Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש איזשהו חוק שאומר שאסור להסיע נוסעים באוטובוס בן 20 שנה ומעלה (מסיבות בטיחותיות כביכול).

זו הסיבה כנראה שהאוטובוסים שאגד ודן מוכרות מורדים מהכביש לצמיתות.

כמוכן, זו הסיבה שהיום אתה יכול לקנות מכל מיני חברות מרצדס 303 מתחילת שנות ה80 במחירים מצחיקים, נשארו להם רק שנה-שנתיים לשימוש.

אם היה לי כסף ומקום כבר מזמן היה לי בבית 303 שיהפוך לאוטובוס אספנות, זה ה-אוטובוס.

 

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם היה לי כסף ומקום כבר מזמן היה לי בבית 303 שיהפוך לאוטובוס אספנות, זה ה-אוטובוס.

 

דניאל.

 

 

4X4 טורבו ? :lol:

עדי גולדנברג 13399

פורסם
יש איזשהו חוק שאומר שאסור להסיע נוסעים באוטובוס בן 20 שנה ומעלה

 

מתוך אתר משרד התחבורה:

 

לא יינתן ולא יחודש רשיון רכב לסוגי הרכב הבאים:

  • לרכב באובדן גמור
  • למונית - בתום שתים עשרה שנים משנת ייצורה
  • לרכב נוסעים פרטי או רכב פרטי דו שימושי המשמש להוראת נהיגה - בתום עשר שנים משנת ייצורו
  • לרכב חילוץ שמשקלו המותר עד 16,000 ק"ג - בתום תשע עשרה שנים משנת ייצורו
  • לאוטובוס ולטיולית - בתום עשרים שנים משנת ייצורם
  • לאופנוע להגשת עזרה ראשונה - בתום שבע שנים משנת ייצורו

לזה תוסיף שאוטובוס מוגדר כ"רכב מיושן" כבר אחרי 15 שנה ולכן מחוייב בטסט פעמיים בשנה. זאת הנקודה שבה יש אינטרס לחברות להתחיל להתפטר מכלים ישנים.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אוטובוסים אינם מורדים מהכביש לצמיתות.

פשוט לא מחדשים להם את הרישוי ואפשר להעלות אותם לכביש כאשר הם מגיעים לאספנות.

כיום לא ניתן להשיג מחברות האוטובוסים אוטובוסים מתחילת שנות השמונים.

האוטובוסים הישנים ביותר הם מתחילת שנות התישעים, וגם הם נעלמים.

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

לכמה חברות פרטיות יש עדיין 303, בעיקר אצל חברות שמסיעות חרדים.

ישנם 303 שהורכבו בארץ ו303 שהגיעו מורכבים מגרמניה. יש כל מיני הבדלים בינהם אבל הכי קל לזהות לפי הקו שבין הגג לחלונות.

באלה שהורכבו בגרמניה החלונות בחלקם העליון מתעגלים לגג ובאלה שהורכבו בארץ הקו הוא ריבועי. (מכוער).

ה303 שהורכבו בגרמניה מאוד נדירים בארץ, אני מכיר אחד ששייך לחברה חרדית בצפון מזרח ירושלים ועוד אחד נטוש בדרום תל אביב.

זה 303 שהורכב בארץ

4092081_0303_B.JPG

וזה 303 מגרמניה

4091980_0303_B.JPG

 

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

פורסם
לכמה חברות פרטיות יש עדיין 303, בעיקר אצל חברות שמסיעות חרדים.

ישנם 303 שהורכבו בארץ ו303 שהגיעו מורכבים מגרמניה. יש כל מיני הבדלים בינהם אבל הכי קל לזהות לפי הקו שבין הגג לחלונות.

באלה שהורכבו בגרמניה החלונות בחלקם העליון מתעגלים לגג ובאלה שהורכבו בארץ הקו הוא ריבועי. (מכוער).

ה303 שהורכבו בגרמניה מאוד נדירים בארץ, אני מכיר אחד ששייך לחברה חרדית בצפון מזרח ירושלים ועוד אחד נטוש בדרום תל אביב.

זה 303 שהורכב בארץ

4092081_0303_B.JPG

וזה 303 מגרמניה

4091980_0303_B.JPG

 

דניאל.

רוב ה 303 שנשארו הם פליטים של אגד והם מתחילת שנות ה 90

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

ויש עדיין כמה, שמסתובבים בהסעות. כולל ה"גרמניים". יותר מזה- עד לפני יחסית לא מזמן ריתי אחד שנת 88 שעדיין עבד- לא יודע, באיזו קומבינה, אבל עכשיו אני כבר לא רואה אותו...

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

אוי, קראתי את מה שכתבתי קודם וכנראה שאני עדיין בשנת 2000. אני מסרב להאמין שאנחנו כבר ב2010 ושנות ה80 היו לפני 30 שנה.

מה שאומר באמת שאפשר להשיג בזול אוטובוס מתחילת שנות ה90, שזה דיי גועל נפש.

להערכתי האוטובוסים הכי נפוצים מהתקופה הזאת בארץ זה Volvo B10B שזה ממש מגעיל.

אם מישהו יצליח להשיג מרצדס 404 על מרכב נחמד (וונהול נגיד) זה יכול להיות בובה של אוטובוס, הם גם מאוד חזקים.

 

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

פורסם
לכמה חברות פרטיות יש עדיין 303, בעיקר אצל חברות שמסיעות חרדים.

ישנם 303 שהורכבו בארץ ו303 שהגיעו מורכבים מגרמניה. יש כל מיני הבדלים בינהם אבל הכי קל לזהות לפי הקו שבין הגג לחלונות.

באלה שהורכבו בגרמניה החלונות בחלקם העליון מתעגלים לגג ובאלה שהורכבו בארץ הקו הוא ריבועי. (מכוער).

ה303 שהורכבו בגרמניה מאוד נדירים בארץ, אני מכיר אחד ששייך לחברה חרדית בצפון מזרח ירושלים ועוד אחד נטוש בדרום תל אביב.

זה 303 שהורכב בארץ

4092081_0303_B.JPG

וזה 303 מגרמניה

4091980_0303_B.JPG

 

דניאל.

הגרמני הרבה יותר יפה וקלאסי

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

המרצדס פשוט מדהים ביופי לו, אני חושב שגם היום הוא ניראה חדיש.

 

שאלה,

למה המנועים של האוטובוסים רועשים יותר ממשאיות ?

כמי שגר על כביש ראשי בעיר, רעש האוטובוסים בלתי נסבל לעומת המשאיות.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם
אני רוצה לבדוק היכן אני יכול להשיג אוטובוס גרוטאה לא פעיל ולנייח אותו?

 

תודה,

דניאל.

 

יש לי אוטובוס 1999 מאן למכרה

פורסם

אם לא תמצא אני מציע לך לחפש קראוון במושבים ששימש למגורי תאילנדים . הרבה הפסיקו עם החקלאות והמבנה סתם תופס מקום .

אפשר למצוא בזול . נכון שאוטובוס נראה יותר "אמריקאי " כזה ו "מגניב " כזה אבל קראוון כזה הוא הרבה יותר נוח .


×
×
  • תוכן חדש...