Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחיר מגבר LANZAR


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איפה ה 434 נמכר ב 100 ש"ח פחות מה 431 ? ומה המחיר המדויק שלו אם אפשר?

פורסם
קודם כל מגבר LANZAR דגם 431 הוא דגם מלפני שנה !!!!!

 

מה שהחליף אותו הוא הדגם 434 שגם נותן יותר הספק 4X150 לעומת 4X125 והוא גם יותר זול ממנו ב-100 שקל !!!!

 

ויש לו גם את השליטה של הפוטנציומטר על הסאב להנמיך אותו וכו'.

 

אז תהנה ושתהיה לך קניה מהנאה !!

לפי בירור עם היבואן, ברוקס סטאריו, הדגם 434 לא מיובא על ידם, הכי חדש הוא ה-431 שהחליף את ה-430.

פורסם
קודם כל מגבר LANZAR דגם 431 הוא דגם מלפני שנה !!!!!

 

מה שהחליף אותו הוא הדגם 434 שגם נותן יותר הספק 4X150 לעומת 4X125 והוא גם יותר זול ממנו ב-100 שקל !!!!

 

ויש לו גם את השליטה של הפוטנציומטר על הסאב להנמיך אותו וכו'.

 

אז תהנה ושתהיה לך קניה מהנאה !!

 

יואב,

עקרונית ההספק שיותר גבוה לא כזה משנה לי כי אני חושב שגם ההספק של ה -VIBE 431 הוא דיי מוגזם אבל סביר, אבל איפה ראית את המגבר שהצעת (את הדגם החדש)?

אם הוא עולה פחות זה יכול יותר להשתלם...

אם תוכל לתת לי מקום בו ראית את המגבר שהצעת וכמה עולה אני ישמח!

 

תודה,

בחורה עם גזרה טובה צריכה בחור עם גזר (-:

×
×
  • תוכן חדש...