Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5934 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שבוע החלפתי פלאגים, במסגרת טיפול 10K.

 

להפעתי, מצאתי את הפלאגים כשהחלק התחתון שלהם עם שמן:roll: זה משהו שלא קרה לי מעולם, וביצעתי כבר מספר טיפולי 10K לאוטו.

 

מה יכולה להיות הבעיה? מאיין מגיע השמן?

 

המדובר בסופר לנסר, 97', אוטו'.

פורסם

נא לקרוא את הכללים לכתיבה בפורום הטכני, ואת איך רושמים כותרת.

 

קישור נמצא בחתימתי.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

סלבו שלום רב !

כשאתה רושם שמן בפלגים, כוונתך לפלגים החדשים שהרכבת או לישנים?

כשאתה כותב שמן בפלגים היכן נמצא השמן באלקטרודת הפלג, או על חרסינת המצת, או על ההברגה?

כשאתה כותב שמן, האם על כל הפלגים או על אחד מהם בלבד?

כשאתה כותב שמן, האם אזור המכסה שסתומים יבש, או לח ומזיע משמן?

האם המנוע פולט עשן לבן?

ניחוש והימור,הכל תקין והשמן מקורו מנזילה מאטם מכסה שסתומים, או משמן שנשפך בעבר בעת המלוי.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
סלבו שלום רב !

כשאתה רושם שמן בפלגים, כוונתך לפלגים החדשים שהרכבת או לישנים?

כשאתה כותב שמן בפלגים היכן נמצא השמן באלקטרודת הפלג, או על חרסינת המצת, או על ההברגה?

כשאתה כותב שמן, האם על כל הפלגים או על אחד מהם בלבד?

כשאתה כותב שמן, האם אזור המכסה שסתומים יבש, או לח ומזיע משמן?

האם המנוע פולט עשן לבן?

ניחוש והימור,הכל תקין והשמן מקורו מנזילה מאטם מכסה שסתומים, או משמן שנשפך בעבר בעת המלוי.

בברכה

צביקה

 

שלום צביקה.

 

לשאלותיך:

השמן נמצא על הפלאגים הישנים (שהוצאתי), נמצא בכל הארבעה, באזור החלק התחתון של הפלג (כשמוציאים אותו ממקומו), באזור האלקטרודה).

מכסה השסתומים יבש (למיטב זכרוני).

המנוע פולט מדי פעם עשן לבן וגם "אוכל" שמן לאחרונה יותר מאשר בד"כ.

את פליטת הען אני שם לב בעיקר כשאני עומד ברמזורים (מדי פעם, לא תמיד) ולא מדובר בעשן סמיך מאוד.

 

אני לא סבור שמדובר בשמן שנמשפך בעבר בעת מילוי - משום שאת השמן אני ממלא בד"כ בסוף, אחרי שהחזרתי את מכסי הפלאגים למקומם - וזה נעשה בצורה מאוד נקיה וזהירה.

פורסם

בעיה בהחלט מוכרת.

במכסה השסתומים בחורים של הפלגים יש גומיות שמתבחות ויש צורך להחליף אותן.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

×
×
  • תוכן חדש...