Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5933 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פיוניר או JVC ? בהנחה ומדובר באותם נתונים ובאותו מחיר.

אשמח עוד לקבל המלצות לחברות שכדאי לבדוק באופן כללי.

אני מוגבלת בסכום של 600 ש"ח.

 

תודה

פורסם

אוקיי דבר ראשון את מוגמלת עד 600 שקל. אבל מה את רוצה לקנות לא אמרת?

JVC לפי דעתי מייצרים מוצרים בינוניים וגם פיוניר אבל שוב תלוי מה את רוצה לקנות איזה דגם זה נתון בהרבה מחלוקות.

לשנייהם יש את ספינות הדגל בכל מוצר.

ושוב שאלה למה ת תקועה רק על שנייהם יש עוד הרבה חברות בשוק.

 

ג'ינו.

פורסם

ב600 שח הייתי לוקח CD בלי הרבה אופציות של קלריון , ואגב ג'ינו פיוניר כנראה החברה המובילה בעולם בגדול , וספציפית הטובה ביותר בכמה תחומים SPL ויחידות ראש, JVC גם חברה שזכתה בכמה פרסים

פורסם
אוקיי דבר ראשון את מוגמלת עד 600 שקל. אבל מה את רוצה לקנות לא אמרת?

JVC לפי דעתי מייצרים מוצרים בינוניים וגם פיוניר אבל שוב תלוי מה את רוצה לקנות איזה דגם זה נתון בהרבה מחלוקות.

לשנייהם יש את ספינות הדגל בכל מוצר.

ושוב שאלה למה ת תקועה רק על שנייהם יש עוד הרבה חברות בשוק.

 

ג'ינו.

 

 

כי אלו החברות שאני מכירה, אני מעדיפה כזה עם כניסת USB או אפילו יותר טוב, עם חריץ זיכרון..

אם ניתן להמליץ על חנויות שלא מופיעות ברשתף אשמח לשמוע.

 

תודה!

פורסם
לפי דעתי הפיוניר יותר טוב , ולא משנה מה המוצר במחיר הזה. אבל יש חברות יתר טובות שהמוצרים שלהם ב-600 שקל יותר טובים.

 

 

אתה בהחלט מוזמן לפרט, הרי זאת מטרת השרשור :)

פורסם

1) נגיד רמקולים 6*9 של פיוניר ב-600 שקל הם רמקולים מצויינים וכמעת ספינת הדגל של פיוניר ( של רמקולים 6*9 כמובן) וממה שאני יודע מוצרים של פיוניר יכולים להיות מצויינים רק אם הם מהסדרות הגבוהות, או בע"מ בינוניים. ואני לא חושב שרמקולים של JVC אפילו מהסדרות הגבוהות שלהם יכולים להגיע לסכום כזה.

2) רדיו דיסק הכי טוב של JVC יכול לעלות גג 1500 שקל, לעומת רדיו דיסקים של פיוניר שבמחיר כזה זה רק הסדרות הבינוניות.

וכך גם שאר המוצרים (לאוטו כמובן).

פורסם

על איזה חברות היית ממליץ בסכום הזה?

 

יש רדיו של LG שעונה על כל הצרכים שלי אבל אמרו לי להתרחק מזה.. הבעיה שאני לא מוצאת שום חברה אחרת בסכום סביר שתענה לי על כל הדרישות..

פורסם
ב600 שח הייתי לוקח CD בלי הרבה אופציות של קלריון , ואגב ג'ינו פיוניר כנראה החברה המובילה בעולם בגדול , וספציפית הטובה ביותר בכמה תחומים SPL ויחידות ראש, JVC גם חברה שזכתה בכמה פרסים

 

 

מובילה כן אפחד לא אמר שלא. תלוי באיזה סוג מוצר (רמקול,רדיודיסק וכו'). ואם היא המובילה זה לאוו דווקא אודות האיכות(לא אומר שאין איכות יש הרבה אגדות לפיוניר אבל נשיפ את זה בצד רגע) אלה התמורה למחיר.

ובגלל זה היא זוכה לתהילה הארוכת שנים וממשיכה וממשיכה הלאה ועוקפת הרבה חברות כמו קלריון אלפיין ועוד מבחינת מכירות והעדפות.

 

ג'ינו.

פורסם
אוקיי דבר ראשון את מוגמלת עד 600 שקל. אבל מה את רוצה לקנות לא אמרת?

JVC לפי דעתי מייצרים מוצרים בינוניים וגם פיוניר אבל שוב תלוי מה את רוצה לקנות איזה דגם זה נתון בהרבה מחלוקות.

לשנייהם יש את ספינות הדגל בכל מוצר.

ושוב שאלה למה ת תקועה רק על שנייהם יש עוד הרבה חברות בשוק.

 

ג'ינו.

 

יצא לך לראות ODR? יצא לך לשמוע ציוד של ברכב של TEAM PIONEER ? להגיד שהם בינוניים זה טעות גמורה, פשוט כל מה שמגיע לארץ זה לא ה HIGH END שלהם ומפה להסיק שהם לא ברמה זאת טעות.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם

תשמעו מערכות קולנוע בייתיות של פיוניר, הם עולות הרבה כסף אבל אני לא חושב שיש הרבה שיכולים להתחרות באיכות שלהם.

Fiat Bravo 1.4 T-JET

למכירה מערכת:

amp: JBL GTO1004 comp: Morel dotech ovation 6

6X9: morel TEMPO HU: pioneer 4950 SW: Hifonics zeus ZX12D4

פורסם

אתם סוטים מנושא השרשור.

 

לפיוניר יש מכשירים מצויינים בכל קשת המחירים. אני לא יודע על איזה דגם ספציפי את מדברת, אבל אם מצאת מכשיר של פיוניר שעונה על צרכייך בתקציב שלך אז לכי עליו. בטווחי המחיר הנמוכים אין הבדלים משמעותיים בין הדגמים של החברות השונות ולכן כדאי להתרכז בפונקציות שאת מחפשת (כניסת USB, ניגון MP3 וכו').

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
יצא לך לראות ODR? יצא לך לשמוע ציוד של ברכב של TEAM PIONEER ? להגיד שהם בינוניים זה טעות גמורה, פשוט כל מה שמגיע לארץ זה לא ה HIGH END שלהם ומפה להסיק שהם לא ברמה זאת טעות.

 

 

כבומן שלארץ הזאת שום דבר טוב ואיכותי שלהם לא מגיע או יגיע בזמן הקרוב,חבל.

 

ג'ינו.

פורסם

טוה, החלטתי להשקיע עוד קצת ולקנות רדיו דיסק של סוני שתומך גם ב BT, זה יחסוך לי את הקניה של הדיבורית.

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=733115

 

אני מתבאסת מהתצוגה שלו, אם מישהו מכיר מכשיר עם פונקציונליות דומה אבל עם תצוגה בצבע כתום או אדום, במחיר דומה, אשמח לשמוע.

 

תודה לכולם על התשובות :)

 

ועוד דבר, אם יש המלצות לחנויות זולות וטובות באזור המרכז, אשמח לקבל, גם בפרטי :)

 

סופ"ש נעים.

×
×
  • תוכן חדש...