שלום רב,
יש ברשותי דיהאטסו סיריון ואתמול הייתי במוסך מורשה, עשיתי טיפול 60000.
מה החליפו:
שמן סינ-טלקאר 3.5 ל'
מסנן שמן
פזטל - מסיר שקעים (תוכלו להסביר לי מה זה האם יש צורך להחליף אותו?)
מסנן אוויר
מצת (האם יש צורך בהחלפת המצת בטיפול 60000?)
מי קירור
נוזל בלמים
זוג צ.בלו קד' (צלחות בלמים?)
רפידות בלום
הטיפול עלה 2,365 (646 עבודה ו-1,392 חלקים)
האם זה נשמע הגיוני?
בתודה מראש