Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם .

יש בבעלותי bmw 330 ci שנת 2003 , רכב נהדר וכיף לנסיעה , רק בעיה אחת ...

הדיפרנציאל מסרס את הרכב באופן מוחלט ! כל פעם שנכסים לפנייה בלחיצה , הגלגל האחורי החיצוני לפנייה לוקח את כל הכוח והרכב מסבסב את הגלגל לחינם ( במקום החלקת כוח כיפית ...) .

הייתה לי m3 שנת 98 שבה הדיפרנציאל מוגבל החלקה , זה היה תענוג .

כוח לא חסר לי ב-330 , אני רק צריך למצוא מישהו שיודע להתעסק אם דיפרנציאל כזה כדי להגביל אותו מעט .

1. יש למישהו מושג מי בארץ מתעסק בדברים האלה ? כמובן באופן מקצועי ואיכותי .

2. האם דיפרנציאל של e46 m3 יתאים לרכב שלי ? ( הרכב שלי אוטומטי )

תודה , בני .

פורסם

תודה על הקישור , אבל השאלה שלי הייתה לגבי הארץ ולא חו"ל .

איפה ניתן להשיג כאן אדם שיודע לעשות זאת ע"י החלפה של המנגנון הפנימי , לקנות lsd בחו"ל זה לא בעיה .

הייתי שמח אם הייתי יודע שהדפרינציאל של m3 יתאים לי כי הוא יותר איכותי וזול להשגה מהתחליפיים כמו בלינק שהבאת לי .

בני.

פורסם
של ה M3 פחות איכותי מאחר והוא מסוג מצמד (פלטות) ונוטה להתחמם לעומת ה Quaife המכני לחלוטין.

מציע שתקרא בעיון את השרשור.

 

 

אשמח לשמוע הסבר איך עובד דיפ' מכאני לחלוטין שלא באמצעות פלטות.

אני מניח שאתה מבלבל דיפ' ויסקוזי - שעובד על צמיגות של נוזל לעומת דיפ' מכאני - שעובד על פלטות חיכוך, כמו הקוואייף או דיפ' אחר.

כל הרעיון בקוואייף הוא המודולאריות שלו - היכולת להחליף בקלות יחסית דיסקיות ולשלוט בנעילה לעומת דיפ' סטנדרטי שמגיע עם רמת נעילה קבועה ששינוי שלה הוא לא פשוט באותה מידה.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...