Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום באתי להניע את הרכב אחרי שיומיים עמד ולפתע הסטרטר נשמע כמעט ועובד על ריק , מסובב את המנוע ( פולי מסתובב) איך שומעים שאין התנגדות במנוע , מרגיש כאילו "הלך מנוע", יש לציין שהרכב לא עישן ולא התנהג כאילו משהו לא תקין

מחר הרכב ילקח למוסך בעזרת גרר אך אולי בידכם תשובה שיכולה קצת להרגיע ביינתיים....

פורסם

שלום רב

תופעה כזו יכולה להעיד על רצועת תזמון שנקרעה (אם שסתומים פתוחים אין קומפרסיה ואם סגורים גם אין קומפרסיה)או אטם ראש שרוף.

בברכה :-)

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר.

פורסם

ובמקרים נדירים יותר תיתכן בעיית "שטיפת צילינדרים" בהנעת הרכב שגורמת לחוסר אטימה בין טבעות הבוכנה (רינגים) לצילינדרים ועקב כך לדחיסה (קומפרסיה) נמוכה וחוסר אפשרות להניע המנוע.

בברכה - רפי לין

פורסם

כשאני מניע אין נקישות ,אם רצועה הייתה נקרעת הבוכנות היו דופקות את השסתומים , לא?!

לגבי אטם ראש, אין התערבבות של מים עם שמן \ שמן עם מים

פורסם

מסנן מקורי עם שסתום , לא נעשה טיפול לאחרונה השמן נבדק- המפלס והצבע תקינים לחלוטין, כמו כן נבדקו מים וגם שם הכל תקין .

פורסם

יש מקרים די נדירים, שכשהרכב עומד זמן ארוך (יחסית) ללא הנעת מנוע, שמן המנוע לאט לאט יורד אל אגן השמן (קרטר)

גם מהמרווח בין טבעות הבוכנה לצילינדרים ומכיוון שאות שמן גם עוזר לאטימה בין הבוכנות לצילינדרים נוצר מרווח בין הטבעות לצילינדרים שדרכו "בורחת" הדחיסה.

בנוסף לזה בהנעת המנוע הקר יש העשרת דלק ששוטפת את שאריות השמן שנותר על דפנות הצילינדרים וסביב טבעות הבוכנה ומוסיפה להחמרת התופעה.

זה קורה, בדרך כלל, במנוע עם בלאי טבעות בוכנה גבוה או מנוע שעבר התחממות חזקה (טראומת חום).

בברכה - רפי לין

פורסם

קשה לי להאמין שזה המצב , עכשיו אני נזכר שהרכב אתמול הונע בשביל להוזיז אותו כמה מטרים והכל היה תקין

אני יודע שיש רכבים שהסתומים לא נפגעים כשטיימינג נקרע האם כך הדבר באימפרזה?

ממש מוזר לי העניין...:-\

הרכב עבר טיימינג לפני 20 - 30 אלף במוסך מורשה כך שגם פה קשה לי להאמין שהרצועה נקרעה....

פורסם

שלום.

 

לדעתי ניקרא רצועת הטימינג או התפרקה .

יתכם שהבעיה נובעת מהמיסב מותח הראשי שנידפקה ההברגה [זו מחלה ידועה]

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

שלום

אחרי מחשבה נוספת יש מצב שהסטרטר מחליק ואתה לא מזהה נכון את הסימפטום .

בהצלחה

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר.

פורסם
היום באתי להניע את הרכב אחרי שיומיים עמד ולפתע הסטרטר נשמע כמעט ועובד על ריק , מסובב את המנוע ( פולי מסתובב) איך שומעים שאין התנגדות במנוע , מרגיש כאילו "הלך מנוע", יש לציין שהרכב לא עישן ולא התנהג כאילו משהו לא תקין

מחר הרכב ילקח למוסך בעזרת גרר אך אולי בידכם תשובה שיכולה קצת להרגיע ביינתיים....

אל תתרגש יתר על המידה

בעיה ידועה באימפרזה בשנתון הזה

תן סטרטר ארוך ולאט לאט תראה איך שהקומפרסיה נבנית

לפעמים צריך לתת כמה מחזורים של סטרטר של חצי דקה כל פעם עד שנדלק המנוע

אם אחרי המחזור השני עדין לא מניע ,לחץ ממש מעט על דוושת הגז...

 

הבעיה נמצאת במרמיי השסתומים , כנס למוסך ובקש להחליף לשמן ייעודי לרכב הזה

 

 

שמן לא מתאים(זול) יגרום לתופעה הזאת

 

בהצלחה ועדכן

 

ערן

פעם הייתי קופץ מהגשר ואז מתחיל לבנות את הכנפיים

אני עדיין כאן,אז בטח הצלחתי לא רע...:roll:

 

היום כבר בגרתי..אני מייבא כנפיים מאיביי :wink:

×
×
  • תוכן חדש...