Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבקש לדעת את סוג נוזל הגה כח,למאזדה 323 1.6 שנת 2000.באיזה כמות ניתן לרכוש,כדי להוסיף אם חסר,וגם מתיי יש להחליפו ?

 

כמו כן היכן נמצא פילטר המזגן כיצד להחליפו ומתיי ?

פורסם

שמן ה"כ לא מחליפים לעולם! רק מוסיפים במידה וחסר, ואם חסר אז יש נזילה שצריך לטפל בה בהקדם.

 

סוג השמן הוא דקסרון 2/3, השלם עד קו הMAX ופנה למוסך לבדיקת מקור הנזילה.

השמן נימכר בבקבוק ליטר, במיכל של 4ליטר ובחבית ענקית.

פורסם
שמן ה"כ לא מחליפים לעולם! רק מוסיפים במידה וחסר, ואם חסר אז יש נזילה שצריך לטפל בה בהקדם.

 

סוג השמן הוא דקסרון 2/3, השלם עד קו הMAX ופנה למוסך לבדיקת מקור הנזילה.

השמן נימכר בבקבוק ליטר, במיכל של 4ליטר ובחבית ענקית.

 

מה זאת אומרת לא מחליפים לעולם, אצלי ביונדאי החלפתי שמן ה"כ כי ציבעו הפך לעכור

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם
מבקש לדעת את סוג נוזל הגה כח,למאזדה 323 1.6 שנת 2000.באיזה כמות ניתן לרכוש,כדי להוסיף אם חסר,וגם מתיי יש להחליפו ?

 

כמו כן היכן נמצא פילטר המזגן כיצד להחליפו ומתיי ?

כדאי מאוד להתייחס לספר הרכב. אני מניח שרשום בו כל כמה זמן/ ק"מ יש להחליף את נוזל ההגה (גם לדעתי זה דקסטרון 3 - בדוק בספר הרכב, גם זה רשום).

שמן כזה ניתן להשיג אפילו באריזות של קווארט (פחות מליטר).

מסנן המזגן אמור לשבת באזור הבלוואר הפנימי (ברוב הרכבים - מאחורי/ מתחת לתא הכפפות).

מקווה שעזרתי:wink:

1972 Mustang converyible 351c

1977 Corvette T-top 350

פורסם

אפשר ורצוי לבצע ריענון לנוזל ההידראולי בהגה - החלפת הנוזל במיכל הראשי - אחת ל שלוש שנים .

( זה גם זמן הריענון של החלפת מחצית מנוזל ההידראולי של הממסרה האוטומטית - אפשר להשתמש בנוזל הידראולי הנ"ל גם להגה )

 

שואבים עם מזרק את הנוזל במיכל ההגה , וממלאים נוזל חדש ( אפשר גם דקסרון 3 )

אפשר לחזור על הפעולה שוב כעבור יום , אחרי שהרכב נסע לפחות פעם אחת - וזהו זה .

 

לא רצוי להחליף הכל , כי הנוזל החדש יותר דליל ולא סמיך .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אז אכן לפי ספר הרכב אין להחליף את שמן הגה הכח לעולם.

אבל אני ,שאוהב מידי פעם לעשות דברים לבד-לקחתי צינורית

הוצאתי לתוך בקבוק שמן מתוך מיכל ההוספה.השמן היה חום.

בשל כך רוקנתי את בקבוק ההוספה לגמרי(כחצי ליטר) ,והוספתי שמן חדש.

נסעתי באוטו כחודש ואז בצעתי שוב את הריקון ומילוי מחדש.

השמן נשאר אדום ,וההגה אפילו רך מעט יותר.

השמן דרך אגב הוא דקסטרון 3 -אותו שמן שנמצא בתיבת ההילוכים האוטומטית.

ממליץ להחליף למרות מה שכתוב בספר.

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

×
×
  • תוכן חדש...