Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5976 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

יש ברשותי דיהאטסו סיריון ואתמול הייתי במוסך מורשה, עשיתי טיפול 60000.

 

מה החליפו:

 

שמן סינ-טלקאר 3.5 ל'

מסנן שמן

פזטל - מסיר שקעים (תוכלו להסביר לי מה זה האם יש צורך להחליף אותו?)

מסנן אוויר

מצת (האם יש צורך בהחלפת המצת בטיפול 60000?)

מי קירור

נוזל בלמים

זוג צ.בלו קד' (צלחות בלמים?)

רפידות בלום

 

הטיפול עלה 2,365 (646 עבודה ו-1,392 חלקים)

 

האם זה נשמע הגיוני?

 

בתודה מראש

פורסם
שלום רב,

 

יש ברשותי דיהאטסו סיריון ואתמול הייתי במוסך מורשה, עשיתי טיפול 60000.

 

מה החליפו:

 

שמן סינ-טלקאר 3.5 ל'

מסנן שמן

פזטל - מסיר שקעים (תוכלו להסביר לי מה זה האם יש צורך להחליף אותו?)

מסנן אוויר

מצת (האם יש צורך בהחלפת המצת בטיפול 60000?)

מי קירור

נוזל בלמים

זוג צ.בלו קד' (צלחות בלמים?)

רפידות בלום

 

הטיפול עלה 2,365 (646 עבודה ו-1,392 חלקים)

 

האם זה נשמע הגיוני?

 

בתודה מראש

 

יותר הגיוני נשמע להתקשר למוסך או אפילו להגיע ולקבל הצעת מחיר לטיפול, ואז לברר כאן לגבי "ההגיון" שבה.

 

קח בחשבון שעלות של טיפול במוסך מורשה תהיה לרוב יקרה יותר. אך יש בה יתרונות מסויימים.

 

חכה לאנשים שמתמצאים יותר במחירים שיוכלו לחוות דעה.

 

יום טוב.

פורסם

שמן מנוע במוסך מורשה 100-150

פילטר שמן מקורי לא יותר מ100

מסיר משקעים לא יותר מ100

מסנן אויר מקורי לא יותר מ100

פלגים לא יותר מ120 (היה צריך להחליף ב60000)

מי קרור לא יותר מ100

נוזל בלמים לא יותר מ60

זוג צלחות בלמים מקוריות לא יותר מ400

סט דיסקיות מקוריות לא יותר מ300

סהכ חלקים בחישוב קל לכל היותר אם הם מקוריים 1400

המחיר הוא הגיוני אך הוא היה צריך לעשות לך הנחה על החלקי חילוף ולא לקחת את המחיר המירבי.

×
×
  • תוכן חדש...