Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

 

קצר ולעניין:

האם קיים, עוד רכב באותו התקציב. ( אלף90) אשר יתן לי תמורה רבה יותר?, בפרמטרים הבאים:

כוח,נוחות, כיף גם בפניות, ולא רק בקו ישר,בטיחות,איבזור.

 

 

נ.ב

כניראה שאני צריך חיזוק, בשביל לקנות את הסיאט איביזה.אשמח לקבל משוב מבעלי סיאט איביזה מנוע 1.6 DSG

 

תודה רבה.

פורסם

אני לאחר חיפוש, אך רוב תוצאות החיפוש הם על המבצע של סיאט,וחלק נכבד הם לפני שהרכב הושק רשמית. אשמח לקבל תשובות והמלצות ,המתאימות להיום. + חוודת דעת מבעלי רכב דומה. תודה רבה והמשך יום טוב.

פורסם

אתיחס בקצרה לאיביזה 1.6 DSG

מדובר בסופר מיני מודרנית, מהמובילות בקטגוריה. שיפור עצום לעומת הדגם הקודם.

בעד- עיצוב חיצוני, גיר DSG,מנוע בעל אמינות מוכחת, נוחות נסיעה ותפעול, חסכונית .יושבת על פלטפורמה משותפת לסקודה פאביה ולפולו החדשה, תמורה טובה לכסף.

נגד- מנוע 1.6 מיושן קצת מרעיש ,גיר DSG 7 הילוכים לעיתים זה מעט מרגיז שמתבצעת החלפה בתדירות גבוהה. רמת גימור REFERENCE קצת פשוטה.

 

דובר המון אבל המון על האיביזה בגירסת 3 דלתות (מנוע 1.4) , חבל לפתוח עוד שרשור.

תבצע נהיגת מבחן ותחליט, במבחני דרכים בארץ ובחו"ל הרכב מקבל חוות דעת טובות מאוד.

 

אורן

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם

ממליץ בחום.

 

אם יש לך קצת סבלנות לחכות, נראה לי שבתוך מס' חודשים ישווקו איביזה עם מנוע קטן יותר כגון 1.2 טי.אס.איי. או 1.4 טי.אס.איי - חזק משמעותית מה- 1.6 המיושן.

 

אבל בכל מקרה, גם בגרסת 1.6 - אתה תיהנה.

 

 

בהצלחה

פורסם
ממליץ בחום.

 

אם יש לך קצת סבלנות לחכות, נראה לי שבתוך מס' חודשים ישווקו איביזה עם מנוע קטן יותר כגון 1.2 טי.אס.איי. או 1.4 טי.אס.איי - חזק משמעותית מה- 1.6 המיושן.

 

אבל בכל מקרה, גם בגרסת 1.6 - אתה תיהנה.

 

 

בהצלחה

 

אני חייב לדעת מאיפה אתם מנפיצים כל פעם את השמועה הזאת שתוך מספר חודשים ישווקו את הרכב עם TSI? גם בתוכניות של סיאט שהודלפו לא דובר על זה בכלל. אשמח לקבל ממך או ממישהו אחר בפורום איזשהו פרסום שראיתם בנושא.

 

ולשאלת פותח הנושא- אני בעלים של איביזה SC 1.6 DSG כבר חצי שנה ומאוד מרוצה.

בגימור ספורט הרכב מגיע מאובזר מא' ועד ת'. חוץ מלשדרג את הרמקולים ברכב לא יכולתי להוסיף דבר.

הרכב חסכוני מאוד (1 ל12 בנהיגה עירונית בעיקר). אחיזה מעולה והתנהגות מצוינת על הכביש.

 

החסרונות- בתור אחד שעבר ממכונית יפנית למכונית אירופאית אז אפשר להגיד שמרגישים את ההבדלים בתאוצה של הרכב. אני לא יודע אם זאת פונקציה של משקל גדול יותר או מה אבל יש הבדל.

