Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[מחפש] רכב אוט' עד 12K: אמין ונוח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6023 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

מכרתי את הרנו שלי, ידנית 1.4 1996..

עכשיו אני מחפש רכב שיענה על הדרישות הבאות"


    אמין: חשוב מאוד
    נוח: חשוב
    צריכת דלק: לא חשוב כלל
    נפיצות: מועטה ומעלה (לא רכב נדיר)
    הילוכים: אוט' (חייב, ארוסתי לומדת לרישיון אוט')
    תקציב: בורטו 12K ונטו 10K ליישור קו.
     
    מספר רכבים שמצאתי להמחשה: וולוו 850, פונטיאק למיניהם...

1: גולף 1992 1.6 ידני > 2: רנו 1996 1.4 ידני > 3: קורסה 1996 1.4 אוט', חזקה > 4: שרייד, 93 אוט' זללנית 1:8 > 5: סיריון 2011, משעממת > 6: קורסה 2011, עצלנית, נוחה, לא חסכונית במיוחד, הרבה יותר אוטו!

פורסם

וולוו 940 \ 740, כמה שיותר חדש, כמה שיותר שמור.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
וולוו 940 \ 740, כמה שיותר חדש, כמה שיותר שמור.

 

אבל הן הרבה יותר יקרות, לא?

1: גולף 1992 1.6 ידני > 2: רנו 1996 1.4 ידני > 3: קורסה 1996 1.4 אוט', חזקה > 4: שרייד, 93 אוט' זללנית 1:8 > 5: סיריון 2011, משעממת > 6: קורסה 2011, עצלנית, נוחה, לא חסכונית במיוחד, הרבה יותר אוטו!

פורסם

תתעלם מהמחירון. הוא אינו רלוונטי. תחפש במודעות למכירה רכב יפה, דבר עם המוכרים. תציע 10.0 ומקסימום תעלה באלפיים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
תתעלם מהמחירון. הוא אינו רלוונטי. תחפש במודעות למכירה רכב יפה, דבר עם המוכרים. תציע 10.0 ומקסימום תעלה באלפיים.

 

הטענה הנפוצה ביותר שהם מאוד יקרות לאחזקה.

למרות שמזמן הפסקתי להאמין לסטיגמות, כל אחד, לדעתי, יוכל לספק לך מידע, אך ורק, על רכבו שיש לו בלבד ולא על הקונצרן גם לא על הדגם...

לדוגמה, הרנו שהייתה לי, היא לא הייתה בעייתית כנפוץ להזכיר ביחד עם רנו את המילה "אי-אמינות".

עכשיו שוחחתי עם בעל 940, הוא טען שכבלי הצתה עולים 140 חלופיו 320 מקורי.אני טוען, שגם לפולו וגם לרנו זה עולה בדיוק אותו דבר,פחות 20 או יותר 20!

 

היש עוד הצעות?

1: גולף 1992 1.6 ידני > 2: רנו 1996 1.4 ידני > 3: קורסה 1996 1.4 אוט', חזקה > 4: שרייד, 93 אוט' זללנית 1:8 > 5: סיריון 2011, משעממת > 6: קורסה 2011, עצלנית, נוחה, לא חסכונית במיוחד, הרבה יותר אוטו!

פורסם

מאזדה 121 רכב חמוד מאוד, קטן, אוטו', נוח יחסית, אמין יחסית, וזול לתיקון גם יחסית.

ממליץ עליו בחום רכב שיתאים מאוד לבחורה עם רשיון חדש, הוא קטן ולא חזק ונדחף בכל חניה בלי בעיה.

 

חפש אחת שמורה, קשה למצוא אבל אם מצאת זה אחלה אוטו.

 

בהצלחה.

צח.

פורסם

יונדאי לנטרה ומיצובישי סופר לנסר מהשנים 96-98 יכולים להיכנס גם בתקציב הזה.

הסופר לנסר אולי מעט יקרה יותר.

פורסם

יונדאי סונטה מנועים 2000 או 3000 אוטו נוח אמין עם הרבה כוח ומפנק מאוד

תוכל למצוא מ-94עד97 והמחירון שלהם בהרבה מעל אבל זה לא כזה משנה הן נמכרות בהרבה פחות

יש לחבר שלי אחת 95 מנוע 3000 עם מושבים חשמליים מעור וג'אנטים ממש יפה המחירון שלה 14 והוא דורש 10

אין אדם יכול לטפס בסולם ההצלחה כשידיו בכיסים :wink:

×
×
  • תוכן חדש...