Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חבר'ה קצת חיפשתי באינרנט וראיתי שרוב הפיתרונות עולים קרוב ל 700 שקל

עכשיו חשבתי לעצמי קצת וראיתי שיש נגני MP3 לרכב ב 150 שקל עכשיו אני רוצה להבין אם אפשר לשלב את הנגן הזה עם הנגן המקורי ברכב כלומר 2 נגנים ברכב אחד וברגע שאני ילחץ על כפתור ה MEDIA זה יעביר לי לנגן.. לגבי איך שזה יראה אני מאמין שאפשר להכניס תרדיו לתא כפפות או משהו בסגנון.. האם זה אפשרי?

פורסם

גם אני עם אותה שאלה.

עד עכשיו לא הייתה תשובה.

למי שיש תשובה, האם ניתן להוסיף חיבור aux למערכת הקיימת במאזדה mx5 מבלי לקנות מערכת חדשה.

פורסם

הנגנים "הפשוטים" יוציאו איכות סאונד בהתאם, אם רוצים לחבר נגן חיצוני מומלץ לחבר לנגן איכותי.

כמו במשפט הזול הוא היקר , אתה תקנה נגן ב 150 ולבסוף תקנה גם את המתאם ב700, אז תחסוך לעצמך קניה מיותרת

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

פורסם
שלום חבר'ה קצת חיפשתי באינרנט וראיתי שרוב הפיתרונות עולים קרוב ל 700 שקל

עכשיו חשבתי לעצמי קצת וראיתי שיש נגני MP3 לרכב ב 150 שקל עכשיו אני רוצה להבין אם אפשר לשלב את הנגן הזה עם הנגן המקורי ברכב כלומר 2 נגנים ברכב אחד וברגע שאני ילחץ על כפתור ה MEDIA זה יעביר לי לנגן.. לגבי איך שזה יראה אני מאמין שאפשר להכניס תרדיו לתא כפפות או משהו בסגנון.. האם זה אפשרי?

 

מה שאתה מציע זה פתרון קומבינה לא איכותי ולא מומלץ,גם אותם נגנים ב -700 שח לא יתנו לך איכות ראויה

פתרון איכותי במחיר מינימאלי יהיה החלפת הרדיודיסק OEM ברדיודיסק אפטרמארקט עם AUX :

 

תצתרך מסגרת רדיו:

http://www.alexsander.co.il/product.aspx?p_id=9292

ורדיודיסק במחיר מינימאלי עם AUX:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=678932

פורסם

אני עדין לא מבין מה הבעיה

תחשבו על זה ככה

שקונים תוסף לרכב של יציאת AUX אני לא מצליח להבין למה הוא צריך לעלות כל כך הרבה כסף ..

ורציתי לדעתי עם כל רדיו דיסק חיצוני יעשה תעבודה .

וגם לדעת אם זה בכלל פרקטי כלומר לחבר 2 מערכות לרכב אחד שבלחיצה על כפתור MEDIA ברכב שמפעילה בעיקרון את ה AUX תיקח תסאונד מהרידוסיק לא שאלתי לאיכות זה לא מה שמעניין אותי כרגע..

פורסם

אתה בטח מתכוון לפריט הזה , זהו מתאם AUX למאדה 3 אם אופציה לחיבור של שני התקנים לכניסת שמע לרדיו המקורי ,

משתמשים בו בדרך כלל שמתקינים DVD בתא הכפפות אבל אפשר להתקין כל מכשיר שתרצה ,

23042010175.jpg

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

פורסם

לא מובן לי בכלל למה להשקיע בבלגאן כזה?

למה לריב עם האוטו ולנסות לחבר אליו כל כך הרבה מתאמים ובלגאן?

למה לחבר אליו עוד רדיו בנוסף לרדיו המקורי?

 

לא מעוניין להשקיע כסף? לא תקבל גם תמורה (ואני מקווה שזה ברור לך)

תחליף את המערכת המובנית בHU רגיל מכל חברה שהיא וזהו.

ככה לא תצטרך שום מתאם, ושום מקום לשים נגן ולא יודע מה עוד.

אולי איזה מתאם פלסטיק בשביל המתקון למערכת עצמה, שאני מאמין שלא יעלה הרבה.

הפיתרון מאוד פשוט, ובהתאם לתקציב שלך תקנה מערכת שתתאים לך- כנס לזאפ ותראה במה אתה מוכן להשקיע.

 

בהצלחה.

רותם.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אני גם מחפש דרך פשוטה לשמוע MP3 במאזדה. איכות הסאונד לא קריטית (אני שומע בעיקר ספרי אודיו), ואני מחפש את הדרך הזולה ביותר לחבר מערכת סטנדרטית (bluetooth, aux) למאזדה בלי שום נזק בלתי הפיך.

 

מישהו יכול לתת לי קישורים מתאימים?

פורסם

לפני שנתיים מצאתי כזה מתאם בEBAY.

עובד מעולה עם מזדה 5/3/MX.

 

עכשיו אני מוכר אותו כי החלפתי רכב.

למי שמעוניין - בחתימה - ואפשר לראות גם את פרוייקט ההרכבה שעשיתי איתו - 10 דקות במזדה 5.

×
×
  • תוכן חדש...