Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

בדירה שאליה נכנסתי היה זרוק בחצר בחוץ מחשב ישן.

אני לא יודע איזה מחשב זה ומה מצבו אבל זה נראה כמו סוג של 486 או משהו בסגנון עם CD X52 (אולי זה מרמז על השנתון).

על כל מקרה, הוא סתם תופס לי מקום בחצר ובמקום לזרוק אותו חשבתי אולי לתרום אותו לאיזו עמותה של נזקקים שאולי ירוויחו מחשב נחמד לגלישה ברשת או משחקים פשוטים.

חשבתי על האגודה למען החייל למרות שנראה לי שיש אגודות של נזקקים (חולים/אוטיסטים/מוסדות סגורים וכו') שישמחו עוד יותר לנצל אותו.

למי כדאי לתרום? איך יוצרים קשר? יש איזשהו מרכז לתרומות שמרכז את כל העניין הזה?

 

*המחשב לא כולל מסך ועכבר, רק מארז ומקלדת.

 

תודה.

פורסם

אתה יכל לפרסם אותו באתר אגורה כאן, :arrow: ולציין באופן ספציפי שאתה מעוניין לתרום אותו לעמותה או לארגון.

 

אני מפרסמת שם די הרבה, והכל נלקח די מהר, מומלץ.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לא נראה לי שעמותה כלשהיא תיקח 486 ,

הילדים של היום לא משחקים ב"גולדן אקס " דום2 " ושות'

יש להם סוני , ובמקרה הכי גרוע איזה פנטיום מפלצתי עם מאיצים גרפיים ומשחקי רשת אלימים,

איפה הימים של DUKE 3 שהיה מגניב שהוא נכנס לשירותים ומשתין, אךךךךךךך אלו היו משחקים.

 

בכל מקרה אני מוכן לאמץ אותו בתנאי שהוא לפחות נדלק ולא מצפצ, כאילו הוא הולך להתפוצץ.

דרך אגב זה הסטוריה, משהו צריך לשמר אז תכניס לבנתיים הביתה, חבל עליו

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

הוא שמור ומוגן מנזקי סביבה.

נכון שהוא ישן והדור של היום רוצה PS3, אבל בכל מוסד שבו יש עזרה וסיוע לנזקקים ישמחו שיהיה עוד מחשב מחובר לרשת לדעתי.

תודה ליטל, אני באמת אנסה שם.

ESTK וכל השאר, אם מישהו בכל זאת רוצה אותו לשימוש כלשהו הוא מוזמן לבוא לקחת.

לא יודע אם הוא מצפצף בהדלקה שלו או מתחבר לפנטגון, אין לי מסך ו/או אפשרות כלשהי לבדוק את זה.

פורסם

גם במדינה שלנו ישנם עדיין ילדים שגם 286 היו מאוד שמחים לקבל, עם כל הצער שבדבר.

מצטרף להמלצתה של ל' על אתר פרוייקט אגורה.

רק היום קיבלתי מהם מייל לגבי תרומת מחשבים.

פורסם

קודם כל, זה מעולה מצדך שאתה עוזר לעמותה ומעוניין לתרום ולא לזרוק לפח :-D

 

פשוט מבלי לבאס אותך, אני יודע שהכוונה היא טובה וככה זה צריך להיות, אבל, מנסיון ומפרט של 486, היה שימוש במערכת DOS כידוע לכם. אפילו לא WINDOWS. נכון שניתן להתקין עליו מערכת חלונות, אבל, שכחתם איזו? WINDOWS 98 במקרה הכי הכי טוב.

 

דבר נוסף, עמותות, לוקחות מחשבים אשר "מוכנים" הכוונה, עם מערכת הפעלה פועלת, חומרה תקינה וכו', עמותה אינה תקח עם כל הרצון הטוב שבדבר, מחשב עם מערכת DOS ותזמין טכנאי שיתקין WIN 95.

 

מקווה שעזרתי

פורסם

3.11 דורש מינמום 486, או 386 עם הרבה RAMזיכרון

איפה אתה נמצא?

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

סתם שאלה לא קשורה שמעסיקה אותי:

מה עושים עם כל מסכי ה CRT (אני חושב שככה קוראים להם) הישנים שהוחלפו במסכים שטוחים?

אצלנו בחברה, למשל, הוחלפו בבת אחת מאות מסכים. החברה שסיפקה את החדשים גם לקחה על עצמה לפנות את הישנים.

השאלה מה עושים איתם.

פורסם

אותו דבר בדיוק, מפרסמים באתר "אגורה", או זורקים ליד הפח.

מומלץ להדביק פתק "המסך תקין לגמרי".

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

בואו נעשה סדר חשוב:

אני לא יודע איזה מחשב זה ומה מצבו אבל זה נראה כמו סוג של 486

אין לי מושג באיזה מחשב מדובר!

יכול להיות שזה פנטיום XX YDZ 2 החדש בגרסה משופרת ואולי זה 386- בחזקת 2.

 

 

עכשיו בגללכם אני עוזב את הלמידה למבחנים שלי והולך לפרק אותו ולבדוק. :-D

מה לבדוק אגב?

פורסם

טוב,

לא רציתי לפרק את המאוורר (אינטל) כי אז צריך את הדבק הזה שאין לי.

הצלחתי למצוא כיתוב מתחת למאוורר- P4SDR.

ממה שהבנתי בשיחת טלפון שעשיתי מדובר בפנטיום 4, יכול להיות אחלה בשימוש של WORD,אופיס, גלישה ברשת וכו'.

 

HD- 20 ג'יגה (ווסטרן דיגיטל)

RAM- 256 מ"ב.

הלוח אם לדעתי של MSI (לפי המדבקה של הברקוד).

סך הכל מבפנים הכל נראה שלם.

 

אני לא אפרסם באגורה מפאת זה שאני בתקופת מבחנים ואין לי ראש וזמן לבלבולי מוח תקופים בנייד.

למי שיש צורך ויעשה בו שימוש יעיל, אני מת"א, אזור נאות אפקה.

 

אשמח עוד יותר לדעת אם יש מישהו מעמותה כלשהי שיעניק להם את המחשב במקומי !

תמונה0207.jpg

×
×
  • תוכן חדש...