Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב .

 

יש לחבר סוזוקי סוויפט שנת 92,מנוע 1000 סמ"ק.

נדלקה לו מנורת טעינה לסרוגין ,פירקתי לו את האלטרנטור מבלי לבדוק טעינה .

לקחתי אותו לבדיקה ,בדקו ומצאו שהוא תקין.עשו לו את כל הבדיקות.

חזרתי לרכב הרכבתי בחזרה והבאתי פלוק,הפלוק הראה טעינה תקינה 14.5 וולט

לאחר כמה דקות המנורה נדלקה ,הטעינה-טעינת יתר.

יכול להיות טעינת יתר בגלל מצבר לא תקין??יכול להיות שהאלטרנטור לא תקין?

 

שיהיה שבת שלום לכולם!

פורסם
לאחר כמה דקות המנורה נדלקה ,הטעינה-טעינת יתר.

 

את המשפט הזה לא ממש הבנתי. כשהנורה נדלקה מדדת טעינת יתר? כמה?

בכל מקרה טעינת יתר לא אמורה להדליק את הנורה.

 

על הבדיקה הבסיסית שהם מבצעים לא הייתי סומך. זוהי בדיקת Sanity check שלא תעלה על בעיה שלעיתים מופיעה ולעיתים לא.

פורסם

אוקיי.צודק,המנורה לא אמורה לדלוק בטעינת יתר. מה שנראה מוזר .

מה עושים במצב כזה ??על מי מסתמכים שהאלטרנטור באמת תקין?

והשאלה האחרונה-האם יכול להיות שמצבר לא תקין יגרום לבעיה הזו?

תודה לכל העונים.

נ.ב

הטעינה נעה בין 15/16/17וולט.

פורסם

אלטרנטור שפתאום מוציא 15/16/17 וולט לא תקין (בהנחה והמודד שלך תקין).

אני לא רואה תרחיש שמצבר גורם לבעיה כזו.

 

עם איזה מודד אתה בודק?

נסה למדוד מתח AC. אם יש לך מודד טוב תהיה למדידה משמעות.

פורסם

אלטרנטור סוסוקי סיופט שונה מאלטרנטור רגיל .הוא מזין את משאבת הדלק והצוק החשמלי .אם המנורה דלוקה בזמן שאין טעינה או טעינת יתר יש חשש שהאלטרנטור לא תקין ...ניניו

×
×
  • תוכן חדש...