, כל עוד הפקח בשלב הזנת נתונים, הוא יכול לבטל הפעולה.

חבר שלי אמר לי כל עוד שאתה באוטו הוא לא יכול לתת לך דוח זה נכון? לא נכון: פקח יכול לתת דו"ח גם כשאתה יושב ברכב.

* אני מופתע משאלות בסיסיות של נהגים בעלי רשיון נהיגה (או שאולי בעצם אין לך רישיון ואז הכל ברור).

לא לדעת מה אומר סימון כחול-לבן, זה כמו לא לדעת מה אומר סימון אדום-לבן. אני לא אתפלא אם תשאל מה זה רמזור צהוב מהבהב.

אם עדיין אתה לא יודע מה אומר סימון כחול לבן, אני אשלח אותך לעיין בלוח התמרורים ועל הדרך תשנן לעצמך עוד תמרורים.

http://www.mot.gov.il/wps/pdf/HE_TRAFFIC_PLANNING/tamrurim.pdf

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
לדעתי, אתה יכול לישון בשקט.

הפקח צילם את הג'יפ והמשיך לרשום דו"ח (לג'יפ).

לך הוא סימן להתחיל לנסוע. לא התווכחת - נסעת - לא תקבל שום דבר.

בעיקרון, על הפקח להצמיד את הדו"ח לחלון הרכב ולא למסור לנהג.

 

לא ראיתי אותו מוציא פנקס או משו,הוא פשוט צילם את הגי'פ,והוא לא סימן לי להתחיל ליסוע הוא פשוט אמר ועשה תנועה של יענו" אתה הבא בתור אתה גם תשלם",אתה בטוח שחובה להצמיד לחלון את הדו"ח? ויש מצב בגלל "שברחתי" הוא צילם את המספר והוא ישלח לי את הדו"ח בדואר?עושים כאלה דברים בכלל?

 

תודה על התשובה בכל זאת,נחכה לעוד אנשים.

פורסם

עובדה - מה שהוא אמר וסימן, גרם לך להתחיל בנסיעה.

באמת, לא חסרים לפקח את אלה, שמשאירים את הרכבים שלהם בלי לשלם\בניגוד לתמרורים.

הוא לא צריך לצלם רכבים בנסיעה, לרשום דו"ח ולזרוק את החלק המיועד לבעל הרכב, כדי שהדו"ח יגיע בדואר- כל זה כדי למלא מכסה יומית.

אבל תאורטית הכל יכול להיות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אתה יכול לישון בשקט. בד"כ הם לא נותנים דו"ח לאדם שיושב בתוך הרכב, בטח שלא בכחול לבן, וביחוד אם הוא עוזב את המקום.

פורסם

אם במקרה (הזוי לחלוטין) כן תקבל דו"ח- תבקש להשפט.

 

אין שום מצב שתקבל דו"ח כשאתה יושב ברכב.

ואם חיפשת את האיזי-פארק?

או גרדת כרטיס חניה מהדור הישן?

או שאתה סתם נוהג לגרבץ במשך שלוש דקות ושלושים וחמש שניות לפני כל פעם שאתה יוצא מהרכב?

 

עדיין לא עברת את העבירה - להחנות בלי לשלם דמי חניה. פשוט כי עוד לא חנית.

אל תדאג. הפקח לא יכנס לסרט הזה. יש לו מספיק כאלה ששמים פס וחונים בלי תו, באדום לבן ועל המדרכה.

 

סתם הפחיד אותך כי ראה שאתה צעיר ולחוץ.:lol:

נתקו

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
שלום לכולם.

היום חיכתי לחברה שלי בחניה של כחול לבן, הייתי שם 3 ד'ק רק כדי לאסוף אותה ולנסוע .

היה לצידי גי'פ גדול שחנה גם הוא בכחול לבן(שבעליו לא היו ברכב) ,פתאום צץ פקח והוציא את הסלולרי שלו וצילם את המספר של הג'יפ שעמד לידי,אני בתגובה ישר התנעתי אז הוא עשה מין תנועה של "חכה חכה אתה הבא בתור" יש לציין שכל הזמן הייתי ברכב ולא יצאתי ! הייתי ל3 דק' ואז חברה שלי באה ועפנו משם.

השאלות שלי כאלו:

מזה אומר בכלל מדרכה של כחול לבן?

האם יש מצב שהוא צילם את המספר שלי ואחכ הוא ישלח לי בדואר ?

חבר שלי אמר לי כל עוד שאתה באוטו הוא לא יכול לתת לך דוח זה נכון?

לא ניתן לרשום דוח לאדם ברכב בכחול לבן

החוק אומר שמדובר במקום חניה בתשלום

אתה לא חונה אתה עוצר, וזה בחינם כמה שידוע לי :)

פורסם

עתיד,

 

מדבריך אני מבין, שאם אני עוצר בכחול-לבן ונשאר לישון ברכב במשך 4 שעות, זה עדיין לא יחשב כחניה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

מאחר ומדובר בחוקי עזר עירוניים, הניסוח שונה מעיריה לעיריה, אבל אל תמהרו כ"כ לקבוע שהבחור זכאי.

רוב העיריות קובעות שיש להפעיל אמצעי תשלום על החניה מיד עם העמדת הרכב,ללא צלות האם הנהג בתוכו.

