Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חבר'ה!

 

לפני כ-3 חודשים קיבלתי דו"ח עבור חניה ברח' הטחנה מול 5 בכ"ס,ליד לשכת התעסוקה.



אין שם מדרכה בצד ימין שממנו אני הגעתי אלא יש שם רק את הברזל המגן כמו שיש בכבישים מהירים בשוליים וללא שום סימון של שוליים צהובים או לא.פשוט כביש נטו. לא היה שם כל תמרור כשאני חניתי אבל רק אחרי שקיבלתי את הדו"ח ראיתי שמהצד השני ישנו תמרור שאוסר על החניה.ואיך בדיוק אני אמור לראותו אותו?.........

אחרי כחודש הציבו שם תמרור גם מהצד שלי.

איך אוכל לדעת מתי בדיוק הוצב התמרור השני ומאיזה סוג התמרור? אני רוצה לנסות ולבטל אותו ע"י זה שאטען שבכלל לא היה שם תמרור בכיוון שלי באותו היום.

תודה רבה!

תן חיוך ;) הכל לטובה!

פורסם

לי לא ידוע על אפשרות לבדוק מתי הוא הוצב, אבל אני חושב שלמרות שכולם מחנים את הרכב שלהם שם, אתה בעצמך אמרת שזה כביש ובגלל זה לא מחנים בכביש.

יש לך בידיוק מול איפה שהחנת את הרכב.

אני אישית מחנה את הרכב בירידה לכיון תחנת הדלק, בצד שמאל על העפר(אבל זה כי יש לי רכב מסחרי וזה לא ידפוק לי את השילדה).

קובי

פורסם

האמת שכל המכוניות החנו ומחנים שם אבל אעתיק לך ישירות מהדו"ח:

"העמדת/החנית את רכבך הנ"ל במקום שהחניה אסורה,בנסיבות המפורטות להלן: במקום שהחניה נאסרה והאיסור מסומן ע"י תמרור"

1.במקום שהחניה נאסרה - נאסרה ע"י מי ואיך בדיוק? לא מפורט.

2.האיסור מסומן ע"י תמרור - לא היה תמרור מהכיוון שממנו אני הגעתי וחניתי.

תן חיוך ;) הכל לטובה!

פורסם

ניתן לגשת לעירייה המקומית שבה קבלת את הדוח ולבקש לראות את אישור התמרור.

כל תמרור שמוצב חייב לקבל על כך אישורים מכל הגורמים המוסמכים.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
האמת שכל המכוניות החנו ומחנים שם אבל אעתיק לך ישירות מהדו"ח:

"העמדת/החנית את רכבך הנ"ל במקום שהחניה אסורה,בנסיבות המפורטות להלן: במקום שהחניה נאסרה והאיסור מסומן ע"י תמרור"

1.במקום שהחניה נאסרה - נאסרה ע"י מי ואיך בדיוק? לא מפורט.

2.האיסור מסומן ע"י תמרור - לא היה תמרור מהכיוון שממנו אני הגעתי וחניתי.

 

זה שכל המכוניות מחנות שם אני יודע, אבל זה לא הופך את זה לתקין.

קובי

פורסם
איך אוכל לדעת מתי בדיוק הוצב התמרור השני ומאיזה סוג התמרור? אני רוצה לנסות ולבטל אותו ע"י זה שאטען שבכלל לא היה שם תמרור בכיוון שלי באותו היום.

 

תודה רבה!

 

תפנה ל:

עירייה

המנהל הכללי

חופש המידע

 

תמלא טופס בקשה לקבלת מידע- לפי חוק חופש המידע התשנ''ח/1998

יתכן ותחוייב באגרת איתור וטיפול (229ש''ח)

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

באמת שאתה צודק. יתרה מזו,עם כל העיריות האלו שרוצות לקחת כסף עוד ועוד מהאזרח-לא שווה לי בכלל להתחיל עם זה נראה לי. רק לבקש לקבל מידע זה כמעט 100 שקל (93 נכון לעכשיו)... אז מה עם השאר?! ממש גנבים שם...

תראו,זה מה שענו לי בעיריית כ"ס:

במענה לפנייתך, באפשרותך להגיש בקשה לפי חוק חופש המידע, על מנת לקבל את הפרטים שציינת.

מצורף קישור לדף הסבר על החוק באתר העירוני כולל טופס בקשה להורדה:

http://www.kfar-saba.muni.il/?CategoryID=541&ArticleID=277

ושם יש את הטופס הזה:

חוק חופש המידע

 

טופס העמדת מידע לרשות הציבור

 



תאריך:__________

מהות הבקשה: ______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

 

שם המבקש: _________________ כתובת: ____________________________________

טל': _____________________ אחר: _________________________________________

מס' זהות:_ ___________________________________ חתימה:___________________

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

לשימוש הממונה על החוק: _______________________ תאריך: ___________________

 

ההחלטה: לאשר / לא לאשר

 

הנימוקים: _______________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

חתימה וחותמת: _______________ תפקיד: ____________טל': __________________

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

- אגרת בקשה לקבלת מידע - 93 ש"ח.

- אגרת טיפול (אגרה בעד איתור המידע המבוקש, מיונו והטיפול בו) - 50 ש"ח לכל שעת עבודה באיתור המידע, במיונו או בטיפול אחר בבקשה, החל בשעה השלישית.

- אגרת הפקה של מידע בכתב - 1.26 ש"ח לכל עמוד צילום או עמוד פלט מחשב שהופק, או 4.98 ש"ח לדיסקט מחשב שנמסר. אם המידע היה מוקלט, מוסרט או מצולם - יישא המבקש בעלות ההפקה או ההעתקה של המידע.

- סכום בסיס לקבלת התחיבות לשאת באגרות טיפול והפקה – 248 ₪

 



תאריך:_______________

האגרה שנקבעה: _________ ש"ח.

אישור על תשלום: ________________________________________________________

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

תאריך: _________________

 

אישור קבלת המידע ע"י המבקש _______________________

 

 

חתימה: ___________________________________________

 

וד"א BURZUM, אם אתה טוען עוד לאגרת איתור וטיפול בסך 229 שקל שרק החוב שלי הוא 250 שקל.....

אז למה לטרוח????.....

 

תן חיוך ;) הכל לטובה!

פורסם

זאת ההחלטה שלך - להילחם על הצדק (במידה ואתה 100% צודק)

ולשלם על זה כסף, או לצאת מזה בזול, מינוס כמה מנות פלאפל.

 

כמו שקובי ציין, עצם העובדה שחנית במשהו שהגדרת כ"כביש",

הופכת אותך לפחות מ-100% צודק, ולכן חבל לבזבז על כך אפילו דקה אחת נוספת.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...