Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חדש פה..:)

 

האם למישהו מוכרת תופעה של תקיעה של ידית ההילוכים האוטומטית במצה טיפטרוניק או תקיעה שלה בכלל בפיז'ו/סיטרואן?

 

הסיפור..הנני בעל 307 שנת 2002 1600 אוטומט , 28 אלף ק"מ, XS.

בזמן נסיעה בכביש במהירות 80-90 העברתי למצב טיפטרוניק, בלוח השעונים במקום להופיע מספר ההילוך היה סימן מינוס '-'. ניסיתי להחזיר בחזרה לדרייב רגיל אך הידית הייתה תקועה כל שניתן רק להעלות למעלה ומטה בטיפטרוניק אך ללא שליטה בגיר( סתם לשחק).

עצרתי בצד , חשבתי שזהו משהו אלקטרוני נכבה נדליק ויסתדר. כיביתי, לא זז וגם כבר לא יכולתי להניע את הרכב משום שהוא בדרייב ולא פארקינג.

הרכב נגרר לשרודר בבני ברק בערב , יום אחרי דיברתי איתם והם אמרו שהם נתנו לידית מכה שזה היה משהו מכני , וכעת זה בסדר, אם יחזור אצטרך להחליף.

לקחתי את הרכב לאחר כשעה זה קרה שוב, הידית נתקעה בטיפטרוניק ולא רצתה לזוז , הפעם נסעתי למוסך בעצמי , שוב ידית בטיפטרוניק אך הגיר התנהג כרגיל העביר בעצמו הילוכים כרגיל. הפעם בלוח השעונים הבהב "D".

נאמר לי שיש צורך להחליף את מנגנון ידית ההילוכים 1600 שקל! לא כוסה באחריות, חוצפה!

קיבלתי את החלק לידי, פלסטיקי נראה בסדר , לא יודע אם אוכל לבדוק אותו אפילו.

האם התקלה הייתה רק מכנית? אם כן מדוע הבהבו דברים בלוח השעונים ( "D", "-") ?

למען האמת אני חושב כי הרכב מנחוס או פגום, בטיפול השנתי לפני כ-3 חודשים מצאו נזילה מהראש מנוע היה צריך לפרקו ולהליף את האטם, אוטו בן שנתיים עם 25 אלף ק"מ!!

פורסם

בטיפול השנתי לפני כ-3 חודשים מצאו נזילה מהראש מנוע היה צריך לפרקו ולהליף את האטם, אוטו בן שנתיים עם 25 אלף ק"מ!!

 

 

זהו פגם ביצור במנועי ה-1.6 16 שס'. לא צריך להתרגש, זו לא בעייה ספציפית שלך.

האטם ששמו במפעל בצרפת היה פגום, והוא מוחלף במסגרת האחריות לאחד חדש ותקין.

הבעייה מתבטאת בנזילה חיצונית קטנה על הבלוק.

לא ניתן לראות אפילו חוסר בנוזל מרוב שהנזילה קטנה.

 

יובל.

פורסם
פורסם
חברה אף אחד לא נתקל/ שמע על בעיות בידית ההילוכים האוטומטית של רכבי פיז'ו?

 

כנראה שאין פה הרבה בעלי 307 .

 

אבל כדי לענות על שאלתך : יצא לי להחליף שני בתי ידית הילוכים ב307 עקב התופעה

שציינת. שני ההחלפות בוצעו בטווח של שנתיים , כך שהבעייה לא כרונית בדגם.

I LOVE PEUGEOT CITROEN CARS

פורסם

מכוניות אירופאיות - רובן, כאלה מסריחות. מבחינת אמינות וביצועים תמורת הכסף שאתה משקיע (בארץ) הרכב הכי משתלם ולפעמים הכי טוב והכי כדאי גם בעולם הוא רכב יפני.

זו עובדה.

פורסם
מכוניות אירופאיות - רובן, כאלה מסריחות. מבחינת אמינות וביצועים תמורת הכסף שאתה משקיע (בארץ) הרכב הכי משתלם ולפעמים הכי טוב והכי כדאי גם בעולם הוא רכב יפני.

זו עובדה.

דווקא ה 307 שלי מריחה טוב...

 

באתר הזה:

http://users.bigpond.net.au/skystar/peugeot307/problems.htm

יש פירוט של בעיות ידועות, חפש שם, ב 307 שלי והאחרות בעבודה שלי לא הייתה בעיה דומה.

פורסם
מכוניות אירופאיות - רובן, כאלה מסריחות. מבחינת אמינות וביצועים תמורת הכסף שאתה משקיע (בארץ) הרכב הכי משתלם ולפעמים הכי טוב והכי כדאי גם בעולם הוא רכב יפני.

זו עובדה.

 

מכוניות אירופאיות מסריחות? זה כולל את כולן? BMW M3 מסריחה? קליאו ספורט? 206GTI? מכונית הנוסעים הכי בטוחה בקטגוריה של המשפחתיות, הרנו מגאן, גם מסריחה? הנוחות מסריחה? או אולי ההנאה מנהיגה של הדגמים האלו?

 

לכל רכב יש את הדברים הטובים יותר והטובים פחות שלו, אין דבר כזה שהתמורה שאתה משקיע בארץ אז רכב X הכי טוב. אולי לך מכונית יפנית (בטח גם עדיף אוטומטית לא?) היא הדבר הכי טוב - לבריאות. אל תבצע הכללה על הכלל. זה לא מוסיף לך כבוד.

 

:evil:

פורסם
חברה אף אחד לא נתקל/ שמע על בעיות בידית ההילוכים האוטומטית של רכבי פיז'ו?

 

כנראה שאין פה הרבה בעלי 307 .

 

אבל כדי לענות על שאלתך : יצא לי להחליף שני בתי ידית הילוכים ב307 עקב התופעה

שציינת. שני ההחלפות בוצעו בטווח של שנתיים , כך שהבעייה לא כרונית בדגם.

 

אתה בעל מוסך? מזאת אומרת יצא לך להחליף? ולה החליפו מה הייתה הבעיה? אודה לך מאד על תשובה מהירה

פורסם
מכוניות אירופאיות - רובן, כאלה מסריחות. מבחינת אמינות וביצועים תמורת הכסף שאתה משקיע (בארץ) הרכב הכי משתלם ולפעמים הכי טוב והכי כדאי גם בעולם הוא רכב יפני.

זו עובדה.

 

למה אתה מכליל את כל האירופאיות ?

תגיד צרפתיות.

האמינות של הגרמניות והשוודיות גבוה בהרבה.

פורסם
מכוניות אירופאיות - רובן, כאלה מסריחות. מבחינת אמינות וביצועים תמורת הכסף שאתה משקיע (בארץ) הרכב הכי משתלם ולפעמים הכי טוב והכי כדאי גם בעולם הוא רכב יפני.

זו עובדה.

 

למה אתה מכליל את כל האירופאיות ?

תגיד צרפתיות.

האמינות של הגרמניות והשוודיות גבוה בהרבה.

 

שמת לב למשפט הראשון והשני שלך? בהתחלה למה להכליל ומיד אח"כ - הכללה.

 

כ-ל הצרפתיות לא אמינות נכון? כ-ל הדגמים, כ-ל השנים, כולן לא אמינות?

 

:?

×
×
  • תוכן חדש...