אבל במבחן משפטי יעמוד גם מבחן ההגיון- הבחור עמד 3 דקות (ולא ישן באוטו 4 שעות) זה זמן שעדיין בתחום הסביר להתארגנות ולהפעלת אמצעי תשלום עבור החניה.

 

נתקו

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אני גר בכפר סבא והיא ברעננה ואין לי איזי פארק ,וגם לא מדבקת תושב רעננה ,ודבר שני הפקח לא יודע שהייתי 3 ד'ק שמה הוא פשוט בא אחרי ששמתי את הרכב.אולי הוא חושב שהייתי יותר זמן.

בכל אופן כדי להיות בטוח יש צורך להתקשר לערייה כדי לברר אם אכן הגיע דוח?ואם באמת הוא שולח בדדואר כמה זמן זה מגיע?

 

תודה רבה לעונים.

פורסם

לוקו, אתה משקיע בזה יותר מידי אנרגיה. אל תתקשר לעיריה, כי גם אם הוא רשם דו"ח הוא עדיין לא מופיע במחשב (וחוץ מזה שהפקידה שתענה לך ותשמע את הסיפור תצחק הרבה על חשבונך).

 

אגב-אולי גם זה לא ידוע לך ובגלל זה אתה לחוץ- לא מדובר בדו"ח משטרתי או תעבורתי. תשלום אגרת חניה זה חוק עזר עירוני (כמו לא להרעיש בין שתיים לארבע , למשל) ולא חוק תעבורה כך שאין פה עניין של "הכתמת הגליון התעבורתי שלך". כולה מאה שקל במקרה שבאמת עברת עבירה.

 

ולא עברת.

אם הוא לא יכול להוכיח שעמדת שם זמן רב, אז מבחינת החוק לא עמדת שם בכלל. הוא זה שצריך להציג הוכחות. יש לו תמונה? יופי. מה מצולם בה? שאתה נוסע? אז איפה פה עבירת החניה? שאתה יושב באוטו? מצויין. תטען שהתארגנת לצאת והוא סתם מתעמר.

 

כל זאת במידה ויגיע דו"ח. (ולא יגיע. צא מהסרט)

ואז אתה כותב מכתב מנומס לעיריה בזו הלשון:

 

לכבוד

מחלקת החניה עיריית כפר סבא

הנדון דוח מס' XXXXX מיום XXXXXX שנשלח אלי.

 

א/ג. נ

מאחר ולא זכור לי שרכבי חנה בתאריך זה במקום הנ"ל אבקשכם לשלוח אלי את התמונות המתעדות את העבירה.

במידה ולא ישלחו אלי התמונות אני שומר לעצמי את הזכות לבקש להישפט על העבירה לכאורה בבית המשפט לעיניינים עירוניים שבתחומכם.

 

בכבוד רב

לוקו

 

בד"כ בשלב זה העיריה תשלח לך מכתב חזרה בו היא מודיעה לך שהדו"ח מבוטל. (כמובן במידה שאין לה תמונות שלך חונה שם עם אבק על הווישרים:-P )

אם הם מתעקשים, אז מגיעים למשפט. הם יצטרכו להביא את הפקח והוא יצטרך להסביר מה בדיוק היה שם.

זה יקח בערך שנתיים להגיע למעמד הזה. הפקח כבר מזמן לא יהיה מועסק בעירייה, ואתה תאמר לשופט שלא היית מבזבז את זמנו של בית המשפט לולא היית משוכנע לחלוטין שלא עברת את העבירה. הוכחות שכן לא יהיו להם, והרווחת מאה שקל...

 

דו"ח חניה מגיע בדואר אחרי חודשיים-שלושה.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
אם הוא לא יכול להוכיח שעמדת שם זמן רב, אז מבחינת החוק לא עמדת שם בכלל.

תנסה לעמוד 2 דקות מול בנין עיריית ת"א, על אבן-גבירול.

לוקח 10 שניות שפקח מבקש ממך לזוז, עוד 10 שניות שהוא מאיים עליך בדו"ח, וכשהוא רואה שאתה באמת לא זז, הוא מתחיל לרשום לך דו"ח עוד כשאתה ברכב וספק אם בכלל הספקת לכבות מנוע.

מול בנין העיריה עומדים קבוע 2 פקחים שזה תפקידם.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

זה בדיוק מה שכתבתי (בהודעה 11) . אבל כמו שאמרת גם אתה- הוא ב99.999% מהמקרים יבקש ממך לזוז לפחות פעם אחת לפני שיתחיל לרשום דו"ח.

 

סיבה נוספת שזה שונה מאד-שם מדובר על אדום לבן ואסור עצירה מוחלט (אבן גבירול הוא ציר תנועה מהיר- וזה באמת מפריע מאד).

פה מדובר על כחול לבן. כל עוד הנהג ברכב, זה סביר שהוא מתארגן לתשלום וליציאה מהרכב.

 

אני מקווה שכל מי שחוסם את אבן גבירול באמת יחטוף. ולא מאה שקל.

תחנה (כמוני) בחניון גן העיר תמורת דמי כופר מטורפים של 35 ש' שעה ואל תפריע.

 

נתקו

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

×
×
  • תוכן חדש...