המנוע קצת רועש אבל ברמה סבילה בהחלט.

מבחינת נוחות הנסיעה- הצמיגים הרחבים בהחלט מורידים ממימד הנוחות.

 

הDSG תיבה מעולה, אם אתה מעוניין בטיפה יותר כח אז מצב ספורט בתיבת הילוכים בהחלט יתן לך את זה.

 

אם יש לך עוד שאלות אז תרגיש חופשי.

פורסם

מנוע 1.2TSI ישווק באיביזה ST (דגם הסטיישן) החל מספטמבר 2010, כרגע אין תאריך יעד לדגמי ה-3/5 דלתות.

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם

אני עם האיביזה שלי מתחילת ינואר, 1.6, 5 דלתות, DSG7 ברמת גימור סטיילנס - בלי גג שמש ומערכת, חישוקי "15, הגה וידית הילוכים בלי עור. אני מרוצה מאוד מהאוטו ומבסוט מהבחירה שעשיתי, למעט שני דברים שמפריעים לי: אין שעון חום מנוע (אני בטראומה מרכבים קודמים), יש רק שתי דוושות - מתגעגע לידני (שלום בית זה דבר חשוב...).

בנוגע לטי.אס.איי - 1.4TSI משווק כבר היום בגרסאות הספורטיביות, את ה-FR אפשר להשיג גם בגרסת 5 דלתות. לגבי ה-1.2, קונצרן פוקלסווגן מייעד את המנוע הזה להחלפת ה-1.6 המזדקן. זה קורה באוקטביה, זה קורה בפולו ובסופו של דבר זה יקרה גם באיביזה. אחד מסוכני המכירות בהרצליה אמר לי שלפי מה שהם יודעים, איביזות עם המנוע הזה יגיעו לקראת סוף 2010, זה לא נראה לי לא הגיוני.

פורסם

שלום רב

אני חדש בפורום

גם אני בעקבות המבצע של סיאט הזמנתי לפני מספר ימים את הסיאט ספורט קופה שמוצעת במבצע - בצבע לבן.

יש לי מספר שאלות ואודה למי שיוכל להשיב עליהן:

 

1. האם האוטו "סוחב" בעליות כמו שצריך עם מזגן?

2. האם מישהו רכש מערכת מולטימדיה ופנסי קסנון? (עפ"י הידוע לי רמת האיבזור SPORT מוצעת עם פנסי בי-קסנון. אודה למי שיוכל להבהיר את הנושא הזה.)

3. למי שכבר קיבל את האוטו או נסע נסיעת מבחן - איך מנגון ה-HEEL HOLD? האם באמת אין צורך ב"זינוק בעליה" (כלומר אין התדרדרות של הרכב בעליות)

 

תודה למי שיעזור.

 

יום טוב

פורסם
שלום רב

אני חדש בפורום

גם אני בעקבות המבצע של סיאט הזמנתי לפני מספר ימים את הסיאט ספורט קופה שמוצעת במבצע - בצבע לבן.

יש לי מספר שאלות ואודה למי שיוכל להשיב עליהן:

 

1. האם האוטו "סוחב" בעליות כמו שצריך עם מזגן?

2. האם מישהו רכש מערכת מולטימדיה ופנסי קסנון? (עפ"י הידוע לי רמת האיבזור SPORT מוצעת עם פנסי בי-קסנון. אודה למי שיוכל להבהיר את הנושא הזה.)

3. למי שכבר קיבל את האוטו או נסע נסיעת מבחן - איך מנגון ה-HEEL HOLD? האם באמת אין צורך ב"זינוק בעליה" (כלומר אין התדרדרות של הרכב בעליות)

 

תודה למי שיעזור.

 

יום טוב

 

1) סוחב

2) אני קיבלתי את המערכת מולטימדיה מתנה עם הקניה של הרכב ולפי מה שהבנתי מצ'מפיון- פנסי קסנון צריך להזמין במיוחד אז זה אומר שצריך לחכות גם איזה 4 חודשים וזה עולה איזה 7000 שקל.

