Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

יש לי הונדה סיוויק הא'צבק (EG6 למבינים)

אני רוצה לשדרג לג'נטים+צמיגים שיתאימו לי הכי טוב לרכב.

אני מרגיש עם הג'נטים והצמיגים המקוריים שיש לי קושי בהיגוי.

יש לציין שאני מקפיד כל הזמן על אוויר נכון,ולמרות זאת

הרגשה קשה.

גודל הצמיגים R15/195/55

שאני מתכוון לקשוי בהיגוי,ימינה ושמאלה (הגה מת) במהירות נמוכה.

אני רוצה ללכת יותר בכיוון של גודל 17 עם צמיג חתך נמוך

רצוי לציין גם שההחלפה תשתלם לי,לא מבחנת יופי,אלה מבחינת התנהגות ואחיזה בכביש.

אני רוצה להרגיש נהיגה קלה ולא מסורבלת

אשמח לכל המלצה טובה בנוגע לשאלתי בנושא.

 

 

תודה מראש,ושבוע מצויין לכולם. :wink:

פורסם

תודה E_M777,אני אקח את העצה שלך בחשבון. :-P

למרות שלא נראה לי שיש לי בעיה של כיוון פרונט,הרכב אחריי 100 קמ"ש פלס.

לא רעידות,ולא משיכות.ההרגשה הזאת רק בפניות במהירות נמוכה.

 

לגביי גודל הג'נטים אם אני משנה לגודל 17 עם חתך נמוך,זה ישפיע במשיהו ברכב?

 

הסבירו לי שהרכב ישב יותר טוב,אבל מבחינת בורות,ופסי האטה זה סיוט אחד גדול

כי הרכב שלי גם ככה נמוך מאוד.

האמת שזה גם לא כל כך מפריע לי,כי מה שבאמת חשוב לי זה ההיגוי בפניות.

אם יש גם תוספת מוטות וכאלה שזה יכול לתרום,אשמח אם תענו לי,זה חשוב לי מאוד.

 

 

ותודה שוב.

פורסם

אפשר לנעול !,מצאתי תשובה בעצמי דרך חיפוש באתר.

תודה רבה Moti - Miata R ולרוני

למדתי דברים חדשים ומשכילים מהכתבה הנפלאה הזאת,ממש מקצועי.כל הכבוד :wink:

 

למי שרוצה גם להנות ממה שמצאתי,מוזמן להיכנס לקישור הבא

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=52485

 

 

 

תודה רבה,והמשך יום נפלא.

×
×
  • תוכן חדש...