Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שימוש באלקטרופורוזה לפרוק המים ושימוש בתוצרים כתוסף במנוע בעירה

בעבר נכתב ע"י מספר חברים כי ערכו פרוייקט וניסו את הדבר.

אבקש תגובות עינייניות המוסיפות מידע ולא סקפטיזם או לעג.

הייתי מעוניין לשמוע פרטים על הנושא ,האם נרשמה הצלחה ואיזו

מהוא הזרם בו השתמשו ,מה היה קצב התמרת המים לגז ,האם השתמשו במים מינרלים+סודה לשתיה או באופן אחר...

האם נערכו בדיקות נוספות -גזים נפלטים מהמנוע ,טמפ מנוע ,כוח מירבי של המנוע ,כמובן קצב צריכת דלק.

בעיות בלתי צפויות???

האם ניסו לייעל את התהליך ,שימוש בזרמים שונים ,מבנה אלקרודות...

לגבי הסקפטיים -לא ברור לי האם הרעיון עובד מעשית והאם הוא כלכלי,אין כוונה לייצר מימן עי בזבוז אנרגיה ואז לנסות ולייצר אנרגיה עי שריפתו ,אלה לנסות ולייעל את השריפה במנוע הבנזין או הדיזל עי הזרמת אותו מימן+חמצן ,ובמקביל פליטת המים לספיחת גזים (התוצר) כאופציה להורדת הזיהום .

×
×
  • תוכן חדש...