Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רנו קליאו B שנת 2000 מנוע 1600 (אם זה חשוב)

 

הלכתי למוסך עשו לי מילוי של גז עקב כך שהמזגן לא עבד

עם חומר זרחני

 

לאחר כ - 5 שעות כל הגז ברח חזרתי למוסך ולאחר בדיקה נאמר לי שצריך להחליף

את המאדה (ראיתי אישית את החומר הזרחני באזור המאדה)

 

כמה עולה להחליף את המאדה במאדה חלופי לרנו (כולל עבודה ומע"מ)

וכמה עולה להחליף במאדה יד שניה.

 

תודה לכל העוזרים!!!

פורסם
יש לי רנו קליאו B שנת 2000 מנוע 1600 (אם זה חשוב)

 

הלכתי למוסך עשו לי מילוי של גז עקב כך שהמזגן לא עבד

עם חומר זרחני

 

לאחר כ - 5 שעות כל הגז ברח חזרתי למוסך ולאחר בדיקה נאמר לי שצריך להחליף

את המאדה (ראיתי אישית את החומר הזרחני באזור המאדה)

 

כמה עולה להחליף את המאדה במאדה חלופי לרנו (כולל עבודה ומע"מ)

וכמה עולה להחליף במאדה יד שניה.

 

תודה לכל העוזרים!!!

קודם כל, ברוך הבא לפורום!

 

שנית, האם לא קיבלת הצעת מחיר במקום?

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

פורסם

קיבלתי אבל ההצעה נשמעת לי יקרה מידי

 

רק המאדה עולה 800 ש"ח

ועבודה עוד 700

 

מה שיוצא 1500

 

ואחרי הנחה זה 1400

 

 

נראה לי יקר, רציתי לראות אם מישהו מציע משהו אחר

והאם המחיר הגיוני על פי דברים שאנשים ירשמו

פורסם

אם אתה באיזור המרכז סע ל"אשר מזגנים" בפתח תקווה, אני הלכתי אילו לפי המלצה של רפי לין, הוא עשה אצלי עבודה מצוינת ולא החליף אף חלק חוץ מגומיות ונגד אפילו שבהתחלה היינו דיי בטוחים שנחליף מדחס והוא כבר הפחיד אותי עם המחיר של מדחס חדש. הוא מבין את העבודה ולא מנסה לעבוד עליך ולהחליף מה שלא צריך, אני ממליץ מאוד.

אצלי העבודה שכללה פירוק והרכבה של האלטרנטור המדחס והמחשב, בדיקת נזילות ומילוי גז, נגד חדש למאוורר רדיאטור, כל זה ב700₪. אז 700 רק העבודה בלי גז או שום חלק קטן זה מוגזם לחלוטין ואני בטוח שהם לא יותר מקצועיים ממנו בענייני מיזוג.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

×
×
  • תוכן חדש...