Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

ביום שישי 2.4.10 היתה לכל המשתתפים במפגש בגעש הפתעה רבתי.

לפתע, ללא כל הודעה מוקדמת, הגיע למפגש רכב קטן, אדום,

אבל חמוד חמוד חמוד.

 

רכב שכבר כמה שנים לא הגיע למפגשים. והנה, בעליו החזירו לחיים את המנוע שלו והפתיעו את כולנו.

 

אני מתנצל על העיכוב בהעלאת התמונות, כמו גם על כך שהרבה רכבים אינם מופיעים במצגת עקב תקלה טכנית מסויימת.

עכ"פ, היום - 11.4.10, הוא גם יום הולדתו של אלי, בעל הרכב, והמניע שמאחורי המנוע ששבק בזמנו.

 

אז איחולי מזל טוב לרגל השיפוץ, וגם ליום ההולדת, לאלי לב ולליאורה.

 

http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=3584881

 

 

מחר או מחרתיים, אעלה תמונות של רכב נוסף שכבר כמה שנים לא הופיע למפגשים, מנועו הזקין, וממש לאחרונה שופץ המנוע והגיע אלינו לביקור. היה מרגש!

 

כמו כן, אציג תמונות של רבות ממשתתפות המפגש, המכוניות כמובן,

ותמונות של הפונטון החדש שלי, ששימש בעבר מונית בארץ הקודש.

 

יש למה לצפות.

 

 

בברכה

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

לליאורה ואלי לב מזל טוב ליום ההולדת :bday: ולהחזרת הרנו לכביש.

העבודה נראית מרשימה ביותר :mm_yeah:, המנוע המחודש מבריק מתמיד.:mm_cool:

 

לזכר הימים ההם מראלי הנגב 4-4-1999 הנה העדויות המצולמות:

Untitled-85.jpg

Renault 4 - 1969

Renault 4 - 1974

http://www.milons.co.il/renault4

פורסם

אלי - מזל טוב ליום הולדתך :-P:-P

לליאורה ואלי - הרבה מזל טוב על החייאת המכונית, כה הרבה זמן ציפיתי לראות את הרכב שוב נוסע וזה מקסים לראותו מתגלגל בכבישי הארץ.

עכשוו אין סיבה שתבואו לטיולים עם הרובר אלא רק עם הקאטר-שבו.

בהצלחה ובהנאה :lol::lol:

מצא משה

×
×
  • תוכן חדש...