3) מערכת ההיל הולד מגיעה רק עם DSG אז אני לא מבין למה שתצטרך לעשות זינוק בעליה אם זה לא ידני? ולשאלתך- אז כן. המערכת עובדת בדיוק כמו שאומרים. החסרון היחיד שלה שהיא עובדת גם לא בעליות, כלומר, אם אתה בא לחנות וצריך ככה לנסוע ממש בקטנה אחורה אז זה מעצבן כי צריך לחכות כל פעם 2 שניות עד שהאוטו מתחיל לזוז אבל באיזשהו שלב אתה כבר תתרגל ותדע איך לתפעל את זה בעצמך. ואם אתה רוצה לבטל את המערכת אז אי אפשר.

פורסם
1) סוחב

2) אני קיבלתי את המערכת מולטימדיה מתנה עם הקניה של הרכב ולפי מה שהבנתי מצ'מפיון- פנסי קסנון צריך להזמין במיוחד אז זה אומר שצריך לחכות גם איזה 4 חודשים וזה עולה איזה 7000 שקל.

אתה אומר שקיבלת את המערכת מולטימדיה שלך במתנה? עם הקניה של הרכב? חביבי זה לא נשמע לי הגיוני

אני מדבר על הרכב 1.4 SC שהוצע במבצע של 88.800 אני חושב שאתה מתבלבל.. :\

3) מערכת ההיל הולד מגיעה רק עם DSG אז אני לא מבין למה שתצטרך לעשות זינוק בעליה אם זה לא ידני?(לא הבנתי.. אחי האוטו ידני והבנתי שבגירסא הידנית שמוצעת במבצע 1.4 יש מנגנון HEEL HOLD אז למה אתה אומר שהיא מגיעה רק עם DSG????)ולשאלתך- אז כן. המערכת עובדת בדיוק כמו שאומרים. החסרון היחיד שלה שהיא עובדת גם לא בעליות, כלומר, אם אתה בא לחנות וצריך ככה לנסוע ממש בקטנה אחורה אז זה מעצבן כי צריך לחכות כל פעם 2 שניות עד שהאוטו מתחיל לזוז אבל באיזשהו שלב אתה כבר תתרגל ותדע איך לתפעל את זה בעצמך. ואם אתה רוצה לבטל את המערכת אז אי אפשר.

 

 

התשובות שלי באדום. מבקש את התייחסותך

פורסם
התשובות שלי באדום. מבקש את התייחסותך

 

אני לא מתבלבל, כנראה שאתה התבלבלת כי כתבתי כמה הודעות קודם שיש לי 1.6 DSG.

לא יודע מה המבצע של ה88 אלף כולל כי אני לא לקחתי חלק במבצע הזה אז אין לי תשובות לגבי זה.

 

ולמיטב ידיעתי ההיל הולד הזה מגיע עם הDSG אבל אני מציע שתבדוק את זה איתם.

פורסם

hill hold היא חלק ממערכת ה-ESP, גם בגיר ידני וגם ב-DSG,

המערכת מחזיקה "מחזיקה" את הברקס לחוץ למשך 2 שניות.

 

אורן

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם

HILL HOLD מגיע בהחלט גם בדגמיי 1400 סמ"ק ידניים!!

גם במפרט של רכב המבצע זה צוין, ואפילו ברכב ההדגמה - 1400 5 דלתות (לא דגם ספורט) ידנית הייתה מערכת HILL HOLD.

בעלייה היא פשוט מחזיקה את הבלם עוד כשתי שניות נוספות ומונעת דרדור לאחור.

הדבר היחיד שלא ניסיתי, זה לבדוק האם גם בנסיעה לאחור בעלייה זה עובד.

מישהו יכול לשפוך אור על פעולת המערכת הנ"ל בנסיעה לאחור בעלייה ?

×
×
  • תוכן חדש...