Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נראה יותר יפה מהמקור אפילו

יפה!

תתחדש!

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

אגב - לא תזיק ביקורת / חוו"ד שלך בנוגע לחומר לאחר 5 שנות שימוש. האם הוא באמת עושה מה שמובטח?

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

תמונה אחת שווה אלף מילים. תעיף שוב מבט על התמונה שבה רואים את הדלתות.

אין ספק שאצפה שוב (דלתות וכנפיים), אם וכאשר ארכוש רכב חדש.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

התיקון נראה ממש טוב. גם הציפוי נראה שווה. אם הייתי רוכש רכב חדש- הייתי עושה.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

תודה על כל השיתוף. תמיד טוב ללמוד על בעלי מקצוע ראויים.

 

האם הציפוי תופס סווירלים? איך אתה מבצע שטיפה?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
תודה על כל השיתוף. תמיד טוב ללמוד על בעלי מקצוע ראויים.

 

האם הציפוי תופס סווירלים? איך אתה מבצע שטיפה?

 

אכן תופס ואף רגיש יותר לסווירילים

 
 

 

 
 
פורסם

מניסיון אצל רכב של בת משפחה - הציפוי נעשה גם ע"י סאן פילם (סניף אחר) :

הרכב כשלוש וחצי שנים עם הציפוי. בגדול יעיל ועמיד מאוד.

נאמר במהלך ביצוע הציפוי ויש להקפיד על כך - אסור לבצע שטיפה במכונה אלא שטיפה ידנית ולדרוש מהשוטף לא לקרב את זרנוק השטיפה פחות מחצי מטר מהרכב. אכן הוקפד ואין שום סווירלים, דהייה או דעיכה בתכונות החומר.

אכן יעיל מאוד נגד מכות של פתיחת דלתות ושפשופים קלים. חסרון יחסי וטיפשי- הציפוי לעיתים נקרע חלקית/נשרט בעת שהוא מקריב עצמו להגנת הפח. הפח אכן נשמר מושלם ללא פגע. כך זה אמור להיות אבל לבעלת הרכב הפדנטית השריטה בציפוי מפריעה והיא חוזרת להחלפת היריעה (בתשלום)...

המחיר הראשוני לא זול. ניתו לבצע ציפוי חלקי לאזורים מועדים. לדוגמא- רק דלתות, פגושים ולוותר על הגג , מכסה מנוע וכו'. מחיר יכול לנוע בין 3-10K תלוי בשטח הביצוע ומימדי הרכב.

פורסם

עושה רושם שזה חומר דומה למה שמשמש כמגן מסך לטלפונים.

המחיר באמת מאד גבוה, האם זה בגלל העבודה ?

אין לי בעייה לשים אותו לבד, מישהו יודע איפה אפשר להשיג את החומר הזה ?

פורסם (נערך)

אני לא נתקלתי בסווירלים, אבל הרכב נשטף על ידי רק ידנית, אז אולי זה מה שמונע.

לגבי מחיר, אני בכוונה לא מתייחס, וכתבתי על כך בפוסט הראשון של השרשור.

אני לא מורח ווקס על הציפוי, רק על המשטחים הצבועים שלא צופו. אין סיבה לשים ווקס. הציפוי שקוף, ולכן הדהייה שווה בין מה שמצופה ומה שלא.

היה שרשור נפרד לפני כמה ימים, נדמה לי בפורום הדיטיילינג, בנושא רכישת החומר (או דומה לו) באופן עצמאי.

עריכה: הנה, כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=574504

עריכה אחרונה על ידי pasat04

פורסם

תמונה לא שווה אלף במילים - במקרה הזה, כי תמונה לא מסבירה לי מה חווית במהלך הזמן, ולא תמיד רואים נזקים / סווירלים / דהייה בתמונת פלאפון...

בכל מקרה נשמע שאתה מבסוט.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

מאז שהעליתי לכאן אתמול את התמונה עם הריג'קטים, הכוונה לפח השקוע, לא נרגעתי. לא הגיוני שאחרי תיקון כזה יש דבר כזה.

 

היי, רגע, מה זה שם נדבק לי לכנף? :x

vsge10.jpg

 

הבנתי שאני צריך משהו עם וואקום כדי למשוך את הפח החוצה, ומה יותר טוב ממכשיר הוולנטיין שלי? :lol:

משיכה הקלה, "פאפ" קטן והופה! לא יאומן.

 

jt2m2x.jpg

 

ולעניין המחיר, השתכנעתי, לבעל העסק זה בטח לא יזיק, 1,300 ש"ח לפני מע"מ.


×
×
  • תוכן חדש...