Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לפני כשבוע מכרתי רכב לבחור צעיר מנמחק - לא רלבנטי, עקב קבלת רכב מהעבודה.

הבחור בא עם כמה חברים ואחד מהם בדק את הרכב (מסוג מזדה 626 שנת 1992).

 

דרשתי על הרכב 7200 כי ידעתי שייש לו כמה בעיות ואמרתי להם אותן (המחירון 13000) הרכב לא נסע חודש וחצי לפני.

הנענו את הרכב ע"י כבלים והם בדקו הכל,

 

הורדתי עוד קצת ולבסוף סגרנו על 6000 והעברת בעלות חצי חצי, נטו לי 5900.

 

המוכר ברוב חוצפתו מתקשר אלי לפני כשעה ואומר לי שהוא לקח את הרכב למוסך ואמרו לו שם שהרכב עבר תאונה בצד שמאל

משהו שלא היה ידוע לי כלל, (הרכב ברשותי היה כשנה) והוא אומר לי שכתוצאה מזה תמיד יהיו בעיות של הברקסים באוטו ושצריך להחליף משולשים, בקיצור אני לא מבין בזה.

 

השאלה היא האם מבחינת החוק הוא יכול לבוא אלי בטענות, לא עשינו שום זיכרון דברים.

וממש הורדתי את המחיר הרבה מתחת למחירון.

הוא ידע מה הולך לקנות זה רכב ישן.

 

כעת הוא אומר לי שהוא רוצה שאני אשלם את התיקון או שאני אחזיר לו את הכסף.

 

אשמח אם תרגיעו אותי כי אני לא מבין בדברים האלה.

 

אושר

הרגשתי צרפתיה

והייתי עם איטלקיה זמן מה

ניסיתי גם יפנית, ואפילו קוריאנית .

אבל לבסוף התאהבתי בגרמניה!

פורסם

1. הוא יכול לבוא בטענות...כי זה בחינם

2. אם ידעת או היית אמור לדעת על פגם מהותי ברכב, הרי שהיית מחוייב לספר לו.

3. ההנחה הניכרת שעשית במחיר מעידה כי 2 הצדדים היו מיודעים למצב הרכב.

4. לא מכיר רכבים שנת 92 שלא ניזוקו במהלך חייהם בתאונה "רגילה"

5. החלפת ברקסים או משולשים איננה בעיה מהותית.

6. תגיד לו בעדינות שיפסיק להטריד אותך. לאחר ממכר הרכב האחריות לכל פגם חלה על הרוכש.

 

במילים פחות עדינות, אם סיפורך אמת ונהגת בו בהגינות...שילך לחפש.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אני גם חושב שאתה לא חייב לשלם לו את התיקון,אתה לא יד ראשונה,לכן על כאלה דברים אתה לא יכול לדעת אלא אם לקחת אותו לבדיקה,מה גם שהוא לא לקח את הרכב לבדיקה,ששם היו אומרים לו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מה שנאמר מעלי זה נכון, אבל הבעיה היא שחוסר בזיכרון דברים , יכול לגרום לך רק להוצאות מיותרות,

ובזיכרון דברים אתה אמור לרשום הכל גם את המצב של הרכב כיום ושהקונה יודע על המצב ומוכן לקנותו כמו שהוא.

 

בכמה שמכרת לו זה לא מעניין,

 

העניין הוא שאתה יכול לטעון שהוא היה יכול ללכת ולבדוק את הרכב במוסך ושזה בעיה שלו ואתה לא ידעת מכלום, "תום לב" או הגדרה דומה.

 

והוא יכול מנגד לומר שאתה ידעת והסתרת את זה, ושזה אחריות שלך היתה לומר לו את זה,

כמובן שהוא לא יכול להוכיח את זה אלא אם כן יש קבלות על שמך במוסך שבוצע התיקון לאחר התאונה.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
אתה לא חייב לו שום דבר. כול בעיה שיש ברכב הוא צריך לתקן אל תתייחס גם ככה מכרת את הרכב הרבה פחות מהמחירון

 

ואולי תשים לב לתאריך השרשור לפני שאתה מייעץ מידע לא רלוונטי?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...